16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha goed voorbeeld inderdaad MotherMary!!!!!

2. patriez26

patriez26 Actief lid

14 mrt 2013
    216
    1
    0
    He meiden,

Een tijd niet gereageerd. Komt omdat ik vanaf vrijdag continu misselijk ben geweest met veel overgeven. Nu heb ik gelukkig pillen tegen de misselijkheid van de huisarts en die slaan sinds vandaag echt aan gelukkig. Nu alleen nog met vlagen misselijk, dus niet meer de hele dag en al de hele dag niet overgegeven jeej!!
    Maar daarom heb ik dus een tijd niet gereageerd, alleen meegelezen.

Dames met goede echo's; gefeliciteerd!!
    Geslacht: eerst dacht ik dat het een jongen was. Nu ik zoo misselijk ben denk ik misschien toch een meisje haha weet t niet. Wij gaan met 15/16 weken een pretecho laten maken want wij willen graag weten wat t wordt.
    Ik heb nog steeds wel een klein zwanger buikje maar hij blijft nu een beetje hetzelfde!

3. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    dank je wel allemaal :)
    ben zo aan het genieten..
    gyn zei dat de kleine echt super mooi lag en dat de foto echt mooi was. dat ze dat niet zoveel zag dat ze zo mooi liggen :)
    nu al een fiere mama ;)

liva: met die schrik zat ik ook maar was dus onnodig want onze friemel doet het prima! was ongeloofelijk om te zien dat friemel zelfs zo veel bewoog.

maleintje: echt zalig he! tof dat we gelijk lopen :)

mothermary: hier net hetzelfde, meisjes meisjes meisjes :)

4. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    @ MotherMary: wat een grappig verhaal hahaha

@ PrettyGreenEye: Friemel? hahahahah

Wat is jullie koosnaampje? Ik heb de neiging om Kiddo te zeggen. Mijn man noemt het een food-shit-converter

5. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ja hier ook inwendig.
    denk bij 12weken uitwendig.
    ik maak er geen probleem van, als k mn baby maar zie ;)

6. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    hier is het inderdaad friemel :)

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Klopt helemaal. .waaronder ik met 13.4 weken en 100% zekerheid..suc6 meid en lekker van genieten :)

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb echt totaal geen voorgevoel wat het geslacht is. Ene keer denk ik een jongen andere keer een meisje. Schiet niet op dus haha. Manlief denkt een meisje. Hij heeft zichzelf altijd gezien als meisjes papa. Zo schattig haha.

Ons kleine ukje of beebje zeg ik steeds :D

9. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Food-shit-converter haha
    Hier is het een verbastering van mijn mans koosnaam voor mij en mini ervoor. Voor familie noemen we haar peanut. Dat blijven we denk ik ook gewoon doen als we het geslacht weten..al zal het wel moeilijk zijn je niet te verspreken met als hij/zij er is

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wij hebben de koosnaam frummel

11. Lientje27

Lientje27 Lid

13 jan 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2231 Lientje27, 18 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2015
    Aahh mooi zeg al die berichten en foto's!

Hier al dagen niet lekker, last van een erg lage bloeddruk en denk dat ik er toch even mee naar huisarts ga.

Verder s'avonds eigenlijk alleen last van een darmenbuikje en ook ik heb sterk het gevoel dat het een jongetje is ..

Nu zag ik wat op internet voorbij komen, een "funtest" Gendertest, 17.50, denk dat ik 'm voor de grap eens ga bestellen, kijken wat er uit komt! ;)

En nog iets grappigs voorbij zien komen .. Door middel van een apparatje die je op je buik moet plaatsen, en een koptelefoon zou je het hartje thuis kunnen beluisteren ... Wat denken jullie, zou het werken ???

Ben wel benieuwd of ik de enige ben die zo maf is haha :p

Zou de volgende die de lijst bijwerkt mij op uitgerekende datum 28 okt willen zetten en volgende echo 3 april (3e echo) alvast bedankt! Xxx.

12. SuusRH

SuusRH Actief lid

14 feb 2015
    113
    0
    16
    Wat een fijne en positieve berichten vandaag :)

@ geslacht; wij hebben geen voorkeur. Ik denk een jongetje manlief denkt een meisje. Net zoals mn moeder en zus, maar ik ben lekker eigenwijs :D

Wij willen het wel graag weten en willen met 15/16 weken een pretecho laten maken.

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Geslacht geen voorkeur alhoewel ik het gevoel heb dat het een jonge wordt.

Ik wil het geslacht niet weten. Mijn vriend wel moeten we het dus nog maar eens over hebben.

Ik denk dat zo'n luisterapparaat af te raden is. Je kunt totaa de gegevens niet interpreteren wat als je een keer het hartje niet kunt vinden? Of als het hartje een keer langzamer klopt

14. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Vanaf welke week kunnen ze eigenlijk het geslacht zien? Ik dacht altijd pas met 20 weken

15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Zoals ik het weet doen ze geslachtbepaling altijd bij de 20 weken echo omdat ze dan 100% zekerheid zekerheid kunnen geven. Maar je kunt ook eerder komen. Ik dacht altijd vanaf 16 weken maar gister las ik bij een paar dames hier dat het al vanaf 13 weken kan.

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
  17. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Nub theorie ken ik niet 😳

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik kon het ook niet. Hoorde het van m'n schoonzus. Die is 8 weken verder zwanger.

Heb een link bij mn vorige bericht erbij gezet.

19. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Heb het idd gelezen nu :) ik denk dan haast dat ze dat op die manier doen ja. Ik weet ook dat je in belgie terecht kunt en daar weten ze het ook al met 12 weken te vertellen , schijnt dat ze daar hele goede apparatuur hebben

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Maar, verbeter me maar als ik het fout heb hoor, met 12/13 weken zijn de geslachtsorganen toch nog niet volledig ontwikkelt? Ik snap t allemaal niet meer haha... Wij willen het ook erg graag weten! :D

Deel Deze Pagina