Goedemorgen meiden! Ik las gister nog iets over uitwendige echo's die je niet tot amper kunt zien. Gister daar niet op gereageerd ivm het trieste nieuws van lilisleaf! Ik heb tot nu toe (3keer) alleen maar uitwendig gehad. Ivm bloedingen wilden ze liever niet inwendig om het zo rustig mogelijk te houden. Ik begrijp dat je inwendig wel meer ziet maar ik was eigenlijk verbaast over wat je allemaal kon zien. Bijgevoegd de laatste echo met precies 8 weken. Ons visje
Gisteren heb ik een goede echo gehad. Mijn uitgerekende datum is 16 oktober. Ik vond het gister niet gepast om dit te plaatsen maar wil jullie toch even de echo laten zien (uitwendig)
Sterkte lilliesleaf, neem de tijd en ik hoop dat je het een plekje kunt geven! Veel sterkte! Ik heb eind van de ochtend intakegesprek bij vk en heb dan mijn 2de echo. Geen idee of deze in of uitwendig is? Ik ben wel weer onzeker en vind het zo spannend na al die verhalen Juist omdat ik ook nergens last van heb.. Maar ik ben gelukkig niet de enige hier op het forum die onzeker is! is ook niet gek bij de eerste toch!? Nou meiden die ook vandaag moeten veel succes! Ik hoop dat ik hier straks een mooie foto van onze baby mag plaatsen! Fijne dag! X
Hoera! 10 weken dansje! hier ook bijna geen klachten meer hoor! alleen nog heeeeel erg moe en last van m'n borsten... Vrijdag de 2e echo (termijn) en dan krijgen we eindelijk uitsluitsel of het er 1 of 2 zijn hopelijk hebben we voor die tijd al goed nieuws gehad van het bloedprikken... Fijne dag allemaal!
Ach nee lilliesleaf. Wat vreselijk. Ik weet hoe het voelt. Sterkte en knuffel. ik had al een uitwendige echo met 9 weken en 4 dagen. Moest wel een volle blaas hebben maar was heel duidelijk. Hier nog steeds wat misselijk in de ochtend. Heb maandag de termijnecho. Ik hoop zo dat alles goed is.
💜💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜💜 Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜 Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜 17 oktober Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜 Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜 Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 💜 19 oktober Winky, ? Jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 💜 El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜 Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜 Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜 Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜 Pretty Green Eye, 22jaar, 1e kindje 💜 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜 LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜 Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜 MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜 Barnel, 27 jaar, 1e kindje 💜 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 💜 Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜 Jughi, 27 jaar, 1e kindje 💜 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜 MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜 Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜 Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜 Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje 💜 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜 Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje 💜 Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) 🌟Sterretjes🌟 Cdvg 🌟 Lolliebol 🌟 Lieke86 🌟 Vanille 🌟 Zeedauw 🌟 Thea23 🌟 Butterfly 🌟 Kreeftjes 🌟 Disneymama 🌟 Besjes 🌟 Mavane 🌟 KimmyCalypso 🌟 🌟 Afspraken en echo's 24-3 xDanielle, intake/echo vk 24-3 MB82 intake 24-3 Barnel, 2e echo 24-3 My Girl 2012, 3e echo 25-3 Ponnetje, termijnecho 25-3 El83, intake vk 25-3 Minimiep, termijnecho 25-3 Chelsje, 2e echo gyn 25-3 BebJjJ, 2e echo 26-3 Winky, 1e echo 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Biancatje84 termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Colinn, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 2-4 MamaTom, echo 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 3-4 Lientje27, 3e echo 7-4 Aislyn, intake VK 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek) 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Lilliesleaf: Heel veel sterkte, wat een naar nieuws zeg! Nieuwe afspraken 27/03 Termijn echo 01/05 Geslachtsbepaling
prachtig idee van het anonieme sterretje! Hier waren de kwalen zowaar over begon er zelfs aan te twijfelen , tot ik vanmorgen weer boven de wc hing -.- morgen echo pff ben heel zenuwachtig nu zometeen eerst maar werken
