16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0

Klopt mothermary het is alleen jammer dat er verhalen gaan dat het makkelijk na te maken is etc.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En? SteffieD? Hoe ging het?

Ik ben nu ook een halve kilo aangekomen. Volgens mij is dat best wel netjes met mijn termijn toch? Maar ik zou wel wat minder mogen snoepen en vaker voor gezond mogen kiezen. Tsja...

Nog 2 dagen tot de echo en ben zeer negatief. Ik ben nog maar een heeeeeeeeeel klein beetje misselijk in de ochtend maar bijna niet. Ik krijg wel een buikje maar ben bang dat we maandag slecht nieuws krijgen. Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken....

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    leuk Liva. Terschelling is "mijn" eiland. Ga lekker weer een week in Mei.
    Geniet ervan

4. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liva gefeliciteerd met je opa! En heerlijk dat je zo kunt genieten.

Mb en Molly: ik respecteer jullie mening maar het is bij mij niet zo dat dat de enige reden is. Ik heb een druk leven met twee jonge kindjes en vier dagen werken. Dat schreef ik ook. Voor mij persoonlijk zou ik t er voor over hebben om toch mee te doen, als ik dacht dat er vrouwen zijn die zonder de opgevangen urine niet zwanger kunnen worden. Ik heb alleen op andere fora gelezen dat het natuurlijk hcg niet per se nodig is maar vooral wordt verzameld omdat het zoveel goedkoper is. Als het vooral gaat om de industrie kosten besparen, dan gaat voor mij de balans overslaan naar niet meedoen (dus icm met het al drukke leven). Als ik overtuigd zou zijn dat het wel echt nodig is omdat niet iedereen met het nagemaakte hcg zwanger kan worden, zou t misschien anders zijn geweest. Maar toen ik erover aan t lezen was raakte ik dus niet overtuigd en heb deze beslissing genomen. Maar ben het met MM eens dat iedereen de keuze niet hoeft te verantwoorden. Het is geen verplichting. En net als iemand anders schreef mag ieders mening er zijn vind ik.
    Misschien toch niet verstandig geweest de discussie op te wekken. Sorry dames. Vond t gewoon jammer te lezen over veel schuldgevoel. Ik was de eerste keer ook blij dat t er bij 16 wk op zat.

Steffie: hoe was je echo?

5. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pita: heel veel vrouwen hebben nu minder klachten. Ik ook. Hopelijk is je gevoel 'gewoon' angst en zien jullie een prachtig baby'tje.

6. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi meiden! Sorry dat het even duurde!!
    De echo was onwijs goed! Een super beweeglijk kindje met alles erop en eraan! Hij/zij was goed gegroeid!!
    Zal nog even een foto plaatsen!
    We hebben ook maar ineens wereldkundig gemaakt!!

Bekijk bijlage 449969

7. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Voor de lijst:
    uitgerekende datum is 19 oktober en 24 april controle

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ���� 16 tm 31 oktober 2015 mama's ����

Uitgerekende datum

16 oktober
    SuusRH, 26 jaar, 1e kindje ��
    Spring28 , 28 jaar , 3e kindje ��
    Patriez26, 28 jaar, 2e kindje ��
    Aislyn, 34 jaar, 2e kindje ��

17 oktober
    Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje ��
    Manonvd, 34 jaar, 2e kindje
    Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje ��

19 oktober
    El83, 31 jaar, 3e kindje ����
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje ��
    Steffied, 27 jaar, 1e kindje ��

20 oktober
    Linn1984, 30 jaar, 2e kindje ��
    Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje ��
    Winky, 32 jaar, 2e kindje ��

21 oktober
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje ��
    LizG, 24 jaar, 1e kindje
    Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje ��
    Molly27, 27 Jaar, 1e kindje ����

22 oktober
    Andreake, 30 jaar, 2e kindje
    MotherMary, 31 jaar, 2e kindje ��
    Barnel, 27 jaar, 1e kindje ��
    KimG, 32 jaar, 2e kindje ��
    Maleintje, 24 jaar, 1e kindje ��

23 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje ��
    Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje
    DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje ��

24 oktober
    xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje ��
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje ��

25 oktober
    My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje ��
    MamaTom, 28 jaar, 2e kindje ��

26 oktober
    BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje
    Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje
    Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje
    Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje ��
    Colinn, 27 jaar, 1e kindje ��
    Mb82, 32 jaar, 1e kindje ��
    Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje ��

28 oktober
    Chelsje, 27 jaar, 1e kindje ��
    Lientje27, 27 jaar, 1e kindje ��

30 oktober
    Minimiep, 29 jaar, 1e kindje ��
    Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal)

��Sterretjes��
    Cdvg ��
    Lolliebol ��
    Lieke86 ��
    Vanille ��
    Zeedauw ��
    Thea23 ��
    Butterfly ��
    Kreeftjes ��
    Disneymama ��
    Besjes ��
    Mavane ��
    KimmyCalypso ��
    ��

