16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Klopte het eerder even niet dan? ;) hihi wat fijn hè! Zag je ook al wat vormen? We zijn even ver zie ik. Ik heb van de week met 8 weken weer een echo gehad en zagen al wat vormen :D

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik had vorige keer een MA met 9 weken maar pas met 11 weken gecurreteerd.. Ondertussen gewoon misselijk gebleven en zere borsten.. Vind het dan ook moeilijk om op m'n lichaam te vertrouwen..

3. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    supernieuws mb! :D ik zou nu rond de 9 weken en 3 dagen zwanger zijn, over twee weken weer echo dan 11 weekjes ongeveer dus ben zo benieuwd hoe t beebje er dan uitziet! en toch weer spannend hoor hopelijk hier dan ook nog een hartje maar heb ondertussen nog steeds enorme eetbuien en vreselijk moe dus nog nog zat kwaaltjes al zijn de eetbuien niet erg als vriendlief je meeneemt naar de mac zoals vanmiddag, ooh wat heb ik genoten LOL

4. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Snap dat het een onzeker moment is pita! Hopelijk snel weer een mooie echo om je gerust te stellen! Wanneer mag je weer?

Oh nee Maleintje dat is wat met de bloedgroep. Hopelijk toch gewoon goed in combi met je man!

Mb82 jeeej fijn nieuws voor jou! Heb je een foto?

Sorry hier weer een onzeker momentje...nu al voor de 4e/5e keer heel klein beetje roze op t wc papier. Weet dat het zo weinig is dat het iemand die niet steeds panisch naar dat papier zit te staren niet zou opvallen, maar word er toch steeds onzeker van :(

5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Poeh ik heb echt totaal geen energie. Gisteravond lag ik half 9 op bed. Ik was uitgeteld. Vandaag niet veel beter! Las net bij iemand dat de piek rond de 9 weken is. Hopelijk wordt het over een paar weekjes beter! Zo dat was mijn geklaag even :D

6. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0

Ja echt superleuk, zagen al wat vormen en ineens zagen we een klein streepje bewegen , volgens de verloskundige was dat het armpje, zo schattig!!!

7. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0

Ik heb een foto maar geen idee hoe ik die hoer moet plaatsen😳

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Plaats reactie > naar het paperclipje , daar krijg je nog een scherm , kun je in je bestanden zoeken waar je het heb staan , dan uploaden en plaatsen :)

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ach wat leuk zeg! Vind je het niet apart om te zien dat het beweegt maar je het niet voelt? Wanneer heb je de volgende echo?

Wij hebben de volgende echo op 1 april. 10w2d. We zijn van plan het te gaan filmen. Ben erg benieuwd!

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

He dames!

Hoe is het hier?
    Ik heb vanmorgen last gehad van krampen en steken en kregen een extra echo.
    Gelukkig was alles goed en zagen de baby ook al bewegen.
    Zal zo even een foto'tje uploaden:) helemaal trots haha.

Bovenste is 7+5 onderste 9+1

11. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    lilliesleaf: denk dat je je vergist had, het was spring met de angelsound ;)

mb: gek, ik heb dit niet.. fijn dat je echo goed was!

maleintje: weer wat extra stress voor jou. hopelijk is alles oke.

spring: bak je voor mij ook een taart voor maandag? ;)

pitahaya: snap dat het een moeilijke dag is voor jou! je bent er nu al over geraakt. en ben er vast van overtuigd dat alles prima is met de beeb.. doe wel wat rustig aan met je verhuis en verbouwingen he ;)

12. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    lilliesleaf: bloedverlies kan je idd fel doen schrikken! hier zeggen we dan altijd dat onze friemel t kamertje aant opruimen is voor al mama en papa weer even komen kijken ;)

bloem: mooie echo meid!

13. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    PGE, oh oeps sorry, dacht dat jij de angel sound had ;)
    Ps. Heb jij nog af en toe wat roze/bruine/rode afscheiding?
    Vaak is het bij mij maar 1 dag en dan weer even niet, maar schiet toch elke keer in de stress en bereid mezelf dan mentaal voor op meer bloed..

14. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    mooie fotos bloem! gelukkig gaat alles goed met t beebje

15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb het ook hoor! Niet elke dag maar af en toe een rode veeg bij toiletbezoek en soms wat roze of wat roze afscheiding. Ik gebruik sinds de positieve test utro dus gooi het daar maar op. Maar hoor het zoveel om me heen. T is vrii normaal. Alles is veel beter doorbloed. Als er al iets van irritatie zit dan hoeft er maar wat te gebeuren en dan bloed het weer. En het is net wat PGE zegt: t moet ook 1 keer in de zoveel tijd verschoond worden en het overtollige, wat je lichaam niet op die andere manier opruimt, komt er op die manier uit. Neemt niet weg dat het af en toe behoorlijk schrikken is! Maar probeer rustig te bliiven. En schrijf het dan desnoods van je af hier.

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Mijn 1000e bericht was voor jou zie ik nu Lilliesleaf hihi. Sjee 1000 alweer. Wat een kletskous ben ik!:D

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had je s II ms maar een klepje waar je even naar binnen kon kijken. Hoop dat ik deze frummel ook weer snel voel :) weet nu hoe het voelt. Kan niet wachten

de vorige x begon in haar te voelen met 16 weken..placenta lag tegen mijn rugkant aan en ze was heel bewegelijk ( na een maand of 7 gekneusde ribben. Mijn winterjas kon het meisje achter de kassa zie bewegen haha.)
    Verder reuze gezellig.

nu ook soms bijna geen symptomen meer. Andere dag juist weer erger.
    geen pijl op te trekken dus. Dat maakt idd onzeker..moet maar vertrouwen.
    Gister bij concert geweest van jan smit werd niet goed van alle geuren.
    Mijn reuk is zo sterk nu. Verschillende parfum, zweet, muffe kleren. Gewoon stinkende mensen..iemand liet de heletijd een vieze boer..ging er gewoon van kokhalzen haha. Nu voel ik weer bijvoorbeeld niks.

donderdag echo met 10+3 weken spannend

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    pita de dag gisteren doorgekomen?

liva dat van die luchtjes herken ik ook, mijn mannelijke collega had gisteren een vies luchtje op. Ik had het gevoel dat hij de hele dag met strek ruikend scheerschuim op liep

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles goed is Spring. Is er een verklaring voor de krampen?

Bij de eerste pas na de 20 weken gevoeld. Placenta aan de voorkant. Hoop het nu eerder te mogen voelen. Maar ook dan kan je onzeker zijn als je het even niet voelt. Dus de onzekerheid blijft helaas de hele zwangerschap. Was bij mij iig. Maar ja. Ook veel mooie momenten!

Hier helemaal geen bloedverlies gehad. Lijkt me inderdaad schrikken elke keer. Dan vind ik het nog knapper om positief te blijven. Maar ga zo door. Meer kan je toch niet doen dan goed voor jezelf zorgen!

20. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Bloem, fijn dat alles goed was!! Die krampen herken ik ook wel! Vooral als ik te snel draai in bed..

Voor diegene met bloedverlies, snap dat het jullie nog onzekerder maakt! Zou ook schrikken elke keer! Toch hoeft het idd niets te zeggen!! Komt allemaal goed toch? :D

Deel Deze Pagina