Hier ook een klopend hartje. Kilo's zijn van mijn schouders gevallen. Afspraak iep uit ivm spoedgevallen, maar gelukkig ging ze gelijk een echo maken en zei ze gelijk; ik zie een baby en een kloppend hartje. Ben een dag verder dan ik zelf dacht
Mooie echo gehad. Ze zijn nu allebei 1,7 cm groot en we hebben beide hartjes gehoord. Echo foto is iets minder mooi omdat ze verouderde apparatuur hebben (is gericht op ivf en niet op babies), maar het belangrijkste is dat alles goed is.
Gefeliciteerd dames met de goede echo's!! Fijn zo'n goed nieuws dag. Danniele: echt bellen hoor als je zo slap wordt. Dat is niet goed voor jou en jullie kleintje. Tweeling: had mij ook leuk geleden maar voor ons wel eng en mijn man zou geen seconde rust hebben gehad tijdens de zwangerschap: wij hebben natuurlijk al twee vroeggeboortes gehad en met een tweeling zou het heel eng zijn of die nog vroeger zouden komen. Dus om die reden allebei wel opgelucht. Maar qua baby'tjes lijkt het me juist heel bijzonder en leuk.
Erg lief inderdaad!! Ook al is het niet leuk om zo je naam te zien staan. Erg fijn dat jullie zo af en toe nog aan ons denken. Soms kom ik even meelezen hoe het met jullie gaat!! Genieten jullie al een beetje, of is er nog steeds wat angst? Ik hoop toch het eerste Hier is inmiddels mijn eisprong weer aangebroken dus gaan er weer voor. Hopelijk snel weer goed nieuws. Geniet van jullie zwangerschap!! Liefs C
Leona, wat jammer dat je niet mee kan doen met MvM. Wel heel attent en lief dat je het cadeautje toch hebt gekregen. Zelf vanavond MvM over de vloer gehad. Had geen ochtendurine opgevangen, had geen potje in huis. En ik denk dat m'n plas niet echt geconcentreerd was want het streepje was niet heel donker. Maar hij kwam wel gelijk tevoorschijn. Heb inderdaad ook een mooi cadeautje gekregen en kan gelijk beginnen. Heb al een keer meegedaan en ik heb zelf vele malen Pregnyl gebruikt dus weet waar ik het voor doe! Sunshine, gefeliciteerd met de goede echo! Danielle, kijk je uit voor uitdrogingsverschijnselen? Misschien nogmaals naar de dokter/ziekenhuis? Meisje1977, ook gefeliciteerd met de mooie echo! Molly27, wat gaaf dat je beide hartjes ook hebt gehoord nu!!! Cdvg, heel veel succes deze ronde meid. Hoop dat het snel weer raak is meid!
Ik denk dat de komende weken voor steeds meer meiden het genieten gaar overheersen en de onzekerheid naar de achtergrond gaat. Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is en dan een goede en voldragen zwangerschap. Succes!
Leona83, jammer dat je niet mee kan doen. Maar wel tof dat je alsnog een bedankje kreeg! Sunshine813, Meisje197 en Molly27, gefeliciteerd met de goede echo's en kloppende hartjes! cdvg, hopelijk heb jij zelf ook snel weer een positieve test in handen en kun je genieten van een goede zwangerschap! Ik heb bij de H&M een heerlijke zwangerschapsjoggingbroek gekocht. Heb hem lekker aan als huispak. Verder pas ik alles nog, dus hier nog geen speciale broeken/shirts. Gisteren bij vrienden gegeten die geen idee hebben dat ik zwanger zou zijn. Kregen we als nagerecht tiramisu (kant en klare van de supermarkt). Benauwdheid sloeg even toe; wat moet ik doen, reageren alsof ik het niet lust of doen alsof er niets aan de hand is en lekker opeten!? Snel bedacht dat er nauwelijks alcohol in de supermarktvariant zit en rauwe ei zal ook wel mee vallen aangezien die varianten vaak vrij lang houdbaar zijn. Met de rauwe ei gaat het natuurlijk om de salmonella bacterie, welke vooral vervelend is voor mijzelf en niet schadelijk voor de kleine. Het was ook geen megastuk, dus uiteindelijk maar wel opgegeten. Daarna voelde ik me schuldig.. Op weg naar huis toch bedacht dat ik voortaan dan maar zeg dat ik het niet lust. Ik kan heel slecht liegen, maar daar zal ik de komende weken toch mee moeten oefenen als ik het nog even geheim wil houden.. Vind het soms ook wel lastig met eten, komende nacht gaan we op vakantie. In het hotel zit het eten/drinken erbij, ik moet dus echt goed opletten (en eventueel aan de mensen van het restaurant navragen) of het geschikt is voor zwangeren om te eten.. lastig lastig..
Chelsje, ik vind het ook wel lastig qua eten hoor. Vorige week een lekker zacht gekookt eitje gegeten. Helemaal niet bij nagedacht. Ach. En hebben jullie ook opeens trek in dingen die niet mogen? Carpaccio, rauwe zalm, rosbief...
Ps. Zeehondje, dat herken ik zeker! Hmm carpaccio, zelfgemaakte chocolademousse, ongebakken cheesecake, Brie, zalm en wijn haha
Tiramisu van de supermarkt bevat geen rauwe eieren due niet gepasteuriseerd zijn. Maar zit wel alcohol in denk ik. Waarom zou ongebakken cheese cake niet mogen?
ik snap ook wel dat je na zo een traject immens gelukkig bent dat je dan zelfs 2 beebjes krijgt proficiat!
danielle: wat jammer dat je je zo slecht voelt! hopelijk is het snel voorbij en kan je gaan genieten.. cdvg: natuurlijk vergeten we jullie niet! hopelijk is het snel weer raak en hebben jullie dan een plakkertje van 9maanden. hier genieten we wel enorm maar af en toe bekruipt me de angst of onze friemel wel goed genoeg groeit. Hopelijk word ik woensdag weer wat vooruit gezet kom zeker even vertellen als je terug zwanger bent he. knuffel x liefs goede echo's: proficiat meiden! lekker genieten. chelsje: ik denk dat ik zou gezegd hebben dat ik helemaal vol gegeten was en dat er nietmeer bij kreeg. met zo dingen let ik nu wel goed op al at ik super graag chocolademoeilleux ... dit mis ik nu al zo hard @hier: ondertussen snot verkouden.. voel me net een vis die naar lucht zit te happen kijken ook alweer uit naar woensdag, hopen het hartje deze keer ook te kunnen horen, lijkt me geweldig! wil het deze keer misschien ook wel filmen soms denk ik: groeit onze friemel wel genoeg?! vond vorige keer 8 dagen terug gezet wel heel veel en klopte volgens mij ook niet dus ik heb nu woensdag andere gyn die ik graag wou dus horen wat zei zegt.. hopelijk mag ik weer vooruit
voor de geintresseerde: ik heb nog een clubje van 12 tot 18 oktober uitgerekend.. wie zin heeft? er kunnen nog wel een aantal mensen bij