Was net lekker voor de kachel gekropen om even bij te lezen...hier dus ook enorm koud. En af en toe dat rare hongerachtige gevoel dat ik soms heb voordat mijn ongesteldheid eraan komt. Borsten deden vanmorgen ineens geen pijn meer..maar nu gelukkig weer wel. Wat doen jullie trouwens voor werk en hoe gaan jullie om met vermoeidheid en snaai aanvallen?
Tijdens een snaaiaanval probeer ik altijd wat gezonds te nemen maar moet eerlijk zeggen dat dat niet altijd lukt!! De vermoeidheid vind ik verschrikkelijk! Ben manager in een winkel maar werk net zo hard mee als de rest.. Nu met die vermoeidheid merken ze wel dat ik niet zo snel ga als anders en dat ik net iets meer administratie doe! M'n 2 assistenten weten het wel en die houden er gelukkig wel wat rekening mee! Als de echo goed is, denk ik dat ik het mijn collega's wel vertel!
Ben 'blij' te lezen dat bij meer dames de sympomen komen en gaan Ik heb het de ene keer koud en dan weer warm. Ik werk op een woongroep voor verstandelijk beperkten, gelukkig kan ik dan af en toe met bewoners even zitten wel hebben we een alarm systeem omdat er in het cluster ook veel gedragsmoeilijke cliënten zitten waar dus wel eens flinke agressie bij kan komen kijken, ik moet hier voor mezelf wel even gaan bedenken wanneer ik ga vertellen dat ik zwanger ben en dus eigenlijk binnenkort niet meer op alarm wil rennen. Lastige kwestie.. Iemand misschien ervaring met een soort gelijke kwestie?
Oohhh meiden zo herkenbaar die onzekerheid over symptomen, of het allemaal goed zit en het ongeduld tot aan de eerste echo... De eerste verrassing van het zwanger zijn is nu langzaam aan het bezinken en nu wil ik zo graag weten of het allemaal goed is met het kindje! . En ook wil ik het zo graag aan mensen vertellen, maar liever pas als ik weet dat het allemaal goed zit. @lillie: ik ben leerkracht op een basisschool. Kan nog niet echt zeggen hoe ik met de symptomen om ga op mijn werk want ik heb er nog geen last van gehad. Ik ga er een beetje vanuit dat wanneer iedereen het weet ze er wel een beetje rekening mee houden. Ook tegen de kinderen kun je daarover wel open zijn denk ik. Maar eerst de echo afwachten!
Geen soortgelijke ervaring Suus maar in mijn laatste baan als dierenarts had ik wel voor mezelf bedacht dat als het raak zou zijn ik het aan 1 van mijn bazen zou vertellen omdat het werken met dieren en dan vooral vee ook best gevaarlijk kan zijn.. Je moet natuurlijk kijken of je zelf het al wil vertellen maar ik zou denk ik voorzichtig zijn met gevaarlijke situaties die fysiek zwaar zijn en veel stress kunnen opleveren..doe je ook nachtdiensten? Ook daar zou ik denk ik minder van doen als dat kan.. (Ik ben trouwens zelf sinds een maand gestopt en vind het nu even heerlijk!! - ik ga trouwens wel met een PhD beginnen van de zomer..dus moet daar wel even overleggen met mijn begeleiders)
Ik ben een huismoeder. Heb met mn dochtertje wel gewerkt in een winkel en was toen assistent. Heb toen mn filiaalcheffin wel verteld dat ik zwanger was voor de 12 weken. Wij hebben het zowiezo familie en vrienden verteld voor de 12 weken, ik geloof dat ik toen 10 Weken was. Wie heeft er nog meer zitten verzinnen over manieren om het te vertellen? Ik vind dat nu nog het leukste haha! Ik wil mn dochtertje het op de een of andere manier laten vertellen, maar die shirts zie je wel veel de laatste tijd en wil toch wel iets bijzonders. Ik dacht ook aan zelf een kraslot maken (je schijnt die krasvakjes zelf te kunnen kopen) waar dan onder staat gefeliciteerd in oktober wordt je weer opa/oma/oom/tante . Maar moet nog ff verzinnen Hoe ik mn dochtertje daar je kan passen.. .
@/lilliesleaf nee gelukkig geen nacht/slaapdiensten meer. Ik denk dat ik de eerste echo afwacht en het dan aan mijn leidinggevende vertel. dan weet ik in ieder geval zelf wat meer.
