update van hier: had namiddag zo zin in sex.. dus ik dacht we proberen het maar eens terug rustig aan. ja hoor! nu zit ik hier al van 16uur ongeveer met weeen om de 40seconden en houden een minuut aan gemiddeld. hopelijk zwakt het toch terug af. ik wil nog niet bevallenik wil 1 oktober halen. net ff ondr de douche gezeten maar dit helpt nog niet echt. Tijdens een wee drukt het ook enorm tegen mn achterste. is dit normaal? ik hou jullie op de hoogte en tips zijn welkom!
Hij wilde graag zien wat m'n buik deed wanneer ik weer ging lopen en wat mobieler werd. Maar ik zei dat ik m'n rust beter thuis kon nemen dan in het ziekenhuis dus uiteindelijk mocht ik tóch gaan maar hij drukte wel op het hart om meteen te bellen wanneer er wat veranderde oid
Bloem, wat fijn dat je weer naar huis mocht. Houd t goed in de gaten hoor! En slaap lekker in je eigen bed. PGE, jeetje, dat is niet de bedoeling! Vroeg ik je vanmiddag nog of alles rustig was, zit je 's avonds ineens met weeën! Ik hoop echt dat ze afzakken hoor, je kleintje moet nog maar gewoon even blijven zitten.
ondertussen is het hier afgezwakt en heb ik wat kunnen slapen. hopelijk blijft het nu nog 2 weken rustig
Schrikken PGE. Ik heb met 20 weken ook een keer na seks een uur lang heel kort achter elkaar lange en harde buiken gehad. Niet heel pijnlijk wel ongemakkelijk. Schrok me toen ook kapot maar sindsdien niet meer gehad. Nu hebben wij sinds ongeveer week 26 besloten om geen 'echte' seks te hebben maar alleen andere dingen zeg maar. Komt ook doordat onze beide dochters zijn geboren meteen nadat we seks hadden. We wachten nu dus tot 37 weken (valt niet altijd mee). Gyn heeft trouwens meerdere keren gezegd dat seks het alleen een dag of wat zou versnellen en je alleen na voortijdige weeen echt op moet passen. Manlief neemt liever t zekere voor t onzekere Hopelijk nu nog twee weken rustig bij je! Hoe gaat het thuis Bloem? En hoe was jullie nacht Collin en Kim?
Spring: wow dat lijkt me ook gek, dat je door aanleiding daarvan ineens aan het bevallen bent! Thuis gaat het redelijk, merk dat de spanning er uit komt van de afgelopen dagen en ik last heb van hoofdpijn. Heb regelmatig harde buiken en blijf een constant zeurend gevoel in m'n onderrug houden, voor het slapen nog paracetamol genomen en vanmorgen om 05.00 nog een keer.
Hopelijk wordt t thuis steeds rustiger nu bloem. We weten niet of t echt nav de seks was hoor. Bij de eerste hadden we heel regelmatig seks (zeker om de dag) en t begon de ochtend erna pas. Bij tweede man wat huiverig en dus gemiddeld wat minder 'echte' seks en toen braken mijn vliezen paar uur na de seks. Mijn man is dus nu overtuigd dat het begint zodra we 'het' weer doen haha. Ben zelf na gesprekken met gyn en vk niet zo overtuigd hoor. Denk dat t wel kan bevorderen maar niks in gang zet wat er niet al aan zat te komen. Eerste wat mijn man bij ons ziekenhuis bezoek zei was ook 'nou, als t nu doorzet lag t in ieder geval niet aan de seks'. Houdt hem echt bezig dus.
we voelde ons gisteren ook enorm schuldig hoor hier gaat nu zeker niets meer gebeuren tot 37 a 38 weken vannacht vroeg mn man.. wie weet hoe zijn gezicht er nu uitziet doordat we sex hebben gehad.. Hij is er van overtuigd dat hij tot bij de baby zit dan, wat natuurlijk niet kan! haha
ik heb ook altijd wel even harde buiken na de sex, maar dat is niet zo lang dus wij gaan vrolijk door haha.
Fijn dat het toch nog gekalmeerd is PGE. Ik zou niet weten hoe t hier zit want vriend en ik hebben al best lang geen seks gehad.... Allebei totaaaal geen behoefte aan! Maar is niet erg, komt daarna wel weer terug, was de vorige keer ook zo. Ik maak me er niet druk om. Hier vandaag heeeeel veel geklust en geverfd. Ik hoop dat ik binnenkort eindelijk foto's van onze affe babykamer kan laten zien. Morgen de puntjes op de i! En onze slaapkamer schiet nu ook op, dus ik denk dat ik nu wel weer iets rustiger kan zitten. Al wacht ik nog steeds op het moment dat het écht klaar is...
Bij ons is het ook heel erg geminderd. Omdat ik echt de energie niet meer heb en met al die kwaaltjes. Mijn man begrijpt dat ook wel. En zoals eerder ervaren weten we dat het zéker terug komt na de geboorte
Bij mij nog 5 (vrijdag) woehoee!! Lijkt me geweldig als we dit keer met lege maxi cosi en dikke buik naar zkh gaan en dezelfde of volgende dag met volle maxi cosi naar huis
Morgen 36 weekjes!! Komende week nog heel veel te doen zoals examen rijbewijs, kapper, trouwfeest, ed... Vanaf de week erop is het rustig! Plan dan bewust niet teveel! Ook vanaf dan zijn afspraken onder voorbehoud 😂 Zooooo benieuwd wanneer de eerste baby zich aandient in ons groepje! Het rommelt al bij veel meiden dus kan zomaar snel zijn! Nog 11 dagen en het is oktober! Gek idee!!
hier net een bedside crib opgezetkan hij de 1e maandjes lekker naast mamas bed slapen lekker handig voor de borstvoeding ook. steffie alvast succes voor je rijbewijs! inderdaad gek dat het bijna oktober is
Kheb ook nog veel zin in sex, maar de man wil niet meer, hij denkt ook dat hij de baby gaat raken, stel dat ze blauw oog heeft zegt hij, of dat ze wordt geboren met een kwakje op haar hoofd..... Mannen ze snappen er niks van.....
Zin in seks nog wel, alleen ben ik niet meer zo lenig. Vriendlief heeft er ook nog wel zin in, maar wil niet te vroeg iets opwekken. PGE, pas je wel op! Als je gyn zegt dat het niet mag dan zal er wel een goede reden voor zijn. Nog even volhouden. SteffieD, wat ontzettend druk nog! Spring wat super dat de baby al zo lang in je buik zit. Fijn dat je alle records breekt nu. Nog even en de baby is helemaal voldragen.