Zijn er ook foto's van de echo's..nieuwsgierig wat ik morgen kan verwachten. zo spannend. Verschikkelijk moe vandaag en snot verkouden dus moet de hele dag.kokhalzen door het slijm en al misselijk zijn..Gelukkig licht aan wezig. maar avond eten kost mij zo veel moeite on te eten..kan wel de hele dag fruit eten jum jum..maak vaak maar een fruit salade. En als ik hoest of nies voel ik het trekken aan de banden. Haha geeft.me wel wat vertrouwen voor morgen. Morge komen ook mijn broeken binnen
Hier vandaag ook een goede echo! Helemaal blij ermee. Weer twee kloppendje hartjes! Was echt zenuwachtig, vanochtend al om vijf uur wakker. Uiteraard doodmoe nu Vanmiddag ook de kindjes verteld dat mama bij de dokter is geweest. De dokter heeft een foto van mijn buik gemaakt. Na even nadenken zegt de oudste (bijna 7). Zit er een baby in je buik??? Toen ik knikte begon hij te stralen. Yes een baby!! Dus de echo laten zien en uitgelegd dat het twee baby's zijn. Nou hij was helemaal hyper Ben bang dat morgen iedereen op school het al weet. Maar kan het ook echt niet meer verbergen. Zal wel door een tweeling komen, ben overduidelijk erg zwanger
hahah geweldig EL, heerlijk die kinderen die kunnen het meest enthousiast zijn ! welkom kim ! Ik zal later wel even een foto bijvoegen , weet iemand of het mogelijk is via zp ook een filmpje te kunnen uploaden ?
Gefeliciteerd met de.mooie echo's geweldig..wij vertellen het.morgen ook als de echo goed is. Geen zin om mijn mond te houden. Dus na.morge weet ook iedereen het haha. mijn moeder zou morge.ook hier zijn maar.is niet fit dus past.niet op onze dochter mijn man maakt morgen een foto van mijn buik met dat echo ding er op en die sturen we haha ben benieuwd. Liever live gezegd maar vrijdag gaan we.op familie weekend en zie ik haar meer apart van de rest. En weet heel zeker dat.het een drama.wordt als wij het daar vertellen en ze nog niks weet.( familie ding haha) Spannend voor morgen
Fijn dat er weer zoveel goede echo's waren vandaag. loop nog steeds met een glimlach op mn gezicht. Wij hebben 12 mei een geslachtsbepaling en 26 mei de 20 weken echo.
Gefeliciteerd EL met de goede echo! Super leuk dat je zoon zo enthousiast is. Hadden we van jou nou een buikfoto gezien of niet? Misschien dat mensen het al hebben geraden.
Nee ik heb geen buikfoto laten zien. Dat was iemand anders! De gyn zei in elk geval dat ik nu door de miskraamperiode heen was en het rustig aan onze kindjes kon vertellen. Dat zou toch betekenen dat veel van ons al door die periode heen zijn!? Hebben jullie het jullie kinderen ook al verteld? (voor iwe van toepassing)
💜💜 16 tm 31 oktober 2015 mama's 💜💜 Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 💜 Spring28 , 28 jaar , 3e kindje 💜 Patriez26, 28 jaar, 2e kindje 💜 17 oktober Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje 💜 Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 💜 19 oktober Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 💜 El83, 31 jaar, 3e kindje 💜💜 Liva87, 27 jaar, 2e kindje 💜 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje 💜 Maleintje, 24 jaar, 1e kindje 💜 Linn1984, 30 jaar, 2e kindje 💜 Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje 💜 Winky, 32 jaar, 2e kindje 💜 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje 💜 LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 💜 Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 💜💜 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 💜 Barnel, 27 jaar, 1e kindje 💜 KimG, 32 jaar, 2e kindje 💜 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 💜 Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 💜 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 💜 Jughi, 27 jaar, 1e kindje 💜 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 💜 MamaTom, 27 jaar, 2e kindje 💜 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje 💜 Colinn, 27 jaar, 1e kindje 💜 Mb82, 32 jaar, 1e kindje 💜 Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje 💜 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje 💜 Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 💜 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje 💜 Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) 🌟Sterretjes🌟 Cdvg 🌟 Lolliebol 🌟 Lieke86 🌟 Vanille 🌟 Zeedauw 🌟 Thea23 🌟 Butterfly 🌟 Kreeftjes 🌟 Disneymama 🌟 Besjes 🌟 Mavane 🌟 KimmyCalypso 🌟 🌟 Afspraken en echo's 25-3 Ponnetje, termijnecho 25-3 El83, intake vk 25-3 Minimiep, termijnecho 25-3 Chelsje, 2e echo gyn 25-3 DebJjJ, 2e echo 26-3 Aislyn, termijnecho en bloedprikken 26-3 KimG, 2e echo 27-3 Bloem93, termijnecho 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Biancatje84 termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Colinn, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 2-4 MamaTom, echo 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 3-4 Lientje27, 3e echo 7-4 Aislyn, intake VK 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek) 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 10-4 KimG, 12 weken echo 13-4 Aislyn, nekplooimeting + uitslag combinatietest 18-4 KimG, geslachtsbepaling 20-4 Chelsje, combinatietest 23-4 Patriez26, geslachtsbepaling 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 1-5 Bloem93, geslachtsbepaling 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 9-5 Chelsje, geslachtsbepaling 12-5 Winky, geslachtsbepaling 26-5 Winky, 20 weken echo 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Chelsje, 20 weken echo 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Hier dochtertje van nu bijna 3.5 al heel snel verteld. Ze praat er alleen over als je er naar vraagt. Dus doorvertellen valt mee.