Afspraken en echo's

28-3 SteffieD, termijnecho
    30-3 Minimiep, intake vk
    30-3 SuusRH, termijnecho
    30-3 Biancatje84 termijnecho
    30-3 Leona83, intake en termijnecho
    30-3 Pitahaya, termijnecho + combinatietest
    31-3 Meisje 1977, termijnecho
    1-4 Mb82, echo
    1-4 Colinn, termijnecho
    2-4 MotherMary, intake + termijnecho
    2-4 MamaTom, echo
    3-4 Chelsje, 3e echo, termijnecho
    3-4 Lientje27, 3e echo
    7-4 Aislyn, intake VK
    8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting
    9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek)
    9-4 Aislyn, nekplooimeting + uitslag combinatietest
    10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho
    10-4 KimG, 12 weken echo
    14-4 Maleintje echo ivm cyste
    16-4 Barnel, termijnecho
    18-4 KimG, geslachtsbepaling
    20-4 Chelsje, combinatietest
    23-4 Patriez26, geslachtsbepaling
    23-4 Barnel, geslachtsbepaling
    24-4 Steffied, controle
    30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle
    1-5 Bloem93, geslachtsbepaling
    4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw
    9-5 Chelsje, geslachtsbepaling
    11-5 Barnel, 16 weken controle
    12-5 Winky, geslachtsbepaling
    26-5 Winky, 20 weken echo
    10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken
    10-6 Chelsje, 20 weken echo
    7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken
    11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken
    1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken
    29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken
    13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken[/QUOTE]

9. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
  10. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Er wordt gezegd dat mvm vooral een goedkope manier is en dat je zo de industrie geld bespaard..
    Stel niemand vangt meer urine op, maar de vrouwen kunnen met chemische middelen wel geholpen worden ook al zijn die duurder..
    Wie denk je dat dan uiteindelijk de rekening betaald? Niet de industrie.. Maar wij allen, dan gaat de basispremie gewoon omhoog denk ik zo ;)

Pff hier weer de hele dag al op de bank mezelf zielig aan t voelen... Moe!

11. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    poeh ik hou t allemaal niet meer bij hoor meiden zou wel willen reageren op iedereen maar ben ik morgen nog bezig hihi

Molly, wat een verdrietig nieuws..ik weet niet wat ik moet zeggen,, heel veel sterkte..

ik weet niet meer wie t aan me vroeg maar om ff antw te geven op de vraag hoe ik t met mn fam doe vanwege de afstand, we appen veel, en facebook, en proberen zo vaak mogelijk een weekendje te gaan :) van friesland (Leeuwarden) naar Gelderland (Zetten) verhuist :)

12. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Even een hele rare vraag...... Hoe is het met jullie stoelgang? Ook zo traag?

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    jaaaaaaaaaaa. IK heb alleen mijn dunne darm. normaal ga ik elke dag, soms 2x per dag. En nu 1x per 2 dagen

14. Chelsje

Chelsje Actief lid

24 nov 2013
    103
    0
    0
    Mb83.. Ik word er ook gek van.. Zit geen "vooruitgang" in ;)
    Wel vervelend, want m'n buik voelt gespannen en voel me opgeblazen..

Vandaag voor het eerst sinds 8 weken weer hardlopen opgepakt. Vanaf m'n eisprong durfde ik niet, was bang dat ik de mogelijke embryo "los" zou rennen (haha) en de weken daarna doodop en geen fut om te rennen. Heb sinds deze week mn energie weer een beetje terug. Dus vanmorgen weer 5 km gerend (rende voorheen 3x per week 10 km) en dat viel me helemaal niet tegen! Hopelijk helpt dit ook wat voor de stoelgang..

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik vind de discussie meevallen hoor Spring. Dus voel je naar mijn idee niet schuldig dat je jou mening over MvM hebt gegeven. De anderen hebben ook hun mening gegeven en hoe ik het zo heb gelezen is dat heel respectvol naar elkaar toe gegaan.

Hier eigenlijk nog niks aangekomen.

Qua stoelgang ook traag ja. Is altijd al heel onregelmatig, maar wel altijd makkelijk. Alleen rond eisprong merkte ik vaak wat verschil. Nu soms dagen niet en als het dan lukt is het geen pretje. Moet echt de tijd ervoor nemen zeg maar en soms lukt het dan nog niet en loop ik heel de dag rond met een overvolle buik. Niet leuk. Maar ja. Bij de eerste niet zo gehad trouwens. Sorry voor de uitgebreide uitleg ;)

16. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    DeBjJj: proficiat! naam? ;)

maleintje: wat een mooie echo! lekker genieten!

molly: wat rot nieuws op je verjaardag :( positief dat de andere beeb het wel goed doet, en vergeet niet dat niets voor niets gebeurd! dikke knuffel.

spring28: De gyn zij dat het niet aanteraden was. onder de 12weken schadelijk vr de baby en daarna best enkel op medisch gebied dus niet thuis ook nog constand.. zou niet zo goed zijn zei de gyn tegen mij.

danielle: auw! klinkt pijnlijk! verzorg je goed.. en niet teveel bang hebben, kleintje voelt dat ;) sterkte!

kimG: idd stom dat mvm hier niet bestaat, anders zou ik ook meedoen hoor. wij kunnen van hieruit zelfs die blije doos niet bestellen of zwangerschapsbox :( discriminatie ;)

zeehondje: ze hebben 6eitjes uitgehaald maar bevruchting is niet gelukt :( geen levende zaadjes bij de man :( ze hebben nu ocharm geen andere opties nietmeer open staan :( ik vind dit zo verschrikkelijk voor hun! tranen lopen over mijn wangen voor hun!

steffieD: super mooie echo! en kei mooi idee om het bekend te maken. zou hier ook toepasselijk zijn, mijn man is echt een cola zuiper ;)

mb82: heel pijnlijk vooral :(

chelsje: goed bezig :) knap hoor!

17. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @hier: echt een stomme dag! zus doet serieus ambetand sinds ik zwanger ben! ik was er altijd voor haar en nu doet ze zo tegen mij. ze kan precies niet blij voor me zijn. blijkt uit berichten die ze gisteren stuurde dat het dus jaloezie is, althans dat lijd ik eruit af.. ze vind het niet leuk dat alles wat ik vr mn kindje koop duurder en leuker is dan wat zei voor haar kindje koopt. WTF?!! ik koop toch gewoon mijn smaak, wie gaat me daarin tegenhouden? ik zit echt niet te kijken of mijn kinderwagen of kamer duurder is dan de hare hoor. boeit me niet als ik en mn man het maar mooi vinden is het toch goed? waar maakt ze haar druk om? ze doet nog eens nooit geen moeite om langs te komen. maandag verjaard en nu stuurd ze wnnr ik mn cadeau ga halen? Sorry?? waarom kom je dat niet gewoon brengen met de kleine (ik ben meter), maar meti is precies alleen maar goed om te baby sitten en cadeautjes te kopen vr haar kind. maar om zelf eens langs te komen is teveel gevraagd??!!

Dan belde gisteren mijn tante en neef dat mijn oma in het zieknhuis ligt. ze is gevallen en heeft haar bovenarm gebroken..
    Ze mag zo dadelijk nog niet naar huis want ze kan nu niets zelfstandig. ze word 80jaar in mei en woonde nog alleen. Ik heb weer zo een raar voorgevoel dat het niet goed gaat aflopen. mijn opa is ook binnen gegaan met een wonde van te vallen, uiteindelijk overleden aan ziekenhuisbacterie.. ik denk dat nu mijn oma hetzelfde tewachten staat. heb altijd gezegd dat als ik zwanger ben ze zou sterven.. raar gevoel maar meestal klopt mijn gevoel wel.. Namiddag maar ff langs het ziekenhuis al ben ik er niet grust op om daar in de bacterien te gaan zitten :( niet oke voor ons friemel denk ik :(

Dan mijn beste vriendin die al 3jaar bezig is om zwanger te worden, haar 1e ivf poging is mislukt. 6eitjes proberen te bevruchten maar zonder succes! de zaadjes van de man leven niet genoeg of niet.. dus het zal voor hun nooit lukken :'( een sperma donor willen ze niet, wat ik begrijp want zou ik zelf ook nooit doen. en adoptie is ook geen optie. ik hoop nog steeds voor een natuurlijk wondertje voor hun :( vind het zo erg! ze steunt me altijd en is er altijd voor mij. ze verdienen het zo fel om mama en papa te worden en ze krijgen hun geschenk niet :( zo oneerlijk! wou dat ik ze kon helpen!.. leef zo met hun mee..

(sorry voor mijn geklaag en gezaag maar moest ff alles kwijt)

GOED NIEUWS: wij hebben onze naam voor een zoon al gevonden :)

18. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Hier kan ik echt maar om de 3 dagen en dan doet t pijn en heeeeeellll lang voordat ik klaar ben zeg maar :(

19. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb

20. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n moeite op de wc heel vervelend.

Steffie gefeliciteerd met de prachtige echo! En super leuke manier om bekend te maken.

Zeehondje bedankt voor je berichtje. :)

Chelsje: petje af hoor! En fijn dat je weer meer energie hebt.

PGE: bah wat naar allemaal. Goed dat je het van je afschrijft. Knuffel voor jou. Wel super dat jullie al een jongensnaam hebben. Wij vinden het weer echt moeilijk.

Deel Deze Pagina