Ik zit te denken aan een boekje van Nijntje bij opa en oma pluis voor onze ouders. En voor mijn vriendinnen weet ik t nog niet. Zat vandaag nog met mijn zwangere vriendin te appen, ze zei "ik kan niet wachten tot er meer vriendinnen zwanger zijn".. Haha, ze moest eens weten
Ik ben verleegkundige en draai nog wel nachtdiensten. Ik zit dus ontzettend te dubben wanneer ik het moet vertellen. Ik weet namelijk dat het rooster van mei al gemaakt word maar ben dan 4 maanden zwanger en zou ze dan niet meer hoeven draaien. Wanneer het rooster klaar is zal ik ze zelf weg moeten ruilen als ik het nu niet vertel en dat is heel lastig. Wij gaan het de ouders vertellen met een foto. Zijn net op vakantie geweest en willen wat fotos van onze dochter, die willen ze maar al te graag, van de vakantie geven en dan daar tussen een foto stoppen waarop mijn man met onze dochter op schoot zit en zij lezen dan samen een boek, ik word grote zus. Vind het moeilijk mijn mond te moeten houden
Gefeliciteerd nieuwe dames!!! Gezellig, wordt lekker druk zo 😉 Hier komen en gaan de symptomen ook. Zodra ik een tijd niets voel wordt ik direct weer onzeker. Stom hé. Maar toch ga ik er vanuit dat alles goed is. Straks ben je deze weken kwijt en heb ik spijt dat ik niet heb geprobeerd te genieten. Nog twee weken tot de echo.... 😊 Ik werk in het bedrijf bij mijn vriend, geen zorgen over wie ik wat vertel. Mijn "baas" weet het dus al haha! Zit nu ook weer heerlijk bij de kachel.. 😊
Ik ben nu huismoeder, maar werkte tijdens mijn zwangerschap van Milan in de gesloten jeugdzorg waar ook een alarmsysteem en dus flinke agressie was. Ik heb het volgens mij met 6 weken aan mijn manager vertelt en daarna ook snel aan mijn directe collega's omdat ik vond dat zij dit moesten weten wanneer er alarm zou zijn. Anders ook zo raar als ik ineens wegloop terwijl je collega's op je rekenen.
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook met het rooster en heb het toen de roosteraar vertelt en die heeft netjes zijn mond gehouden tegen de rest
Ik werk ook in de zorg en van mijn dochter werkte ik ook nachtdiensten. Ook snel gezegd en kwam er ook achter dat je ook echt arbo technische Veel dingen niet meer mag. Mijn werkgever toen was ook erg meewerkend. Werk nu in de dagbesteding en weinig druk of zwaar werk. Heb ook een van gehad op een zeer intensieve behandel groep met veel agressie en alarm lopen en zal zeker geen risico's willen lopen. Je werkgever moet je werk dan toch aanpassen dat is hun plicht. Wij vertellen na een eerste echo. Is Nog zo pril. Moet eerst de verloskundige enz Nog bellen.
Mijn roosteraar is mijn leidingevende. Denk dat jet voor beide partijen prettig is om het op tijd te weten maar toch twijfel ik enorm
Dag dames, mag ik mij ook melden? Vrijdag positief getest en uitgerekend op 19 oktober 2015. pfff wat ver weg nog Ik ben nog niet zo thuis op Zwangerschapspagina, kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n leuke banner maak? Ik ben trouwens 31, bijna 32 en zwanger van de derde.
Hey El83! Gefeliciteerd!! Boven aan deze pagina in het roze onder het kopje banners. Als je daar lijkt staat er uitgelegd hoe het werkt Ps. Zou iemand van jullie de lijst kunnen aan passen..vorige keer toen ik dat probeerde gaf het aan dat ik 3 tekens tekort kwam :s Ik heb net mijn scan online geboekt voor woensdag 4 maart! Spannend!!!
Welkom nieuwe meiden! K merk nu al dat k snel vermoeid ben weer..k ga het van de week mn leidinggevende vertellen aangezien dat wel handig is ook vanwege het werk wat k doe..werk in het zwemonderwijs dus best pittig. .vorige zwangerschap ben k vroeg gestopt met lesgeven en lange dagen maken..k laat dr gewoon foto zien met mn digitale cb hihi. . maar familie en vrienden pas rond de 10 weken..k trek mn manneke een leuk shirt aan (die ik al heb) en zo maak k het bekend
Uitgerekende datum 13oktober PrettyGreenEye, 22jaar, 1e kindje 16 oktober SuusRH, 25 jaar, 1e kindje 17 oktober Patriez26, 27 jaar, 2e kindje Vanille28, 29 jaar, 1e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Liliesleaf, 30 jaar, 1e kindje Manonvd, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober MotherMary, 31 jaar, 2e kindje Winky, ? jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje El83, 31 jaar, 3e kindje 20 oktober SteffieD, 26 jaar, 1e kindje Maleintje, 24 jaar, 1e kindje Cdgv, 28 jaar, 1e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje LizG, 24 jaar, 1e kindje 22 oktober Lolliebol, 27 jaar, 2e kindje Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, ? jaar, ?e kindje 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 24 oktober XDanielle, ? jaar, 2e kindje Lieke86, ? jaar, 2e kindje Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober My Girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Afspraken en echo's 26 februari Roosenkids, 1e echo 27 februari SteffieD, 1e echo 3 maart Vanille28, 1e echo Cdvg, 1e echo 4 maart Lilliesleaf, 1e echo 5maart PrettyGreenEye, 1e echo 7 maart Patriez26, 1e echo 9 maart Manonvd, 1e echo/intake 10 maart Patriez26 1e afspraak verloskundige 11 maart MotherMary, 1e echo 13 maart Meisje1977, 1e echo en intake 18maart PrettyGreenEye, 2e echo 23 maart Patriez26 termijnecho 1april PrettyGreenEye, 3e echo: 12weken + nekplooitmeting
Morgenavond komt bij mij moeders voor moeders langs. Mega spannend. Zal de test nog positief zijn? Ook hoop ik morgen wat van de verloskundige te horen. Hier heb ik mij zaterdag aangemeld. En dan kan ik ook op de lijst met afspraken! Ben benieuwd.
Spannend Lilliesleaf, heb je op de lijst erbij gezet! Heb de rest van de lijst ook bijgewerkt, hopelijk klopt hij nu weer helemaal. Mocht je het nog eens willen proberen met het bijwerken van die lijst (dat zou fijn zijn, want het is best veel werk met alle nieuwe dames!), dan de volgende tip: Als je de quotehaakjes aan het begin