���� 16 tm 31 oktober 2015 mama's ���� Uitgerekende datum 16 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje �� Spring28 , 28 jaar , 3e kindje �� Patriez26, 28 jaar, 2e kindje �� Aislyn, 34 jaar, 2e kindje �� 17 oktober Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje �� Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje �� 19 oktober El83, 31 jaar, 3e kindje ���� Liva87, 27 jaar, 2e kindje �� 20 oktober Steffied, 27 jaar, 1e kindje �� Linn1984, 30 jaar, 2e kindje �� Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje �� Winky, 32 jaar, 2e kindje �� 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje �� LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje �� Molly27, 27 Jaar, 1e kindje ���� 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje �� Barnel, 27 jaar, 1e kindje �� KimG, 32 jaar, 2e kindje �� Maleintje, 24 jaar, 1e kindje �� 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje �� Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje �� 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje �� Jughi, 27 jaar, 1e kindje �� 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje �� MamaTom, 28 jaar, 2e kindje �� 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje �� Colinn, 27 jaar, 1e kindje �� Mb82, 32 jaar, 1e kindje �� Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje �� 28 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje �� Lientje27, 27 jaar, 1e kindje �� 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje �� Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) ��Sterretjes�� Cdvg �� Lolliebol �� Lieke86 �� Vanille �� Zeedauw �� Thea23 �� Butterfly �� Kreeftjes �� Disneymama �� Besjes �� Mavane �� KimmyCalypso �� �� Afspraken en echo's 28-3 SteffieD, termijnecho 30-3 Minimiep, intake vk 30-3 SuusRH, termijnecho 30-3 Biancatje84 termijnecho 30-3 Leona83, intake en termijnecho 30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest 31-3 Meisje 1977, termijnecho 1-4 Mb82, echo 1-4 Colinn, termijnecho 2-4 MotherMary, intake + termijnecho 2-4 MamaTom, echo 3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho 3-4 Lientje27, 3e echo 7-4 Aislyn, intake VK 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek) 9-4 Aislyn, nekplooimeting + uitslag combinatietest 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 10-4 KimG, 12 weken echo 14-4 Maleintje echo ivm cyste 16-4 Barnel, termijnecho 18-4 KimG, geslachtsbepaling 20-4 Chelsje, combinatietest 23-4 Patriez26, geslachtsbepaling 23-4 Barnel, geslachtsbepaling 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 1-5 Bloem93, geslachtsbepaling 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 9-5 Chelsje, geslachtsbepaling 11-5 Barnel, 16 weken controle 12-5 Winky, geslachtsbepaling 26-5 Winky, 20 weken echo 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Chelsje, 20 weken echo 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Wat een gezellige kletskousen hier hihi Gefeliciteerd met je verjaardag, neefje, mooie duidelijke echo, trouwdag en beginnende zwangerschap! (ik lees op mn tel en moeilijk terug te lezen)
Ik mag als proefkonijntje mee doen met de gratis echo´s op 24 april in Almere die hier gisteren iemand heeft vermeld. Andere dames die er ook op hebben gereageerd? Misschien kunnen ze dan al zien of wij een meisje of jongen verwachten...
Zooo, daar zal ik ook weer wat vaker komen. Sinds vandaag hebben we weer internet in huis, dus dat is wel fijn. Kan ik weer gewoon mee kletsen. Hier gaat het redelijk goed. Helaas gisteren wel weer wat bruinverlies en vandaag meer gelige afscheiding (iel). Verder ook niet misselijk vandaag maja... we zien het wel. Maandag hebben we de echo. Dan ben ik 11 weken en 4 dagen. De termijnecho dus en de nekplooimeting. Hoop zo dat alles goed zit!! Dan ga ik echt genieten en dan ga ik yoga doen en zwangerschapskleding kopen enzo... Ben nu al zenuwachtig!! Nog 3 nachtjes slapen!! Dan zullen we ook zien of ik echt 15 oktober ben uitgerekend en dat ik dus moet verkassen naar de andere club.
