Ik hoop ook zeker dat hij nog minimaal 3 weken blijft zitten! Ik realiseer me heel goed dat dit niet betekend dat ik binnen nu en 24 uur beval hoor. Maar t wordt nu zo echt!
Hier gaat het op en af, ik heb veel last van m'n rug en ontzettende menstruatie krampen. Maar de rugpijn onderin overheerst. Vind het ook echt heel moeilijk om rustig te blijven liggen en niks te doen want ik verveel me dood en ben normaal altijd bezig. Dit is dus echt gewoon een straf ipv lekker uitrusten..
Zag idd dat mijn ik leeftijd vergeten ben. Ben de oudste😨 42 jaar. We krijgen een meisje. 22 september controle vl. 28 september liggingsecho vl en 2 oktober groeihormoon bij de gyn. Onze dame heeft 5 weken groeiachterstand bij haar beentjes.
Sorraya leeftijd maakt toch niks uit we worden allemaal mama! Weten ze hoe ze aan die groeiachterstand komt?
He dames, Wordt nu wel.spannend he al die rommelende buikjes. Hier gaat het ook goed, zo nu en dan.harde buik maar verder valt het mee. Nog niet ingedaald. Mag nu wel want maagzuur genoeg haha jek. Gisteren hebben mijn man en ik een minicursus gehad samen bevallen. Volgende week nog 1x. Ik vond het heel.prettig. mijn man heeft ook veel geleerd. Samen tips en trucs geleerd om zoveel mogelijk te ontspannen tijdens het hele proces in de bevalling. Ook kreeg ik de.goude tip (voor alle dames die al moeder zijn) Om je pasgeboren baby'tje in zijn wiegje te.leggen als je oudere kind kennis komt maken. Dan heb je de volle aandacht voor hem/haar en kan hij/zij zelf de baby bewonderen. Als je met de baby.in je armen ligt wat veel moeders als romantisch zien Kan voor een kindje heel naar voelen en het gevoel krijgen van de 2e plek. "Mama is ingepikt gevoel" Nog even over na gedacht en snap die theorie wel. Ga die dan ook zeker uitvoeren. Vandaag is mijn laatste werkdag heeeeeeerlijk zeg. Kom halver wegen januari pas terug! Lekker rommelen en alles gereed maken.
Spannend Colin!! Hier ook wel moe, ik slaap ook slecht dus ik stort s middags helemaal in haha. Nog 3 dagen werken en dan ga ik ook met verlof. We zijn ook nog niet helemaal klaar met de babykamer dus ze mag nog niet komen haha Dit weekend gaan we de bedverhogers bestellen, maar ik heb me ook opgegeven in het ziekenhuis. Ik beslis dan pas wat ik ga doen.
Colinn, wat spannend zeg!!!!!! Steffie, weet nog wel dat dat best pijnlijk is, voelen of de baby is ingedaald. Apart hè, dat je soms veel en soms helemaal geen energie hebt. Oh ja, welkom Soraya! Hoe doen ze dat dan met een groeihormoon? Nooit van gehoord. Voorgevoel bij de eerste niet echt gehad. Ja, dat het een meisje was en dat klopte Nu dacht ik een jongetje, maar is een meisje. En qua tijd van de bevalling vorige keer niet over nagedacht eigenlijk, nu denk ik dat ze wat langer blijft zitten dan de 40 weken. We zullen zien! Liva, die tip had ik ook gehoord ja. Wij moeten nog even kijken hoe dat praktisch gaat, want willen grote zus wel in het ziekenhuis al kennis laten maken. Dus dan daar in het bedje of misschien bij papa op schoot. Dat scheelt misschien ook. Heerlijk verlof! Sunshine, ook bijna met verlof, fijn. Bedverhogers heb je sowieso nodig, voor de kraamzorg. Echt al heel de dag regen hier. Grote meid gaat zich nu een beetje vervelen terwijl mama eigenlijk lekker op de bank wil liggen. Maar ja, heb beloofd om zo over te gooien, verstoppertje te doen en een spelletje te spelen, haha. Ga dat maar eens doen dus.
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 29 oktober Sorraya41, 42 jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, ? jaar, ? kindje Totaal: 23 Jongen (12), meisje (10), verrassing (1)p Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 22-9 Zeehondje, controle gyn 22-9 SteffieD, controle VK 24-9 Colinn, controle VK 24-9 Barnel, laatste echo 36 weken 30-9 Meisje 1977, groei echo en controle gyn Oktober 2-10 SteffieD, echo + controle gyn 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
@zeehond groeihormoon moet groeiecho zijn... tikken op de mobiel wil nog weleeens rare woorden geven😀 @Jughi volgens de gyn hebben we 2 opties. Of ons meisje heeft korte beentjes genetisch bepaald. Ml heeft ook kortere beentjes in verhouding tot en wij zijn beide niet groot met onze 1.68. Of ons meisje heeft het syndroom van Down. Hebben de combinatietest gehad en die was prachtig maar ja is en blijft een kans berekening ons meisje kan 1 van de 4900 zijn. Tis heel onzeker en pas na.de geboorte zullen we antwoord krijgen op al onze vragen.
pff soraya wat een onzekerheid en inderdaad het is een kansberekening dus kunnen nog allemaal deze kans hebben.
