Kippenvel bij het lezen van je bericht Lillysleaf.. Weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte..
Neeeee Lilliesleaf, wat verschrikkelijk. Wat erg. Ook van mij natuurlijk heel veel sterkte en ik hoop dat je snel mag komen schrijven hier dat je goed nieuws hebt en dat je dan een voldragen zwangerschap mag hebben. Maar voor nu eerst dit een plekje proberen te geven. Mag ik vragen of het bloeden dan ook het begin van de mk is? Nogmaals sterkte.
Sterkte!! Het was indd een uitwendige echo vandaag en ben zelf al vrij stevig gebouwd. Over 3 weken pas weer een echo.
Pffff kippenvel.... Ooohhhh lillysleaf ik had zo op ander nieuws gehoopt. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen Heel veel sterkte lieve lillysleaf
Lillysleaf.... Wat vreselijk.... Ik heb ook zo aan je gedacht vandaag en gehoopt dat het goed was.... Ik wens je al het beste ook voor je man... een hele dikke knuffel....
Bedankt voor alle steun, en zeehondje ik hoop dat het het begin van de miskraam is, maar mocht er zaterdag nog niet veel gebeurd zijn dan krijg ik pilletjes van het ziekenhuis..om het proces te helpen. Omdat het vruchtje dus nog maar 7 weken en 2dgn was, vond zij curettage niet nodig. Dat doen ze hier trouwens ook onder gehele narcose. Dat vond ik nogal wat..nu dus maar hopen dat het gauw vanzelf op gang komt. En meiden niet bang worden van mijn berichtje hoor. Ik heb al de hele tijd gezegd dat ik zo ontzettend weinig kwaaltjes had en voel de me vanaf dat het vruchtje gestopt is met groeien ook echt niet zwanger meer. Bij jullie zit het gewoon goed!!
Lilliesleaf, wat erg voor je meid. Heel veel sterkte met het hele proces en het verwerken. Ik snap ook dat het te confronterend is om bij de lijst met sterretjes te staan. Kan me ook goed voorstellen dat andere dames die op de lijst staan er ook niet telkens mee geconfronteerd willen worden. Dus hoop dat ze er wat van zeggen als ze dat niet meer willen.
Ohneeee lieve Lilliesleaf, ik had zo hard zitten hopen op goed nieuws voor je, maar het mocht helaas niet baten... Ik weet niet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik het heel verdrietig voor je vind. Als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen, dan hoop je toch dat dat een goed teken is.... Ik wens je sterkte en hopelijk mag jullie wens snel uitkomen. Liefs en een dikke knuffel! Edit: Natuurlijk snap ik je wens niet op de lijst te blijven staan, dat respecteer ik. Maar ik vind het ook zo wat dat je nu helemaal verdwenen bent... Is het misschien een idee om een sterretje zonder je naam op de lijst te zetten? Dan kunnen we nog wel aan jullie denken. (Doen we sowieso wel hoor...) Misschien heb je dat ook liever niet, zeg het maar rustig. Ik zal er niks op zetten zonder jouw toestemming, maar ik dacht dat je dat misschien wel een mooie middenweg zou vinden.
💜💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜💜 Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜 Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜 Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜 Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 💜 19 oktober Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 💜 El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜 Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜 Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜 Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜 Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 💜 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜 LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜 Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜 MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜 Barnel, 27 jaar, 1e kindje 💜 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 💜 Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜 Jughi, 27 jaar, 1e kindje 💜 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜 MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜 Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜 Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜 Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje 💜 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜 Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje 💜 Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) 🌟Sterretjes🌟 Cdvg 🌟 Lolliebol 🌟 Lieke86 🌟 Vanille 🌟 Zeedauw 🌟 Thea23 🌟 Butterfly 🌟 Kreeftjes 🌟 Disneymama 🌟 Besjes 🌟 Mavane 🌟 KimmyCalypso 🌟 Afspraken en echo's 24-3 xDanielle, intake/echo vk 24-3 MB82 intake 24-3 Barnel, 2e echo 24-3 My Girl 2012, 3e echo 25-3 Ponnetje, termijnecho 25-3 El83, intake vk 25-3 Minimiep, termijnecho 25-3 Chelsje, 2e echo gyn 25-3 BebJjJ, 2e echo 26-3 Winky, 1e echo 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Biancatje84 termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Colinn, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 2-4 MamaTom, echo 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 3-4 Lientje27, 3e echo 7-4 Aislyn, intake VK 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek) 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
PGE gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb morgen weer een echo, dus ik hoop jullie een goed bericht te kunnen geven. Als deze echo goed is dan gaan wij het dit weekend aan onze ouders en aan ons zoontje vertellen.
Lilliesleaf, een hele dikke knuffel! Heel veel sterkte voor jou en je man, ik hoop dat jullie straks snel een plakbeeb hebben.
He jakkes sterkte..niet leuk.. al had je diep van binnen dat gevoel al. ik had in december een mk wel een week eerder en geen hartje gezien .maar voelde het op 1 of andere manier aan mezelf. nu voel ik mij beter maar wel nog onzeker. ik wil je sterkte wensen in dit proces. Als je wil praten met andere hier over. Is er een clubje..dus als je interesse hebt ik had er zelf veel steun aan en heb het vruchtje in een doosje met gedichtje begraven. Eerste week bijna geen tranen..daarna een avond wel 3 uir heel hard zitten huilen onder de douche. Het is een rouwproces en elke manier is goed! Succes en sterkte knuffel
neeee meid dat meen je niet heel veel sterkte! K koekeloer ook nog steeds mee maar reageer niet altijd maar nu wel..echt erg..hopelijk kom k je snel tegen in een ander topic. .knuffff Sterretjeslijst: Ik heb er geen problemen mee..meer voor mezelf dat k weet dat k een lief klein sterretje heb..laat mij maar staan
gefeliciteeerd PGE! lilli meis.. had zo graag ander nieuws willen lezen.. enorm veel sterkte, en ik begrijp t eigenlijk heel goed van t sterretje weet niet of ik t ook zou willen...doe rustig aan dikke knuf!