Gefeliciteerd nieuwe dames! Ik heb het inderdaad ook kouder. Blij dat ik niet de enige ben! MvM komt bij mij morgen langs. Heb ik weer een nieuwe test! Fijn want de batterij van mijn clearblue is al op en de etos test is helemaal vervaagd. Zo zonde, vorige keer had ik kruidvat testen met roze strepen en die bleef je gewoon goed zien. Mijn dochter heeft de hele nacht gespuugd en zojuist had ze diarree. Blegh, normaal kan ik het hebben maar nu stond ik echt te kokken.
Hier ook kouder indd vooral savonds. .viel me meteen weer op..ben van mezelf een koukleum maar dit is wel weer extreem..maar alles voor t goeie doel he
Hallo dames Ik kom me hier ook melden! Ik ben Jughi, 27 jaar oud.. Ben nu twee jaar getrouwd, en waren een half jaar bezig.. Afgelopen week positief getest! Doordat ik m'n ei weet, weet ik ongeveer wanneer ik uitgerekend ben namelijk 24 oktober! Ik had namelijk een onregelmatige cyclus... Ik vind het t moeilijkste om m'n mond dicht te houden tegen iedereen!
Hallo dames, Mag ik mij hier ook melden? Ik ben Suus en ben 25 jaar, vanaf oktober gestopt met de anticonceptie en ben nu volgens de berekeningen 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje volgens een app betekent dat dat ik 16 oktober uitgerekend ben... Op 3 maart hebben we de eerste afspraak met de verloskundige en hopelijk ook de eerste echo en as vrijdag heb ik een afspraak ket moeders voor moeders.
welkom nieuwe dames. Gefeliciteerd. Ik heb het juist warmer. Ik ben nl een echte koukleum. Ik heb mij ook voor mvm aangemeld. Ben wel bang dat wanneer ze komen de test niet goed is Mijn beste vriendin weet dat ik zwanger ben. Wij gaan naar de 9 maandenbeurs. Ik weet verstandelijk dat ik zwanger ben. Gevoelsmatig is het nog net zo. Herkennen jullie dit?
Stom is dat hè. Leuk hoor dat je naar de negen maanden beurs gaat. Ik ga niet. Vind het echt nog te vroeg. Ook weer onzeker want nu in eens geen gevoelige borsten meer. Is dat normaal? Ik wil niet meer onzeker zijn.
Mijn borsten zijn ook niet zo heel gevoelig meer pitahaya! En de kramp in mn buik is ook een heel stuk minder, ben wel duizelig en heb niet veel trek dus geloof dat het wel losloopt! Ik ben trouwens een Beetje in de war... op mn banner staat dat ik 4 weken zwanger ben, maar als ik op Internet uit ga rekenen, dan kom ik op 5 weken uit.. Hoe zit dat? De 1e dag van mn laatste menstruatie was 14 januari.
Ik ben volgens de ene website ook 5w2d zwanger en volgens een andere 4w1d en hier 4w5d... Heul vreemd!! Mijn kwaaltjes verschillen ook van dag tot dag! Vandaag ook helemaal geen buikpijn, geen zere borsten, niet misselijk... Is idd niet leuk en word er ook onzeker van! Toch ga ik proberen me niet te druk te maken en braaf te wachten tot de echo! We kunnen er toch niks aan doen 😕
Gisteren mijn moeder verteld en mijn beste vriendin wist het als sinds een paar uur na de positieve test haha.
Ik word wel enigszins gerustgesteld als ik lees dat ik niet de enige ben bij wie de klachten een beetje minder worden... Hier ook minder gevoelige borsten en minder krampjes. Maakte me er gisteren erg druk over, maar nu ben ik weer zo ver dat ik kan denken dat het geen zin heeft om me daar druk over te maken. Het loopt toch zoals het loopt. Over die termijn, kan me 2 dingen bedenken wat het verschil kan maken: 1. Ligt aan de bewoordingen. Als je 4 weken en 2 dagen bent, zit je wel in de 5e week van je zwangerschap. 2. Ligt aan de berekening van de termijn. Gaan ze uit van 1e dag van je laatste ongesteldheid of de dag van je eisprong? Dat maakt soms nogal verschil, zeker als je een lange/korte cyclus hebt. Die dystemen gaan eigenlijk altijd uit van een cyclusduur van 28 dagen. Als jouw cyclus normaalgesproken 35 dagen is (en je eisprong pas na 21 dagen), zou je dus volgens die berekeningen al een week verder zijn dan je bent.
ik heb ook die onzekerheid. Las op internet dat het normaal is. Veel of weinig klachten zeggen niets over het verloop van de zwangerschap
Ook het verdwijnen/verschijnen van symptomen? Om knettergek van te worden. Wat duurt de tijd laaaaaaaaaaang tot die 1e echo!
Ah vandaar! Ik heb volgens mn period tracker een cyclusvan 31 dagen, vroeger altijd 29, dus zou daar mss aan kunnen Liggen. Nja ik hou maat vast aan 4 weken kan het met de echo alleen maar meevallen . En over die symptomen, tsja je hoort er zoveel vrouwen over. Ik weet niet meer hoe het met mn vorige zwangerschap ging in t begin. Ik had bijna heel de zwangerschap geen kwaaltjes en weet niet of ik ze in t begin wel had. Maar ik wacht het gewoon af tot de echo en daarna de 12 weken en ga gewoon genieten. Ik heb voor mn dochtertje een MA gehad met 8 weken dus ik weet dat het ook anders kan, maar ik zie wel hoe het loopt! Maar snap dat het frustrerend is, juist door die kwaaltjes heb je t idee dat het goed zit. Maar ik zou me er niet te druk om maken anders kan je dat blijven doen totdat je de kleine gaat voelen!
Hoort er indd allemaal bij..komen en gaan van kwaaltjes. .ik kreeg de echte kwaaltjes rond 7 weken bij de vorige..voel nu zo nu en dan een steek onderin of weer een kramp en mn onderrug. .zo spannend allemaal weer
Hoe kies je een verloskundige? Die het dichtst bij woont? Of die je huisarts doorverwijst? Moet ik morgen de huisarts bellen? Ik moet dinsdag bij de chirurg komen, en dan iig naar een gyneacoloog, ivm mijn maagverkleining.. En als alles goed gaat dan terug naar een verloskundige...
Kwaaltjes komen en gaan en kunnen van de een op andere dag even weg xijn. Ondanks dat ik dat weet van mn vorige zwangerschappen word ik er ook wel onzeker van. Maar iedereen is die eerste weken onzeket, ook dat hoort er bij. Ik kan de onzekerheid nu wel sneller naast me nerrleggen doordat ik weet dat het er bij hoort. En idd, we hebben het niet in de hand dus dan maar gewoon genieten. Heb de zwangerschap na de bbz heel lang in de stress gezeten en vond dat achteraf heel jammer. Mamadisney, het hangt er eigenlijk een bertje vanaf wannerr je eisprong was want op dat monent ben je bevrucht en dus officieel zwanger. En daar komen dan nog 2 weken bij. Mijn eisprong was op cd 12 en weet dat mijn lf 14 dagen is. dus op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden zou ik 14 dagen zwanger zijn en dan 2 weken er bij zou 4 weken zijn. Zo kun je het dus een beetje berekenen als je die gegevens weet.
Tja, ik woon in een klein dorp met de eerste praktijk op 11 km afstand kom ik net achter dus dat gaat niet...