Heel veel sterkte Kimmy. Wat naar. Welkom Barnel! Ook via de mmm. Best veel meiden die een beetje hulp hebben gehad hier. Wij ook. Voorgevoel jongen. Voorkeur meisje. Maar da's vooral praktisch qua kleertjes en spullen Denk met 16 weken weer een geslachtsbepalende echo. Doppler vorige keer van zus geleend. Niet elke dag/week gebruikt inderdaad. En als je het gaat voelen is dat ook niet echt nodig meer. Was wel leuk dat je het ook kon opnemen. Heb dus een geluidsfragment op de computer staan!
Wat een verdrietig nieuws Kim. Sterkte. Welkom Barnel! Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Wat gaaf zeehondje een geluidsfragment. Ik vind dat liefje waar een hartslag onder zit ook zo leuk te horen, zeker nu. En van je eigen baby is echt super gaaf. Ga proberen het ook een keer op te nemen.
enne hier ook geeen voorkeur vindt beide mooi! vandaag enorm moe, en eetbuien.. eten eten en dan nog geen verzadigt gevoel haha
💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜 Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜 Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜 Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 💜 Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜 19 oktober Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 💜 El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜 Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜 Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜 Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜 Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 💜 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜 LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜 Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜 Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje 💜 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜 MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜 Barnel, 27 jaar, 1e kindje 💜 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 💜 Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜 Jughi, 27 jaar, 1e kindje 💜 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜 MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜 Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜 Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜 Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje 💜 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜 Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜 29 oktober KimmyCalypso, 30 jaar, 1e kindje 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) 🌟Sterretjes🌟 Cdvg 🌟 Lolliebol 🌟 Lieke86 🌟 Vanille 🌟 Zeedauw 🌟 Thea23 🌟 Butterfly 🌟 Kreeftjes 🌟 Disneymama 🌟 Besjes 🌟 Mavane 🌟 KimmyCalypso 🌟 Afspraken en echo's 20-3 Spring28, 2e echo 23-3 Patriez26, termijnecho 23-3 Chelsje, intake vk 24-3 xDanielle, intake/echo vk 24-3 MB82 intake 24-3 Barnel, 2e echo 24-3 My Girl 2012, 3e echo 25-3 Ponnetje, termijnecho 25-3 El83, intake vk 25-3 Minimiep, termijnecho 25-3 Chelsje, 2e echo gyn 26-3 Winky, 1e echo 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Biancatje84 termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Lilliesleaf, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 3-4 Lientje27, 3e echo 7-4 Aislyn, intake VK 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 8-4 Lilliesleaf, intake vk 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Vandaag intake bij de verloskundige gehad. Mijn hemel wat een hoop vragen worden er gesteld. Maar we zijn goed gekeurd! Moet alleen rond de 26 weken een suikertest doen omdat mijn moeder suikerziekte heeft. Schijnt een nare test te zijn met een vies drankje. Ik laat t allemaal maar op me af komen
Kimmy, wat een schrik zeg... Sterkte ermee en ik hoop dat het jullie snel weer gegund is! Barnel, welkom, je staat op de lijst! Geslachtsbepalende echo gaan wij niet laten doen. Tenminste, weet gaan er geen speciale echo voor inlassen, maar we willen het wel weten! Gewoon even geduld hebben tot 20 wkn dus. Al weet ik niet of ik zoveel geduld wel op kan brengen als jullie hier het allemaal al wel weten! Hier al de hele dag enorme buikkrampen, maar ook verschrikkelijk diarree (sorry....). Weet dus dat de buikkrampen daar vandaan komen, maar toch is het steeds weer eng. Daarbij maak ik me zorgen om de reden van de diarree. Misschien heb ik iets verkeerds gegeten? Een kleine voedselvergiftiging? En zou dat dan kwaad kunnen voor de kleine? :s Probeer me niet te veel zorgen te maken, dat helpt niks, maar heg houdt me wel bezig...
Dat is inderdaad een vies drankje, echt drinken met je neus dicht... maar verder was het wel te doen vond ik.
Mm, ik ben al drie weken aan de diarree.... Kan vast geen kwaad toch? Ik dacht dat het een zwangerschapskwaaltje was..
Oh dat kan ook best denk ik! Maar aangezien ik de afgelopen weken juist geobstipeerd was, maakte ik me nu een beetje zorgen. Vooral omdat ik dacht dat ik misschien wel iets verkeerds gegeten had...
Diarree kan inderdaad bij de zwangerschap horen, net als verstopping (dat heb ik). Heeft te maken met invloed van hormonen op je darmen. Vooral extra water drinken zou ik adviseren. Verder kan het volgens mij geen kwaad. Fijn Collin goed gekeurd. Ze willen echt veel weten he. Vond ik de eerste keer ook. Ik mag vanmiddag weer naar de gyn en krijg een tweede echo. Ben heel benieuwd en toch ook weer zenuwachtig.
Hey meiden, Toch weer een sterretje erbij.. Jammer vind ik dat! Ik krijg er zelf ook een beetje schrik van! Wij hebben sinds 6 weken ook geen echo meer gehad en mijn vrees is dat het bij ons ook niet goed doorgegroeid is.. Hier voel ik me al 2 dagen beter! Af en toe nog misselijk maar niet meer constant!
Morgen echo...... Ben echt zooooo ontzettend bang dat het niet goed is...... Morgen ben ik 8 weken en 5 dagen.... Ik hoop zo dat alles nog goed gaat... Borsten zijn niet meer zo pijnlijk, geen misselijkheid alleen nog moe en af en toe een raar gevoel inde onderbuik... Menstruatiegevoel maar toch anders, veel lichter
Ohnee weer een sterretje erbij, sterkte Kimmy. Ik hoop das jullie snel een plakbaby hebben. Welkom Barnel! Mijn stoelgang gaat ook niet helemaal zoals het hoort, de ene dag bijna niks en de volgende dag loop ik leeg. Meiden met echo's veel plezier en meiden die onzeker zijn, probeer positief te blijven denken, malen hebben we niks aan. *doet nog even een 10 weken dansje! * Liefs!
He dames, Ja zo herkenbaar hoor..zullen wel vele hebben die angst. ik wel in iedergeval..laatste echo was met 7+3 werd wat terug gezet want zou 8 weken zijn toen..donderdag weer een echo zo spannend..ik voel me wel zwanger en bloed niet maar die angst blijft toch aanwezig. je kan er alleen maar op vertrouwen. Een miskraam na 9 weken neemt al af met meer als 50% Had je maar een klepje waar je ff naar binnen kon kijken. Dames die een echo hebben vandaag veel plezier en duimen op gegroeide kindjes.
Volgens mij heb ik zelfs gelezen dat als je bij 8 weken een kloppend hartje hebt de kans minder dan 5% op een miskraam is