Dames met echo veel succes !! @ colinn , ik duim voor je !! elke keer dat bloedverlies is echt niet leuk @danielle , klinkt echt niet goed hoor sta je nu extra onder controle? @ mothermary , ik plas verschillend , eerste week 4 , 2e week ook 4, en ik zit nu aan de 5e fles en het is nog niet eens donderdag , soms als ik zo nodig moet red ik het niet eens om in de kan te plassen dan moet ik echt rennen , helaas pindakaas maar anders plas ik op de grond hahah
@mothermary en andere dames : bij mvm is mij inderdaad ook verteld dat je elke dag een nieuwe bus moet nemen. Dat houdt de urine verser. Dus mijn bussen zitten niet zo vol( ik werk 5 dagen in de week), maar er gaat wel in elke bus wat in. Daarom krijg je er ook voor elke dag 1 als ze nieuwe komen brengen. @jugi: gefeliciteerd met je echo. @hier: gister avond wat bloedverlies , maar ik geloof dat het nu al over is. Wel eng.
Jep! Ze dacht wel dat ik al bijna negen weken was, maar met de officiële termijnecho gaat ze de datum vaststellen.
Wat een mooie echo Jughi, gefeliciteerd! Succes en veel plezier voor de andere echo dames! En sterkte voor de wat bloedverliezende meiden. Is vast niks. Komt vast goed. Ik doe even m'n 8 weken dansje
leona: zalig om zo te dromen he spring28: wij waren 17 en 18 als we een koppel werden, op mn 18e ben ik thuis vertrokken en bij mn schoonouders gaan inwonen.. in begin had ik goede band met mn schoonmoeder en met mn schoonvader niet zo goed. nu ondertussen bijna 5jaar verder is het helemaal omgekeerd. we wonen nu in ons eigen huisje en met mn schoonma is de band helemaal omgeslagen, nu is mn schoonvader degene die er altijd voor me is met mijn ouders nu al 5jaar geen contact meer. wij willen mijn schoonvader dan ook vragen als peter en mijn zus als meter. meisje: had jij weer even geluk zeg leuk om te horen dat alles zo goed gaat wat fijn zo een leuke reacties steffieD: dat is nu ook een beetje mijn schrik. of onze friemel wel goed gegroeid is. moeten woensdag voor 2e echo en dan 9w1d. 1e echo was 7+2 11,7mm thea: al bij al wel goed dat je lichaam het snel heeft gedaan. geniet nu maar vooral van elkaar en geef het een plekje. ik hoop dat jullie wens snel in vervulling kan gaan! x liefs lilliesleaf: echt een goeie hoor jou afbeelding echo meiden: heel veel succes!! collin: het is altijd even schrikken als je bloedverlies hebt. ik heb dat na het vrijen.. maar ben het ondertussen al gewoon.. succes want je ligt nu op de tafel of bent net klaar jughi: WAUW!! wat een mooie duidelijke echo! geniet ervan vind hem echt prachtig! molly: probeer je niet teveel zorgen te maken om het bloed. dat vind de kleine ook niet leuk .. @hier: van emo momentjes niet veel last eigenlijk. mijn man zegt wel dat ik een moeilijke ben geworden sinds ik zwanger ben. niet dat ik ervoor een gemakkelijke was maarja ik weet gewoon wat ik wil wel nog steeds snot verkouden.. Bah!! en hele lage bloeddruk, van t minste wat ik doe of beweeg word ik draaierig en slap maar het is voor een goed doel.. woensdag om 15u30 mogen we weer eens naar onze friemel kijken
fijn weer colinn , hier word nog steeds voor je geduimd en ik hoop dat je inmiddels al geholpen word !!
Gefeliciteerd Jughi, wat een mooie echo! Colinn hoop dat het goed zit, ik duim voor je!! (Waar is pita trouwens? Toch naar de eerdere bevallingsgroep misschien?)
Ons wondertje. Loop precies optijd 8w2d & 8w3d gemeten. Heb allerlei bloedmonsters en een urinemonster moeten achterlaten ivm het zwangerschapsbraken.. Ze nemen het erg serieus en donderdag heb ik de uitslag. Is er iets niet goed word ik opgenomen. Heb nu komende maandag weer een afspraak & echo.
Alles was goed! Ziet er perfect uit! 15,5mm en 174 hartslagen per minuut. Dit keer voor het eerst gehoord. Super bijzonder! Tranen met tuiten haha. Onverklaarbaar waar t bloed vandaan komt.
Meiden wat fijn om de kleine weer even gezien te hebben! Danielle goed dat ze je in de gaten houden! Colinn, moet zo bijzonder zijn om voor het eerst een hartslag van de baby te horen (kan me goed voorstellen dat je daar emotioneel van wordt!)
Toch weer meerdere dames met bloedverlies, eng hoor. Colinn, fijn dat jij al de bevestiging hebt dat het toch nog steeds goed zit! Andere dames met bloedverlies veel sterkte. xDanielle, vervelend dat je zelfs geen thee binnenhoudt, je hebt het wel heel extreem. Hopelijk hoef je niet opgenomen te worden. Hier negen-weken dansje en woensdag mag ik eindelijk voor de eerste echo. Nog even geduld.