Net terug van de echo en het was niet goed. Één van de kindjes is vorige week gestopt met groeien. Net nu ik er een beetje vertrouwen in begon te krijgen. Het is zo dubbel, want het andere kindje hebben we voor het eerst lekker zien bewegen en dat was zo mooi. Nu dinsdag weer een echo en dan kijken hoe het er uit ziet. Waarschijinlijk lost mijn lichaam het zelf op en daarbij kan een beetje bloed vrijkomen.
Wat heftig Molly. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van 1 van jullie baby's. Ik lees ook op telefoon dus moeilijk wie wat schreef maar gefeliciteerd met de verjaardag, het tanteschap, de mooie echo en de nieuwe zwangerschap! PGE: hoe kom je erbij dar de Angelsound slecht is? Heb er veel over gelezen en overal staat dat geluidsgolven weerkaatst en niet schadelijk is. Ze raden alleen aan het niet te vaak te doen, vooral omdat het zou kunnen dat de baby het merkt als ze groter zijn en vanwege stress als je t hartje niet vindt. Colinn onder de 10 wk en bij een 1e is het misschien echt nog te moeilijk ja. Ik hebt t voor t eerst met 10 wk gehoord maar dit is wel nr 3 natuurlijk en baarmoeder komt al hoog.
Wauw, dames, wat is er lekker veel gekletst vandaag! Allereerst: Molly, wat een rare, dubbele dag voor jullie... Heel verdrietig dat een van de kindjes niet meer leeft. En tegelijkertijd een prachtig plaatje van jullie andere kindje, waar je natuurlijk graag blij om wilt zijn! Succes met de verwerking hiervan! Wil je wel een sterretje op de lijst? Misschien gewoon achter je naam, een hartje en een sterretje, of liever apart op de sterretjeslijst... zeg het maar. Knuffel! Cdvg, ik zie het streepje op je foto duidelijk. Het is je zo gegund dat je deze zwangerschap gewoon gezond mag voldragen! Ik hoop het voor je! Liefs! Oh en heel leuk dat je t nog even komt zeggen hier. MamaTom, wat vervelend van je slokdarm! Komt dat door het vele overgeven? Hoop dat je er snel weer vanaf bent! DeBjJj Gefeliciteerd met je neefje! Maleintje, wat een prachtige echofoto! Echt heel duidelijk! @hier, ik merk dat ik een beetje klaar ben met MvM... Ja natuurlijk is het een goed doel en ik wil graag andere vrouwen helpen, maar ik vind het zo'n gedoe! Herkent iemand dat?
wow, dat is niet niks. Wat heftig zeg. Dubbel ook... 1 kindje overleden. En andere kindje gaat zo goed. Maar dat vruchtje moet nu wel loskomen toch of niet?? Moeilijk hoor... Wel fijn dat je dinsdag alweer een echo krijgt. Je mag verdrietig zijn he meis.
Heel herkenbaar met die mvm. Ik vind het ook een goed doel maar heb het ook gehad. Merk ook dat ik af en toe gewoon lekker opstandig op de wc ga plassen. De eerste paar weken had ik alle 8 de kannen vol en nu vaak maar voor de helft. Ach hoor... soms wil ik ook gewoon even normaal plassen, haha. Nog 5 weken...
Maleintje, wat een prachtige echo zeg! Echt mooi om zo al de armpjes en beentjes te zien! Molly, wat een schok.. Veel sterkte met het verlies van één van de kleintjes.. Kan me voorstellen dat dit best een klap is, als je net gewend bent aan het idee. Sterkte! Hopelijk heb je er niet te veel stress van en kun je gewoon blijven genieten van je andere kleintje die je hebt zien spartelen!
Sjee wat dubbel zeg! Super verdrietig dat je ene kindje niet meer leeft maar ook heel blij omdat je het andere kindje hebt zien bewegen en dartelen. Sterkte met het verwerken!
Ik ben nog onder de 10 weken en t is onze eerste. Ik heb woensdag as weer een echo. Ik denk dat ik het nog wel even vol ga houden tot dan!
ik heb gereageerd. Ben in april 14 weken en dan mag je niet meer meedoen. Ik heb mij opgegeven voor mei