Ik heb donderdag de termijn echo met 10+3 (was de vorige keer terug gezet van 8 naar 7+3) was heel moeilijk te maken meten want de uk zat heel dicht tegen mijn baarmoederwant aan..was eerst zelfs lastig vindbaar..was zo eng moment..Gelukkig riep ze daarna ja ik zie wat. Het was een uitwendige echo. Via de forum verloskundige was het lastig te meten en vond zij het netjes dus had mij gerust gesteld. nu genoeg kwaaltjes en groeiend buikje dus wel vertrouwen. maar blijft spannend..Van witte vlek in een zwart gat tot mini mensje♡ Hopelijk mag ik donderdag mijn uk showen Kijk weer vol bewondering naar.hullie foto's .
Mooie echo's dames! En bedankt voor de lieve opbeurende woorden! Hier even ego berichtje, bloeden is erger geworden en mag gelukkig morgen voor een echo. Ben zo gestrest nu, zit gewoon te trillen als een rietje en kan sinds vanmorgen echt om alles janken.
Wat naar Lilliesleaf Ik duim voor jullie dat jullie morgen een mooi baby'tje met kloppend hartje zien. Sterkte meis.
Ohhh lilliesleaf, ik snap je zorgen Ik hoop echt dat morgen alles goed is meis.... Verschrikkelijk steeds weer die onzekerheid
Oh nee Lilliesleaf wat naar. Ik duim en hoop op een mooie echo morgen. En probeer een beetje te slapen meid. Al zal dat denk ik heel moeilijk worden. Knuffel voor jou.
MB en Colinn, ik loop ook gelijk met jullie Heb alleen 8 april waarschijnlijk pas de volgende echo. Ze wilde het bij de ivf kliniek iets later zodat ze een mooie en duidelijke afsluitende echo konden maken.
Hey meid, ik snap je angst helemaal. Heel veel sterkte en gelukkig heb je morgen n echo. Hoop dat je n mooi kloppend hartje ziet!
Lilliesleaf wat een onzekerheid. Bah. Hopelijk kun je een beetje slapen en is er morgen niets aan de hand. Hoe laat moet je?
Ik mocht vandaag voor echo om de verloskundigen in opleiding te helpen. Voetjes,handjes en navelstreng gezien. Was wat onzeker door afnemende klachten maar alles is goed. Kan foto niet via telefoon uploaden. Dat doe ik morgen op de pc
oh en sterkte meis lillisleaf lijkt me heftig om dan ook nog tot morgen te moeten wachten.. ik duim voor een goeie echo en dat t bloedden gauw stopt!
@lillysleaf; sterkte morgen ik zal duimen dat alles goed is! Wij hebben het vandaag aan mijn opa en oma verteld en die waren erg ontroerd. Ze hebben een lastig en emotioneel zwaar jaar achter de rug, ze hebben een dochter moeten begraven (mijn tante) en hun schoondochter is ernstig ziek dus ze waren blij met het positieve nieuws. Ik ben trouwens ook snel buiten adem op sommige dagen, wilde gister lekker paardrijden maar dat zat er niet echt in helaas... geen rare smaak in mijn mond en ook geen bruin/rood/roze verlies. Nog een weekje wachten en dan mogen we weer even spieken
Meisje wat fijn van de mooie echo En meiden bedankt voor de lieve berichtjes. Ik moet morgen om 14.00 uur, zal jullie op de hoogte houden.