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 29 oktober Sorraya41, 42 jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, ? jaar, ? kindje Totaal: 23 Jongen (12), meisje (10), verrassing (1)p Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 22-9 Zeehondje, controle gyn 22-9 SteffieD, controle VK 22-9 Sorroya41, controle VK 24-9 Colinn, controle VK 24-9 Barnel, laatste echo 36 weken 28-9 Sorroya41, liggingsecho VK 30-9 Meisje 1977, groei echo en controle gyn Oktober 2-10 SteffieD, echo + controle gyn 2-10 Sorroya41, groeiecho gyn 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
Goede tip, ga dat denk ik ook doen. Liggingsecho gisteren was goed, hoofdje naar beneden en ook ingedaald. Dus ik hoef niet meer gelijk te gaan liggen als mijn vliezen breken.
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Barnel, 28 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Meysje, 28 jaar, 1ste kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje 29 oktober Sorraya41, 42 jaar, 6de kindje 30 oktober MrsW, 32 jaar, 1ste kindje Totaal: 23 Jongen (12), meisje (10), verrassing (1)p Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: September 21-9 Colinn, liggingsecho 35 weken 22-9 KimG, 36weken echo 22-9 PrettyGreenEye, echo 36 weken 22-9 Zeehondje, controle gyn 22-9 SteffieD, controle VK 22-9 Sorroya41, controle VK 24-9 Colinn, controle VK 24-9 Barnel, laatste echo 36 weken 28-9 Sorroya41, liggingsecho VK 30-9 Meisje 1977, groei echo en controle gyn Oktober 2-10 SteffieD, echo + controle gyn 2-10 Sorroya41, groeiecho gyn 6-10 KimG, 38weken echo 6-10 PrettyGreenEye, echo 38 weken
Pfff wat een avontuur vandaag! Heb t al op FB gezet dus nog ff int kort. Gisteravond dus (een gedeelte van de) slijmprop verloren. Vanmiddag weer een gedeelte en mn buik werd steeds onrustiger. VK gebeld en moest rusten. 2 en een half uur later weer gebeld want de pijnlijke harde buiken werden steeds heftiger. VK is langs gekomen en constateerde dat mn bmm al volledig was verstreken en al verweekt. Nog geen ontsluiting. Doorgestuurd naar de gyn. Direct aan de ctg waar duidelijk weeënactiviteit op te zien was. Omdat de weeën niet nog heviger werden mocht ik rond half 10 weer naar huis om t thuis rustig af te wachten. T is niet normaal dat de bbm al volledig is verstreken rond mijn termijn. Gyn heeft in overleg met mij niet nog eens inwendig gevoeld omdat ze t dan juist kon forceren waardoor t wel door ging zetten. Enorm spannend en ben erg benieuwd wanneer t doorzet. Nu nog steeds een onrustige buik maar wel lekker op mn eigen bed!
Klinkt een beetje soort gelijk, ik lig alleen helaas wel weer opnieuw in het ziekenhuis omdat ze me niet willen laten gaan.. Zucht!
Ik heb via Facebook al gereageerd maar erg spannend Collin. Duim voor je dat t snel afzwakt want dat gerommel s nachts lijkt me erg vervelend. Bloem: je was dus thuis en moest weer terug? Hoe is het nu? Soraya wat onzeker zeg. Ik hoop op t beste voor je. Spannend hier dames. Het is te merken dat we oktober naderen. Ben zelf vandaag 36 wk (en kan ineens ff niet slapen). Mooie mijlpaal weer. Nog minimaal 1 wk erbij en dan ben ik super blij.
Hier gaat het redelijk, m'n harde buiken zijn minder maar bij inspanning vliegt het weer omhoog. Heb vannacht slaappillen gehad omdat ik maar wakker bleef liggen en schaapjes bleef tellen. De rug weeën blijven eigenlijk het zelfde en het bloedverlies is volgens mij gestopt nu, maar dat moet ik nog even onderzoeken haha, lig nu te wachten op m'n ontbijt, gezelschap van manlief en een dokter die me blij maakt en zegt dat ik mag gaan. Gister stonden ze erop dat ik bleef met m'n 2cm ontsluiting en bloedverlies, maar ik hoop dat er straks niks gevorderd is en ik naar huis mag om daar in m'n eigen bed te liggen.
Wat een gedoe deze week bij iedereen. Lijkt wel of we nu in de laatste weken allemaal nog ergens "last" van krijgen. Maar Collin en Bloem hoop dat jullie kleintjes toch nog even tot minstens 37 weken blijven zitten.