Ik lag gelukkig lekker alleen en vriend is ook blijven slapen vannacht. Het was allemaal super spannend maar gelukkig heeft de ontsluiting niet door gezet, de weeën voel ik overigens wel echt nog lekker in m'n rug. Ben ook mijn slijmprop verloren vanmiddag. Vind het lastig om niks te doen, ik had echt nog wat drukke plannen, zou nog werken tot 36 weken, dat zit er niet meer in.. En ik ben altijd druk met poetsen en opruimen in huis. Dat wordt nu dus echt loslaten, hoe moeilijk ik dat ook vindt. Lief dat jullie allemaal zo meeleven! X
winky ik denk dat ik zo even een dutje ga doen op bed. mn man is niet thuis vanavond. bloem di slijmprop lijkt me zo spannend
Super dat je thuis mag afwachten bloem. Hopelijk blijft ze ondanks de weeen en verlies slijmprop nog even zitten. Misschien kan je hulp vragen met de dingen die je nog wilde doen?
Oh ben ook echt zo moe vandaag. Tot 9.00 uur geslapen maar vanmiddag had ik zo weer naar bed gekund. Ben maar met dochter naar opa en oma gegaan, kon ze even spelen met d'r oudere nichtje die daar was en kon mama lekker kletsen met oma (en zus, die kwam later ook). Zo merkte ik minder van de moeheid.
Die moeheid herken ik ook wel idd. Moet af en toe ook ff een half uurtje op de bank liggen anders houd ik het niet vol! Gisteravond heel dikkig slijm verloren. Heb t even opgezocht en t lijkt gedeelten van de slijmprop te zijn. Heb altijd al t gevoel gehad dat ik het niet uitloop tot 40 weken en nu helemaal. Heb af en toe flinke voorweeën wat een 2/3 uurtjes aanhoud en dan weer afzakt. En nu dus al gedeelten van de slijmprop verlies. Ik ben heel benieuwd!
Spannend Colinn!! Ik heb ook niet het idee dat ik 40 weken trek maar je weet natuurlijk nooit!! Qua moeheid scheelt het hier per dag! Gisteren steenkapot tot het zieke toe en vandaag weer kiplekker! Heul vreemd! Ik had gisteren ook een hele actieve baby en hij zat zo te woelen dat ik er zelfs misselijk van werd! Controle bij de VK was ook goed! Bloeddruk nog altijd iets verhoogd maar urine was goed! Baby flink ingedaald, deed ook gemeen pijn toen ze onderin m'n buik duwde! Buik is zoiezo al lekker gevoelig 😩 Laatste loodjes!!
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 29 oktober Sorraya41, ? jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, ? jaar, ? kindje Totaal: 23 Jongen (12), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 22-9 Zeehondje, controle gyn 24-9 Colinn, controle VK 24-9 Barnel, laatste echo 36 weken 30-9 Meisje 1977, groei echo en controle gyn Oktober 2-10 SteffieD, echo + controle gyn 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
Spannend Collin! Al kan het toch nog weken duren met voorweeen en slijmprop verlies. Wel grappig die voorgevoelens. Ik was bij onze oudste overtuigd dat ik twee weken over tijd zou gaan maar werd dus 7.5 week te vroeg. Dacht ook bij beide dochters dat ik een jongen zou krijgen. Mijn eigen gevoel vertrouw ik inmiddels dus niet meer haha. Maar voor veel vrouwen is dat anders. Ben benieuwd! Moeheid valt hier mee maar ik lig sowieso al veel vanwege de bekkenpijn en ischias Hoe is het met jou Bloem?
Welkom Sorraya41! Heb je op de lijst gezet. Weet je al wat je krijgt of blijft het een verrassing? Zou je ook even je leeftijd door willen geven en eventuele afspraken mogen ook op de lijst! Hoe was je liggingsecho Aislyn?