16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jinne, da's vast even schrikken. Ik zag op de lijst dat je morgen de 1e echo hebt, gelukkig. Zit vast goed!

Colinn, bij de eerste leek het met 8 weken een beetje op een varkentje vond ik. Hihi. Maar ja, je ziet wel al een beetje vormen ontstaan van benen en armen en hoofd. Leuk!

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    nog 17 hartjes te gaan!
    succes dames..

3. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Gelukkig mag je morgen voor een echo Jinne, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen.

Ik ben niet echt misselijk, wel een beetje weeïg als ik te laat of te weinig eet.

4. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goiemorgen, gek gister hartstikke misselijk, vandaag niet.
    Heb vannacht liggen dromen over de baby, dat het eenn meisje is en de naam die we het willen geven, iedereen vond het mooi, hihi.

5. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜

Uitgerekende datum

16 oktober
    SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜

17 oktober
    Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜
    Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜
    Manonvd, 34 jaar, 2e kindje
    Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje
    Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜

19 oktober
    Winky, ? Jaar, 2e kindje
    Aislyn, 34 jaar, 2e kindje
    El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜

20 oktober
    Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜
    Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜
    Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜
    Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 💜

21 oktober
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜
    LizG, 24 jaar, 1e kindje
    Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜
    Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜
    Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje 💜

22 oktober
    Andreake, 30 jaar, 2e kindje
    DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜
    Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜
    MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜

23 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje
    Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje

24 oktober
    xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje

25 oktober
    My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜
    MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜

26 oktober
    BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje
    Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje
    Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje
    Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜
    Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜
    Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜
    Biancatje84, 30 jaar, ?e kindje

28 oktober
    Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜

30 oktober
    Minimiep, 29 jaar, 1e kindje
    Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal)

🌟Sterretjes🌟
    Cdvg 🌟
    Lolliebol 🌟
    Lieke86 🌟
    Vanille 🌟
    Zeedauw 🌟
    Thea23 🌟
    Butterfly 🌟
    Kreeftjes 🌟
    Disneymama 🌟
    Besjes 🌟
    Mavane 🌟

Afspraken en echo's

16-3 My girl 2012, 1e echo vk
    16-3 Jinne1982, 1e echo
    16-3 Biancatje84, 1e echo
    16-3 Colinn, 2e echo
    17-3 Sunshine813, intake vk
    18-3 Prettygreeneye, 2e echo
    18-3 Aislyn, 1e echo
    18-3 Zeehondje, 2e echo
    19-3 Colinn, intake vk
    20-3 Spring28, 2e echo
    23-3 Patriez26, termijnecho
    23-3 Chelsje, intake vk
    24-3 xDanielle, intake/echo vk
    24-3 MB82 intake
    25-3 Ponnetje, termijnecho
    25-3 El83, intake vk
    25-3 Minimiep, termijnecho
    25-3 Chelsje, 2e echo gyn
    26-3 Winky, 1e echo
    28-3 SteffieD, termijnecho
    30-3 Minimiep, intake vk
    30-3 SuusRH, termijnecho
    30-3 Leona83, intake en termijnecho
    30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest
    31-3 Meisje 1977, termijnecho
    1-4 Mb82, echo
    1-4 Lilliesleaf, termijnecho
    2-4 MotherMary, intake + termijnecho
    3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho
    8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting
    8-4 Lilliesleaf, intake vk
    10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho
    4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw
    10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken
    7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken
    11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken
    1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken
    29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken
    13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken[/QUOTE]

6. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jinne hoe is het nu? Hopelijk is het bij de lichte bloeding gebleven.

Succes dames die een echo hebben morgen.

Wij vandaag verjaardag schoonmoeder met alleen ons en mijn zwager met kindjes. Heb een hele goede band met haar dus heb er zin in. Gisteren heeft ze de andere visite gehad.
    Hoe is jullie band met de schoonfamilie?
    Ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen en heb echt geluk gehad. We zien ze elke week en schoonmoeder past op dinsdag op de kindjes. Met mijn eigen moeder en vader ook een goede band. Vooral met mijn moeder is de band ijzersterk (ouders zijn gescheiden) en met mijn vader weer steeds beter.

7. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Yes, 8 weken dansje :)

Hier blijft niets binnen, nu aan de emesafene, maar helpt ook niet echt. Wel af en toe trek.

Spring, wens jullie een leuke verjaardag! Wat leuk dat je zo'n goede relatie met je schoonfamilie hebt!
    Schoonfamilie is hier een lastig thema, gaat inmiddels weer goed, schoonzus hoef ik echt niet over de vloer. Ze gunt niemand wat. Schoonmoeder had ik heel goed contact mee, door mijn eerste zwangerschap en bevalling was er veel ruzie en hebben wij tijdelijk het contact verbroken. Nu door de dood van schoonvader weer contact, is toch de oma van onze boef. Ben ook de jongste volwassene en kan zo de dochter van zwager en schoonzus zijn, dus wordt vaak niet serieus genomen of nu pas door mijn neefjes van 4 en 6 "tante" genoemd. En nee, mijn man is "maar" 7 jaar ouder dan ik, nakomertje, wel al 10 jaar een relatie.

Voor de meiden die morgen de eerste echo hebben, veel plezier!

8. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie mijn schoonouders helaas niet zo vaak. Ze wonen een eindje weg en zijn meer betrokken met hun dochter en haar kinderen dan met ons. Vriend baalt hier ook van, maar is niet anders. Ze zijn wel heel lief hoor. Mijn moeder is helaas alweer 3 jaar overleden maar hebmijn vader nog en stiefmoeder en die leven ook heel erg mee.

Mijn beste vriendin is ook zwanger maar spreek ik helaas ook minder sinds die samenwoont. Zij weet ook nog niet dat ik nu ook zwanger ben! Ben benieuwd hoe ze zal reageren.

Mijn eerste controle duurt nog even maar heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Soms meer bezorgd dat relatie met mn vriend. Wankelt helaas..

9. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei mamaTom probeer primperan misschien nog eens. Sterkte

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik was door de vk praktijk gevraagd voor een extra echo. De echoscopisten doen een opleiding en moesten oefenen.
    Uk lag te bewegen😁en was weer wat gegroeid tov vrijdag.
    Zij noemen het een gummibeer. Je zag de contouren van handjes maar vooral voetjes.
    Voeg vanavond te echo toe.
    Ik had uitwendig en inwendig vandaag. Inwendig zie je het wel een stuk beter

11. MamaTom

MamaTom Actief lid

5 jan 2015
    197
    18
    18
    NULL
    NULL
    Leona, wat heftig allemaal! Wel leuk om met je vriendin samen zwanger te zijn, hopelijk hebben jullie daardoor meer contact. Sterkte voor je eigen relatie, knuffel.

Dank je voor de tip, verloskundige zei eerst die proberen, en wordt ook donderdag gebeld om te bespreken hoe het gaat, of ik weer afval. Kan ze toch niet altijd nemen ivm auto rijden. Bijwerkingen zijn bij allebei bijna dezelfde.

Meisje, wat leuk, heb je kans dan vaker een echo te krijgen?

12. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik was met de vorige echo 6w dus met volgende alweer 10w.. De schrik is idd dat het niet goed doorgegroeid is! Dat was de vorige keer ook en het is toen ook misgegaan!

We zullen toch moeten wachten haha! Nog 2 weekjes!!!

13. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik kom weer eventjes spieken, jammer dat er weer een paar dames af zijn, vind ik niet leuk, had echt gehoopt dat ik de laatste zou zijn!
    wat vind ik het super lief dat jullie al onze sterretjes op de lijst hebben gezet! Echt super.
    Ik hoop dat jullie ondanks de onzekerheid en alle kwaaltjes wel gewoon blijven genieten!!
    Heb niet alles nagelezen sinds ik weg ben, is wel erg veel, maar zag wel wat van Vanille geloof ik over de curettage. Het doet echt geen zeer, zoals er al werd aangegeven het is meer mentaal dan lichamelijk zwaar. Ik was er zelf na 10 klaar. Had toen ik uit de roes kwam wel het idee dat er een uur of meer voorbij was, maar het waren maar 10 minuten.
    Bij mij is alles (als het goed is) er allemaal uit gekomen, heb een week lang (net zoals mn normale ongesteldheid) gebloed. Ga de 1e dag van de bloeding aanhouden en zie vanzelf wel wanneer het komt en of het komt, we gaan gewoon verder en ik wacht ook mijn eerste ongesteldheid niet af. Mocht het lukken, zal het iets lastiger zijn om vast te stellen hoever ik nu eigenlijk ben, maar ik voel me goed (mentaal en lichamelijk) dus wij gaan er gewoon voor!

Lieve dames, ik kom zo af en toe weer eens spieken en hoop dat ik jullie snel mag vertellen dat het weer raak is! Jullie moeten blijven genieten en laat het allemaal maar over jullie heen komen! Maak je niet te druk en leef desnoods dag voor dag! Ik wens jullie allemaal hele mooie, lieve en gezonde oktober baby's!!

Veel liefs van mij!

14. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    @disney mama, wat leuk dat je even langs komt. Hoop dat t snel weer raak mag zijn bij jullie!

@bloeding...ik weet als geen ander hoe t gaat ivm mijn vorige zwangerschap. Jammer genoeg betekende dit wel n schisis bij mijn zoontje. Inmiddels is t weer gestopt, maar dit geeft natuurlijk toch weer meer spanning. Pas bij de 20w echo kunnen ze een schisis uitsluiten :(...het was al spannend maar dit maalt t drie keer zo erg.

Gelukkig heb ik morgenochtend de echo!

15. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Mijn schoonmoeder is 2 jaar geleden overleden. Mijn vriend z'n vader is overleden toen hij 10 jaar was. Hij heeft gelukkig nog wel een stiefvader. Op zich is die band wel goed maar het is een wat oudere man die graag op zichzelf is! Gelukkig beschouwt mijn vader m'n vriend als z'n eigen zoon en de band met mijn moeder is ook onwijs goed (ouders zijn ook gescheiden).

Wel fijn voor je dat het allemaal zo goed klikt! Je hoort toch vaak andere verhalen!

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey dames wat super fijn om te lezen dat het allemaal voorspoedig gaat met jullie zwangerschap..

Hier dinsdag begonnen met miskraam en gelukkig is het allemaal snel gegaan heb nu last van krampen door samentrekken baarmoeder mond en dan is het hopelijk allemaal achter de rug.

We hebben besloten om voor nu even te wachten tot aug en dan te beginnen aan een klein wondertje voor nu is RUST wel even fijn aangezien mn lichaam beste opdonder heeft gekregen.

Hoe is het verder met jullie ?
    Zo benieuwd wat jullie krijgen een meisje of een jongen enz enz..

Geniet lekker van de zwangerschap dames ...
    de roerigste periode heb je nu wel gehad ( tot en met 7 weken )
    dus lekker genieten van al die kleine beebjes in jullie buik

17. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Jinne ik hoop dat de bloeding niks betekent. Success morgen met de echo!

Thea ik hoop voor jou snel (maar even rust lijkt me even goed plan inderdaad) een goede zwangerschap!

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    wat een schrik. Is het inmiddels gestopt?

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    wij hebben dit weekend mijn ouders en schoonouders verteld. Mijn schoonouders zijn gescheiden. Mijn schoonmoeder was sprakeloos, wei wel 3x je maakt een grapje is het echt?
    Mijn ouders waren ook sprakeloos. Duurde minuten voordat het doordrong. Zowel mijn ouders als schoonmoeder gingen huilen.
    Bij mijn ouders had ik een slab met jullie worden opa & oma en een fotolijst met gedichtje.
    Bij mijn schoonmoeder een slab met oma's lieveling

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wauw mooi he zo'n reactie?! Leuk om te lezen dat ook hun er super blij mee zijn! :)

Deel Deze Pagina