was het maar waar mammatom , ik ben voor de liefde 180 kilometer verder verhuist en zien helaas elkaar maar zoon 2 tot 3 keer per jaar gelukkig wel redelijk veel telefonisch contact
Hey dames, ik sta hier op de lijst met helaas en sterretje achter mijn naam. Ik zou hier mij even melden als ik weer goed nieuws zou hebben. Het lijkt nu zover te zijn. Ik ben op 10 dpo bezweken aan mijn testdrang en dit is het resultaat binnen 5 minuten met middag urine. Zien jullie het ook? Ik hoop dat het deze keer goed blijft plakken!!!!!
Gefeliciteerd Molly, wat een mooi cadeau dat je je kleintje vandaag mag zien op de echo! MamaTom, klinkt heel naar van je slokdarm.. Hoop dat de maagzuurremmers snel hun werk doen en je slokdarm weer hersteld! DeBIjJ gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Jammer dat je zo ver van elkaar vandaan woont, Skypen/Facetimen jullie wel veel? cdvg, ik zie wel een licht streepje ja! Gefeliciteerd, ik zal duimen voor je dat deze goed blijft plakken!
@chelsje , wij skypen nooit , zou niet eens meer weten hoe dat moe al zolang niet meer gebruikt haha @ Cdvg , Ik zie hem !! , oh wauw , wat is dat fijn ik duim voor je op een plakker en een wolk van een baby !!
Oh whauw! Gefeliciteerrd! ik had ook zo'n test op 10 dpo! Vanochtend echo gehad! we hebben nu eindelijk duidelijkheid of het er 1 of 2 zijn! En het was er 1!! we hebben het kindje flink zien bewegen en het hartje voor het eerst mogen horen Ik ben van 20 oktober terug gezet naar 22 oktober 14 april heb ik nog een echo omdat ze een kieste zag zitten... Ze wilde ff voor de zekerheid weten dat die niet groeit was verder Niks om ons zorgen over te maken zei ze. Zou iemand dat voor mij kunnen veranderen in de lijst?
cdvg, ja ik zie ook een streepje! Ik wens je een plakbeeb, hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap en in november/december een lief baby'tje in je armen!
DeBJiJ, ah, jammer, maar 180 km is toch goed te doen met eventueel een overnachting? Gelukkig bestaat Facebook en telefoon... Biancatje, hoe doe jij dat dan met je familie? Ben zelf ook en aardig stukje verhuisd, en gelukkig heb ik telefoon, Facebook en een auto. Doe hier niet aan skypen.
Dank jullie voor de ontzettend lieve woorden!! Ik hoop dat de testen oplopen en snel na jullie ook een mooie baby mag vast houden. Ik houdt jullie op de hoogte!!!