He meiden, Een tijd niet gereageerd. Komt omdat ik vanaf vrijdag continu misselijk ben geweest met veel overgeven. Nu heb ik gelukkig pillen tegen de misselijkheid van de huisarts en die slaan sinds vandaag echt aan gelukkig. Nu alleen nog met vlagen misselijk, dus niet meer de hele dag en al de hele dag niet overgegeven jeej!! Maar daarom heb ik dus een tijd niet gereageerd, alleen meegelezen. Dames met goede echo's; gefeliciteerd!! Geslacht: eerst dacht ik dat het een jongen was. Nu ik zoo misselijk ben denk ik misschien toch een meisje haha weet t niet. Wij gaan met 15/16 weken een pretecho laten maken want wij willen graag weten wat t wordt. Ik heb nog steeds wel een klein zwanger buikje maar hij blijft nu een beetje hetzelfde!
dank je wel allemaal ben zo aan het genieten.. gyn zei dat de kleine echt super mooi lag en dat de foto echt mooi was. dat ze dat niet zoveel zag dat ze zo mooi liggen nu al een fiere mama liva: met die schrik zat ik ook maar was dus onnodig want onze friemel doet het prima! was ongeloofelijk om te zien dat friemel zelfs zo veel bewoog. maleintje: echt zalig he! tof dat we gelijk lopen mothermary: hier net hetzelfde, meisjes meisjes meisjes
@ MotherMary: wat een grappig verhaal hahaha @ PrettyGreenEye: Friemel? hahahahah Wat is jullie koosnaampje? Ik heb de neiging om Kiddo te zeggen. Mijn man noemt het een food-shit-converter
ja hier ook inwendig. denk bij 12weken uitwendig. ik maak er geen probleem van, als k mn baby maar zie
Ik heb echt totaal geen voorgevoel wat het geslacht is. Ene keer denk ik een jongen andere keer een meisje. Schiet niet op dus haha. Manlief denkt een meisje. Hij heeft zichzelf altijd gezien als meisjes papa. Zo schattig haha. Ons kleine ukje of beebje zeg ik steeds
Food-shit-converter haha Hier is het een verbastering van mijn mans koosnaam voor mij en mini ervoor. Voor familie noemen we haar peanut. Dat blijven we denk ik ook gewoon doen als we het geslacht weten..al zal het wel moeilijk zijn je niet te verspreken met als hij/zij er is
Aahh mooi zeg al die berichten en foto's! Hier al dagen niet lekker, last van een erg lage bloeddruk en denk dat ik er toch even mee naar huisarts ga. Verder s'avonds eigenlijk alleen last van een darmenbuikje en ook ik heb sterk het gevoel dat het een jongetje is .. Nu zag ik wat op internet voorbij komen, een "funtest" Gendertest, 17.50, denk dat ik 'm voor de grap eens ga bestellen, kijken wat er uit komt! En nog iets grappigs voorbij zien komen .. Door middel van een apparatje die je op je buik moet plaatsen, en een koptelefoon zou je het hartje thuis kunnen beluisteren ... Wat denken jullie, zou het werken ??? Ben wel benieuwd of ik de enige ben die zo maf is haha Zou de volgende die de lijst bijwerkt mij op uitgerekende datum 28 okt willen zetten en volgende echo 3 april (3e echo) alvast bedankt! Xxx.
Wat een fijne en positieve berichten vandaag @ geslacht; wij hebben geen voorkeur. Ik denk een jongetje manlief denkt een meisje. Net zoals mn moeder en zus, maar ik ben lekker eigenwijs Wij willen het wel graag weten en willen met 15/16 weken een pretecho laten maken.
Geslacht geen voorkeur alhoewel ik het gevoel heb dat het een jonge wordt. Ik wil het geslacht niet weten. Mijn vriend wel moeten we het dus nog maar eens over hebben. Ik denk dat zo'n luisterapparaat af te raden is. Je kunt totaa de gegevens niet interpreteren wat als je een keer het hartje niet kunt vinden? Of als het hartje een keer langzamer klopt
Zoals ik het weet doen ze geslachtbepaling altijd bij de 20 weken echo omdat ze dan 100% zekerheid zekerheid kunnen geven. Maar je kunt ook eerder komen. Ik dacht altijd vanaf 16 weken maar gister las ik bij een paar dames hier dat het al vanaf 13 weken kan.
Doen ze dat dan aan de hand van de nub-theorie vraag ik me af? Nub theorie - Zwanger zijn - week 12 | Ouders van Nu
Ik kon het ook niet. Hoorde het van m'n schoonzus. Die is 8 weken verder zwanger. Heb een link bij mn vorige bericht erbij gezet.
Heb het idd gelezen nu ik denk dan haast dat ze dat op die manier doen ja. Ik weet ook dat je in belgie terecht kunt en daar weten ze het ook al met 12 weken te vertellen , schijnt dat ze daar hele goede apparatuur hebben
Maar, verbeter me maar als ik het fout heb hoor, met 12/13 weken zijn de geslachtsorganen toch nog niet volledig ontwikkelt? Ik snap t allemaal niet meer haha... Wij willen het ook erg graag weten!