Ja wij hebben het al even geleden verteld. Onze oudste (meisje van net 4) was dol enthousiast en wil ook steeds van alles weten en speelgoed enzo bewaren voor de baby. Heel schattig. Ze is wel overtuigd dat ze nu een broertje krijgt, omdat ze al een zusje heeft. Meestal zegt ze dan 'nu een broertje en dan nog een zusje mama en dan weer een broertje' Volgens mij denkt ze dat we voor een elftal gaan haha. Ze heeft een stapelbed gekregen waar de dames nu samen in slapen en toen ik zei dat er misschien geen plek is voor 4 of 5 kindjes zei ze 'dan maakt papa wel nog een stapelbed' en als de kamers op waren moest hij maar een kamer bijbouwen. Zo leuk, die logica van kindjes. Ze kan ook niet wachten tot de baby tegen haar hand kan schoppen
Leuk om te lezen hoe de kindjes reageren op het nieuws! Wij hebben het nog niet aan onze zoon verteld. Ik heb wel 100x op het punt gestaan hoor, wil het heel graag, maar ik denk eigenlijk dat we voor hem beter nog even kunnen wachten. Het duurt nog zó lang voordat het zo ver is! En nu is het nog wel erg abstract boor hem. Hij snapt prima dat vrouwen baby'tjes in hun buik kunnen hebben, maar zo lang je dat niet aan mij ziet, denkt ik dat hij er nog geen boodschap aan heeft. Dus ik denk dat we het hem pas vertellen als ik een buikje krijg. Of als hij een keer mee kan naar een echo. Of als ik het toch niet voor me kan houden... We gaan het in ieder geval niet geheim houden voor hem, we zien wel wanneer het zich aandient.
DeBjJj: was met een vriendin aant praten via whatsapp over t verleden van mij en mijn man en de fouten die ik ooit heb gemaakt en de dingen die ik heb gemist in mijn jeugd thuis... de hele namiddag tranen gelaten en savonds nog met mijn man erover gepraat en opnieuw tranen.. ben zo blij dat alles nu terug goed gaat. en dan nu dat nieuws over die vliegtuigcrash.. Raakt me enorm ook opnieuw tranen tijdens het nieuws,.. komen alle gevoelens weer naar boven van toen ik als 12jarig mijn beste vriendinnetje heb moeten afgeven door een ongeval.. zeehondje: ik heb deze tekst gebruikt om het aan vrienden en kennisen te vertellen: Opzij, opzij, Ik wil er nu ook wel eens bij. Papa en mama hadden dolle pret, zo met hun tweeën in dat grote bed. Maar vanaf Oktober kan ik de rust verstoren, want dat word ik ongeveer geboren! steffieD: dankje voor de knuffel! is goed aangekomen
liva: ahzo is dat bandenpijn? als je niest of hoest voel dan namelijk ook een serieuze trekkerige steek in mijn liezen.. el83: zalig dat de kleine zo enthousiast is
ik heb t vanaf dag 1 al aan mn fam en vriendinnen verteld, kon t echt niet stil houden ze wisten hoe graag we dit wilden en na 3 jaar da eindelijk raak dus ze waren allemaal door t dolle heen voor ons. vorige week maandag na de echo heb ik t al op fb verteld, het was misschien wat vroeg maar kon t ok daar niet meer voor me houden haha
Ja er staat nu meer druk op. Normaal voel ik dit nooit als ik nies en nu wel. voel het echt trekken. Soms moet het er ff uit dan werk huilen erg goed. Had ik laatste ook. Wel 2 uur zitten brullen. Ga nu lekker slapen dan.is het.lekker snel morgen. Zo benieuwd naar.onze.uk vorige x was het een wit stipje in zwart gat met klein flikkert hartje..hopelijk nu mooi actief mini onsje