Ik met 7 weken..bijna 8 hihi krijg m int zh..best spannend! 25e naar de 9maanden beurs. .stond al in de planning want mn kleine man gaat mee ook
ik zal dan 8 weken en 6 dagen zijn bij de echo. Ik hoop dan dit jaar ook met kerst en oud en nieuw vrij te zijn dat zal verder niet meer gebeuren
k goed gerekend heb ga k dan half september met verlof..6 Weken voor de uitgerekende datum en dan half januari wee aant werk
MotherMary, ik ben ook ZZP'er. Heb je al gehoord van de zezuitkering? Ik ben zwanger en zelfstandige (ZEZ) - UWV - Voor Particulieren Ikzelf heb me vrijwillig verzekerd, dus heb wel betaald zwangerschapsverlof..
nee maar laatste keer ging k 5 maart met verlof en 1 juli pas weer werken. .16 weken in totaal ..ongeacht wanneer je bevalt..ik beviel 2 weken eerder de laatste keer..
hier is het: one born every minute, dont just stand there, en kleine kindjes grote zorgen.. op vitaya.
Hey meiden mag ik mee kletsen met jullie? Ik ben 26 oktober uitgerekend van ons tweede kindje . Dus het allemaal nog heel pril
Ik heb ook vandaag de verloskundige gebeld en ik krijg pas 26 maart de eerste echo!! O wat duurt dat onwijs lang. dat worden lange weken
proficiat nieuwe zwangeren hier nog 17dagen tot 1e echo! we zijn zo nieuwschierig! ventje had vannacht over de bevaling gedroomd.. hij zij: amai wa daar nog allemaal uit kwam na dat de baby geborden was.. zo vies! hahaha ik dan weer meer een nachtmerrie, dat mijn ventje dood was :'( werd wenend en heel overstuur wakker,, niet leuk!! gisteren serieuze vreedbuien gehad. mijn man had alle chips op gegeten dus niets meer voor mij. eerst dan maar wat pasta gegeten, daarna pannekoeken gemaakt en toen nog loepia's en chickenfingers in de oven gestoken.. mmmmmm
Zit ik heel stoer tegen jullie te vertellen dat jullie echt moeten stoppen met testen en dat je alleen maar onzeker maakt, bla bla. Doe ik het zelf wel lekker gewoon hoor! Sjonge jonge. Was zo onzeker over de test van moeders voor moeders vanavond... Maar dat hoeft niet meer! Kijk dan wat een prachtige uitslag!!
Wie wil voor mij mijn echo's invullen? Eerste echo 11 maart (huisarts), intake verloskundige 10 maart, eerste echo verloskundige 16 maart. Ik weet niet hoe ik dit moet doen . Gefeliciteerd nieuwe dames! Gezellig zo hier. Ik merk wel dat het spannend is maar met al een dochter van 3 de tijd toch sneller gaat dan bij haar toen. Meer afleiding denk Ik.
hihi ik test ook nog steeds hoor k ga er ook nog 1 met weken indicator halen van de week ik vondt mvm ook erg spannend..2x meegedaan alleen k ging steeds half over mn nek van die flessen. .kreeg toen wel beide keren mooie wikkeldoek maar denk dat k wel weer ga meedoen hihi
Uitgerekende datum 13oktober PrettyGreenEye, 22jaar, 1e kindje 16 oktober SuusRH, 25 jaar, 1e kindje 17 oktober Patriez26, 27 jaar, 2e kindje Vanille28, 29 jaar, 1e kindje Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Liliesleaf, 30 jaar, 1e kindje Manonvd, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober MotherMary, 31 jaar, 2e kindje Winky, ? jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje El83, 31 jaar, 3e kindje 20 oktober SteffieD, 26 jaar, 1e kindje Maleintje, 24 jaar, 1e kindje Cdgv, 28 jaar, 1e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje LizG, 24 jaar, 1e kindje 22 oktober Lolliebol, 27 jaar, 2e kindje Andreake, 30 jaar, 2e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje 24 oktober XDanielle, ? jaar, 2e kindje Lieke86, 29 jaar, 2e kindje Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober My Girl 2012, 33 jaar, 2e kindje 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine 813! ? Jaar, ? kindje Afspraken en echo's 26 februari Roosenkids, 1e echo 27 februari SteffieD, 1e echo 3 maart Vanille28, 1e echo Cdvg, 1e echo 4 maart Lilliesleaf, 1e echo 5maart DeBJjJ, 1e echo PrettyGreenEye, 1e echo 7 maart Patriez26, 1e echo 9 maart Manonvd, 1e echo/intake Pitahaya, 1e echo/intake 10 maart Patriez26 1e afspraak verloskundige My girl 2012, intake 11 maart MotherMary, 1e echo My girl 2012, echo HA 12 maart Lieke 86, 1e echo 13 maart Meisje1977, 1e echo en intake 16 maart My girl 2012, 1e echo vk 18maart PrettyGreenEye, 2e echo Aislyn, 1e echo 23 maart Patriez26 termijnecho 26 maart Winky 1april PrettyGreenEye, 3e echo: 12weken + nekplooitmeting
Ik krijg ws een vroege (vaginale) echo, tenminste dat is wat de huisarts aanraadde.. Dus morgen de verloskundige bellen en dan eens overleggen.. Ook moet mijn medicatie aangepast worden, gesprekken ingepland worden met diëtiste.. Ik heb een maagverkleining gehad en een traag werkende schildklier..
Blijeik, heb je dan een langere cyclus duur aangehouden? Ik kom namelijk op 5 weken en 2 dagen terwijl ik 10-01 mijn laatste ongesteldheid kreeg, of heb ik me helemaal verteld? Ben je niet officieel 6 weken nu?
Met een langere cyclus ben je niet in eens langer zwanger hoor. Pas als je cyclus 28 dagen is, dan kun je van de eerste dag van je laatste menstruatie rekenen. Eigenlijk ben je op je NOD gewoon 4 weken. Dat is misschien makkelijker om zo te rekenen.