16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Dames met een echo, veeeeeel plezier vandaag!!!

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dames met echo's vandaag veel plezier en vergeet niet te genieten!:D

*10 weken dansje (zooooo blij al zover gekomen te zijn!!!)💃*

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    dames op naar mooie echo's

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik heb zo de termijnecho! Spannend!

5. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de echo's!

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoe laat moet jij?
    Heb je ook de nekplooimeting?
    Ik om 12 uur.

7. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Wat is de reden dat sommige niet willen weten wat het geslacht word? Ben ik wel benieuwd na.. Is het de complete verassing bij de geboorte?

Wij hebben nog niet echt namen, de namen die we 3 jaar lang wilde gebruiken zijn al in gebruik.

8. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    succes dames met een echo vandaag.

Ik heb morgenmiddag weer een echo en kan niet wachten. Sinds vrijdag even een paar moeilijke dagen gehad over het verlies van ons ene "kindje" en nu alleen nog maar zo angstig of het met ons andere kindje goed blijft gaan. Ze hebben wel gezegd dat het geen invloed heeft op ons andere kindje, maar dat neemt de zorgen niet weg. Denk dat die nog wel even blijven.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik wil het niet weten want dan is de spanning eraf. Dan weet je al wat het wordt. Als je het weet wordt er gericht geshopt dat voelt voor mij als plannen.
    De baby plan je niet.

10. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Spannend! Termijnecho's! Veel plezier dames, hoop op mooie foto'tjes.
    Hier 11 weken vandaag. Op de een of andere manier voelt dat heel belangrijk. Het voelt als '11-weken-is-eigenlijk-net-zo-goed-als-12-weken'. Donderdagavond om 19.00 pas de termijnecho, dus nog even afwachten of het écht goed zit. Maar ik heb er vertrouwen in.

Hier vandaag echt last van mijn banden. Ik weet niet of mijn baarmoeder vannacht ineens 2 kilo zwaarder geworden is, maar het voelt als spierpijn aan de binnenkant, in mijn heupen en liezen. Voel me echt een krakkemikkig omaatje.

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoe zit dat nou met het andere kindje? Zal hij of zij vanzelf loskomen? En zal je dan gaan bloeden?

12. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Hier vandaag een klein 10 weken dansje..... Ben nog steeds heel onzeker maar hoop dat we 1 april het hartje van ons kleine wonder mogen zien en horen

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De reden waarom wij het geslacht willen weten is omdat we dan 2 keer een verrassing hebben. Halverwege de zwangerschap het geslacht en als ik beval nog eens :) Ik denk namelijk niet dat als ik beval ik met t geslacht bezig ben maar meer blij ben dat de beeb eruit is.

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    het was op de echo al te zien dat het al aan het lostlaten was. Ik hoop dat het snel gaat en misschien morgen al helemaal los is. Omdat het nog zo klein is (2 cm) kan het lichaam dit zelf oplossen hier kan wel een beetje bloed bij vrijkomen. Het is dus lichamelijk veel minder heftig als een gehele miskraam waarbij alles er echt uit moet.

Soms wordt het vruchtje steeds kleiner en is het nog een paar weken/maanden te zien. Ik hoop niet dat dit bij mij zo is.

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Molly, ik hoop ook voor je dat het snel loslaat. Ik zou het ook eng vinden, omdat je nog een ander kindje in je buik hebt. Aan de andere kant ook moeilijk misschien, want dan is het echt weg. Krijg je nu snel weer een echo, om het in de gaten te houden?

Geslacht: Ik wil het wel weten maar pas bij de 20-weken echo. Ik vind het wel leuk om gericht te shoppen, alleen maar neutrale kleertjes vind ik niet zo leuk. Een baby kun je inderdaad niet plannen, maar als ie er eenmaal is, moet je toch wel een hoop gaan plannen. Kleertjes, kamertje, kinderopvang, kraamzorg etc etc. Maar snap wel dat sommige het leuk vinden om het een verassing te laten zijn. Ik vind tot 20 weken wachten echter al lang genoeg! Ik ben zooo nieuwsgierig. Mijn voorgevoel zegt jongetje op dit moment.

Gisteren lag ik op bed en kon ik mijn baarmoeder al voelen! Net het randje zeg maar.

16. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    lieve molly , ik hoop en duim dat het zich makkelijk los laat hoe moelijk ook , heb je verdere stappen meedere echo's om te kijken hoe het verloopt ? dikke knuffel !

17. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    liva: mooi buikje! geniet ervan.

biancatje: hier mogen we het vanaf 12weken horen dus denk dat je het wel mag horen nu.

pita: ahja! nu zie ik het :) nieuwe banner maken?

kimG: mogen we de namen weten? :) ben nieuwschierig

molly: snap je onzekerheid! je mag best ff rouwen om je andere kindje hoor! dikke kuffel

aislyn: hoe voel je dat? hier willen we het ook weten vind dat er tegenwoordig niet echt veel leuke unisex kleertjes zijn.. en ook kwa geboortekaartje en doopsuiker..

hier: niet echt een voorgevoel van geslacht. gisteren op de babybeurs zag mijn man een t-shirtje met "super dad" erop :) hij moest het perse hebben. ik zei je wil graag een dochter maar je koopt een jongens tshirt. och zei hij dat gaat ook voor een meisje! ik doe haar dat gewoon aan als jij niet thuis bent zei hij :) haha zo schattig!

echodames: succes en probeer lekker te genieten

18. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat rot Molly.

19. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eindelijk intake gehad en haha. Uitgerekend datum is 1 november. Wat denken jullie mag ik blijven?

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    van mij wel. Anders moet je weer een nieuwe groep leren kennen . En bij ons klets je lekker al mee

Deel Deze Pagina