mamatom: goed bezig al dat is toch de zorg die je thuis nog krijgt na de bevalling he? weet het verschil niet goed tussen kraamzorg en vroedvrouw na de bavalling.. jinne: hihi dankje kwou heel graag voor mijn 25e ons 1e kindje, en tot nu toe lukt dat flink spring28: ik wou inderdaad ook jonge mama worden debjjj: super, nu al je 2e lilliesleaf: vind het echt super erg! dikke knuffel meid! snap wat je bedoeld met de lijst en natuurlijk respecteren we je wens. hoop echt dat het allemaal snel mag gaan. je hoofd staat er warscheinlijk niet naar maar hoop in de nabije toekomst terug goed nieuws van je te mogen horen. liva: hier gisteren ook gepraat over wat we doen als het mis gaat. mijn man was er voor de zwangerschap heel cru over dat als het misgaat dat voor hem niet veel betekend omdat hij zijn kindje niet kent enzo en het niet wil begraven. gisteren zei hij: wat doen we dan? begraven we onze friemel dan? ik was onder de indruk.. hij is nu zo veranderd sinds we het hartje hebben zien kloppen en onze friemel hebben zien bewegen. ik ben ervan overtuigd dat hij er kapot van zou zijn. vind het ook super mooi wat je gedaan hebt met je vorige kindje! respect! collin: inderdaad net een visje leuk! patriez: mooi echo! lekker genieten! echo dames: veel succes vandaag x bedankt voor alle verjaardags wensen! vind het super dat ik van jullie veel meer reacties krijg dan van mensen rondom mij dank jullie daarvoor! hier vandaag ook 10weken dansje!! so happy! en morgen alweer 4jaar getrouwd, wat gaat het zo snel! mijn man gaf me gistere een kaartje en er stond in, het laatste jaartje met ons 2tjes.. gek om erover na te denken! we waren iets gaan eten en ik zei: volgend jaar zitten we hier met een Maxi-Cosi aan tafel te eten zalig gewoon! van t weekend naar de babyboom beurs in brussel! joepie!!
Pff hier sinds zondag in de stress.. Geens symptomen meer (ik had er al niet zo veel); geen gevoelige borsten meer en niet meer misselijk.. Vannacht wakker gelegen van de stress. Gelukkig kon ik vandaag terecht bij de gyn voor een echo i.p.v. morgen. Beeb zag er gelukkig goed uit, ze ging meteen op zoek naar het hartje en deze klopte goed. Lengte kwam overeen met 8w5d (zou eigenlijk 8w6d moeten zijn, maar daar moest ik me niet druk om maken). Ze heeft hem echt lang in beeld gelaten, zag hem zelfs spartelen met zn voetjes. Tranen in m'n ogen van opluchting en geluk. Pff, wat kun je jezelf gek maken zeg. Heb twee mooie foto's mee en manlief heeft weer een filmpje gemaakt. Nu 3 april termijnecho bij de vk. Vanavond gaan we het aan onze ouders vertellen. Ik merk dat ik erg de behoefte heb om over m'n angsten en gevoelens te praten. Hopelijk kan ik daar bij m'n (schoon)moeder mee terecht als manlief even geen tijd/zin heeft.
Inderdaad wat een mooie echo chelsje! En fijn ook dat je vandaag al terecht kon ipv morgen! Ik denk dat wij een vroege geslachtbepaling gaan laten doen. Ik ben veeeeeel te nieuwsgierig en kan echt niet wachten tot de 20 weken echo
chelsje: wat leuk dat alles oke is en dat je niet tot morgen moest wachten. danielle: wij gaan met 14weken een geslachtsbepaling echo laten doen kunnen gewoon niet wachten.. maar ik hou wel in mn achterhoofd dat dit niet 100procent kan zijn dus wacht ook op opinie van de gyn alles beiden hetzelfde zeggen zal het wel juist zijn
Hier ook een goede echo!! De kleine was zelfs lekker aan het bewegen toen er een fimpje werd gemaakt! Ook druk gemaakt om niks dus! Wij hebben eind april (14 weken) al een echo ingepland in Belgie voor een vroege geslachtsbepaling! Zijn ook te ongeduldig!
wij gaan een geslachtsbepaling laten doen met 15 weken Vanmorgen weer een mooi echo gehad, de vk zei dat als het kindje boven de 2 cm is dat de kans op een mk nog maar 5% is. Dat stelt mij echt gerust.
Hoi! M'n eerste positiebroeken gekocht! Wat een heerlijkheid! Als ik dit eerder had geweten had ik ze al eerder aangeschaft Geslachtsbepaling: wij wachten de 20 weken echo af is voor mijn gevoel het meest betrouwbaar... Als ik het boor die tijd zou weten zou ik toch niet kleertjes etc voor wen jongen/meisje durven kopen denk ik dan maar wat langer wachten...
Wat fijn allemaal goede echo's vandaag!! @maleintje hihi ja zit het lekker? Heb van het weekend ook mn eerste broek besteld. Is als het goed is vandaag binnen gekomen (ben aan t werk). Ik ben heel benieuwd!