Paar weken geleden gedroomd dat een jongetje werd, terwijl ik zelf heel sterk het gevoel heb dat het een meisje is. Verder vannacht gedroomd dat ik een goede eerste echo met 7 weken had..net toen we voor de 2e echo gingen werd ik wakker..pfff nu weet ik nog niets
PGE, sterkte, ik hoop dat de echo goed is vanavond. Fijn dat je niet tot morgen moet wachten. Collinn (als ik het goed heb), 10km met de hond, wow! Lilliesleaf, bedankt, crackers blijven momenteel wel binnen, maar daar kan ik niet op leven Na 5 crackers heb ik ze me al over gegeten.
Jaaaa je hebt het goed! Ik vind het heerlijk. Vooral met dit weer. Krijg er normaal energie van maar nu even niet haha.
tot nu toe is het bloed niet terug gekomen dus ik heb weer hoop, ook geen krampen enzo dus probeer me vast te houden aan het idee dat alles oke is..
avondeten smaakt hier ook nietmeer.. de ene moment gaat het goed de andere moment vind ik niks lekker normaal eet ik heel graag chips nu tijdens mijn zwangerschap nog maar 2x enkele blaadjes gegeten.. zou eigenlijk wat meer moete bewegen, met de hond wandelen enzo maak ik kom er niet aan toe. voel me constand zo slap op mn benen. ik eet wel oke vind ik dus is wel vervelend. hier is alles meisje meisje meisje kijk naar meisjes kleren, meisjes kamer,meisjes namen, alles gewoon.. we willen heel graag een dochter maar een voorgevoel heb ik nog niet.. vind het wel lang wachten tot geslachts bepaling 16tot 20 weken.. hier gaan we het geslacht zeker wel vertellen aan iedereen. rond hoeveel weken zou het best zijn om een 3D echo te doen? en zou je dit lang op voorhand moeten vastleggen? mamatom: bloeding was 1malig dus gaan we wel tot morgen wachten. om 15u30 mogen we gaan..
wie heeft er zin om buikfoto te delen? 1e is mijn buikje toen ik mijn positieve test had (4+5weken) ongeveer 2e is van vandaag 9weken
ik begin ook al een buikje te krijgen maar ik gok dat t komt omdat ik nu wat meer eet, snoepen doe ik niet maar meer eetlust dus pak ik gauw een snee brood ik was altijd een koffie freak, nu walg ik er sochtends van dus mn eerste kop is zo rond t middag uur haha verder heb ik nog niet echt dingen waar ik niet meer tegen kan eigenlijk.. en pretty zolang je geen krampen hebt bij t bloedverlies denk ik niet dat je je erge zorgen hoeft te maken, ik verlies ook soms wat, gepaard met wat afscheiding, volgens mn VK komt t van de baarmoederwand
Wow wat slank ben jij! Het begin van t buikje is er aan het komen! @smeren vorige zwangerschap weinig gedaan....eigenlijk vond ik mijn straie wel leuk....er staat namelijk n soort "X" op mijn buik alsof zoon wilde vertellen 'kijk mam hier bevind zich je grootste schat' @dames die bloeden...maak je niet te veel zorgen...stress is ook niet goed he. Sterkte. @sport ik doe yoga...is erg afhankelijk van de pose of dit wel of niet lukt.
Hoi meiden Fijn te lezen dat jullie goeie echo's hebben..lekker van genieten hoor! @3Decho: t beste tussen 28 en 34 weken..ligt ook aan hoe je placenta ligt..bij mij lag ie achter dus k voelde m al met 17 weken en dan heb je ook de mooiste echo in 3 en 4D K ben afgelopen vrijdag begonnen met mn hormonen. .merk het goed..maar we doen t voor t goeie doel he
Dit is mijn buikje nu..normaal platte buik maar geen foto van.. vind het zo leuk want bij mijn dochter kreeg ik pas na 20 weken een buikje en na 25 weken gingen mensen er naar vragen. uit eindelijk een toeter..maar wel blij dat het nu wat sneller gaat. heb ook al verandering aan mijn borsten. Had zelfs nieuwe bikini nodig. Normaal 36 dus dacht haal een 38 setje. Maar bleek niet te passen qua cup haha oeps. maar een 40 topje gehaald. Past ook maar net haha en broekje gewoon 36 haha Over 9 dagen weer een echo zo zin in en spannend
mooie buikjes al meiden! tis mn eerste dus zal me benieuwen wanneer je t echt bij mij gaat zien ik kan eigenlijk niet wachten om zo'n leuke buikband te bestellen met tekst hahaha
Misschien een stomme vraag maar je baarmoeder zit nu toch nog niet zo hoog? Is dit niet een darmenbuikje?
Yep zeker weten darmen buikje, maar komt ook door de zwangerschap (tis bij mij 's morgens ook weer bijna plat)
💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜 Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜 Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜 Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 💜 Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜 19 oktober Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜 Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜 Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜 Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜 Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 💜 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜 LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜 Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜 Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje 💜 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜 Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜 MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜 Jughi, 27 jaar, 1e kindje 💜 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜 MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜 Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜 Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜 Biancatje84, 30 jaar, ?e kindje 💜 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) 🌟Sterretjes🌟 Cdvg 🌟 Lolliebol 🌟 Lieke86 🌟 Vanille 🌟 Zeedauw 🌟 Thea23 🌟 Butterfly 🌟 Kreeftjes 🌟 Disneymama 🌟 Besjes 🌟 Mavane 🌟 Afspraken en echo's 18-3 Prettygreeneye, 2e echo 18-3 Aislyn, 1e echo 18-3 Zeehondje, 2e echo 19-3 Colinn, intake vk 20-3 Spring28, 2e echo 23-3 Patriez26, termijnecho 23-3 Chelsje, intake vk 24-3 xDanielle, intake/echo vk 24-3 MB82 intake 25-3 Ponnetje, termijnecho 25-3 El83, intake vk 25-3 Minimiep, termijnecho 25-3 Chelsje, 2e echo gyn 26-3 Winky, 1e echo 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Lilliesleaf, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 8-4 Lilliesleaf, intake vk 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken