ja super leuk. Vergeet te vertellen dat mijn nichtje ( enigste kleinkind tnt) er ook was. Die werd lange tijd stil. Na 5 minuten begon ze te huilen. Ik dacht die vind het niet leuk nu er een kleintje bijkomt. Zegt ze ik moet huilen want ik ben zooooooo blij. Daar ging ik zelf weer bijna van huilen
Ach gossie! Hoe oud is je nichtje? Ik zit hier nu ook met tranen in mn ogen. Emotionele wrakken zijn we haha. Ik wel tenminste... huilde van de week zelfs bij GTST toen Nina wakker werd uit haar coma haha
ze is 11 jaar. Was trouwens vandaag mijn moeders verjaardag Ja inderdaad een wrak. Hoorde van een week een liedje op de radio. Normaal vind ik het een mooi liedje ( zonder jou van Paul de Leeuw) maar verder geen tranen. Nu zat ik in de auto te huilen
Bij veel mensen inderdaad gedoe met schoonfamilie of eigen familie. Weet goed dat wil geluk hebbensturwn dat betreft. Een schoonzus die soms de sfeer bederft en een broer die heel lief is maar verl zorgen heeft en daardoor zorg oplevert, maar qua ouders allebei veel geluk gehad dus zeker niks te klagen. Lijkt me heel heftig als je op deze leeftijd al je vader of moeder moet missen. Ik weet even niet wie schreef over een wankele relatie. Wat erg! Hopelijk komen jullie eruit. Lijkt me extra naar tijdens je zwangeschap. Sterkte. Meisje1977 wat een leuke reacties! Wisten ze niet van de IVF? Jinne: extra spannend voor jou. Ik duim voor morgen goed nieuws. En dan over tien weken weer. Emoties: hier ook. Sneller boos soms maar vooral meer huilen inderdaad om boeken en films. Soms ook wel lekker ff alles laten gaan. Succes dames die morgen op de lijst staan.
Hee meiden Heb even een paar dagen niet gereageerd, heb zo weinig puf steeds... Maar zal proberen een kleine inhaalslag te maken. Allereerst nog gefeliciteerd aan de meiden met een mooie echo. Morgen weer! Disneymama, dankjewel voor je lieve woorden. Ik hoop heel erg dat wel je hier binnenkort weer met goed nieuws zien! Thea, wat een verstandig besluit om je lijf en je hoofd even tot rust te laten komen. Ik hoop ook voor jullie op het allerbeste! Schoonouders: ik heb het gelukkig getroffen. Ik heb een goede band met ze en we zien elkaar regelmatig. Ze zijn heel betrokken en gelukkig ook heel redelijk. Als er eens iets is, kun je dat altijd tegen ze zeggen. Heel fijn! Emotioneel: ja, heb ik ook last van! Vanmiddag ging ik met mijn zoontje en schoonmoeder naar de theatervoorstelling van Brandweerman Sam. Superschattig, die kinderen mochten verkleed komen, dus er liepen daar 200 kleine brandweermannetjes rond. Zo lief! En mijn zoontje was zó blij en enthousiast dat ik helemaal volschoot toen de gordijnen open hingen en de voorstelling begon... bizar! Verder niet zozeer huilbuien, maar ik ben wel prikkelbaar, snel chagrijnig en soms onverklaarbaar somber. Vraagje aan de dames die meedoen aan MvM: wat is jullie 'opbrengst' in de week? Rare vraag misschien, maar ik krijg 8 van die enorme bussen thuis en ik krijg er maar 4, maximaal 5 vol. Plas ik nou zo weinig, of geven ze gewoon voor de zekerheid een paar bussen extra mee?
Je hebt een bus per dag. Dus je hoeft niet te wachten met een nieuwe pakken totdat ie vol zit hoor, hihi. En ik werk vier dagen, dus zoveel jij hebt lukt mij niet eens
Mijn ouders wisten van ivf maar ik had afgesproken dat ze het hoorden als het gelukt was. Ik plas ca 5 kannen. Afhankelijk van mijn onregelmatige diensten
Pffff.... Net bij de laatste plas voor de nacht bloedverlies. Dit is al de 3e keer. Had wel net een half uurtje daarvoor de utro ingebracht. Hopelijk komt het daardoor. Bah bah bah... Wat een onzekerheid en stress. En dat zo voor de nacht! Gelukkig mogen we morgenochtend weer even spieken. Hopelijk is alles nog steeds goed! Gelukkig dat er zo'n forum bestaat. Dan kan ik het nog even van me afschrijven!
Colin, wat naar! Klinkt wel logisch dat het van dat spul zou kunnen komen.... Succes met je echo straks! Hoe laat mag je?
Vaak komt het door de inbrenghuls, iedereen die ik ken die de huls gebruikt heeft al bloedingen gehad. Ik gebruik de huls niet en heb nog geen bloeding gehad. Is wel wat viezer maar wel fijner om geen bloeding te hebben
Ik heb ook geen huls. Gewoon ouderwets met de handen. Inderdaad een kliederboel maar zo heb ik wat beter gevoel. Dan maar extra de handen wassen voor en na de tijd. T staat wel in de bijsluiter bij de bijwerkingen dat je er wat vaginaal bloed door kunt krijgen. Maar toch voelt het niet fijn als het gebeurt! Ik heb om 11.15u een afspraak.
Ik heb om 09.40 afspraak. Nog steeds veel aant overgeven zelfs thee komt er nu mee uit.. @mmm ik weet hoe belangrijk de pregnyl kan zijn maar nu ik me zo ziek voel en amper meer op de benen kan staan heb ik niet meer echt mee geplast
@colinn spannend hoor! Maar ik denk dat het wederom heel goed door de utro kan komen. Even goed schrikken... @danielle hou je jezelf wel goed in de gaten? Jouw misselijkheid klinkt wel vrij extreem. Houd je überhaupt nog iets binnen/plas je ook nog wel? Want in jouw geval ligt uitdroging om de hoek. Succes meiden met een echo vandaag!