Meiden met een echo, veel plezier!!! Hier echt een off-day! Erg moe, lichaam doet pijn en stik chagerijnig! En dan zometeen nog gaan werken tot vanavond pfft..
Goedemorgen dames! Voor diegene die vandaag weer even mogen spieken; geniet ervan! We zijn natuurlijk reuze benieuwd naar de foto's! Klachten: had gister enorme hoofdpijn. Ik ben allergisch voor paracetamol dus was op karakter. Maar wel pittig hoor. Poeh! Gelukkig nu niet meer! Ik ben af en toe nog wat misselijk en sneller moe. Verder mag ik absoluut niet klagen! Molly27: ik moet ook heel erg wennen aan die broeken. Ik heb 1 met zo'n band erboven maar omdat mijn buik nog niet dik genoeg is lubbert het wat. Dat ziet er natuurlijk niet uit als je een strakke trui oid aan hebt. Haha
Meiden met een echo vandaag, veel plezier! Ik vandaag alweer zo misselijk... Maar goed, is eigenlijk alle dagen. Ik hoop toch stiekem dat het stilletjes zal beteren...
Goedemorgen. Hier nemen de kwaaltjes af.. Hopelijk bij jullie ook snel ik had gisteren het gevoel dat ik het voelde bewegen. En net weer..dacht eerst nee kan echt nog niet. Maar herken het gevoel. als ik druk ben geweest en dan rustig ff zit voel ik nu gekriebel net onder mijn schaambot. Heeft iemand dit ook al gehad? Vorige x met 16 weken gevoelt en nu 2e zwangerschap maar ben 12+3 weken. voor de echo dames succes en veel plezier. Moet helaas nog lang wachten tot 20 weken echo. Over 2 weken controle en hartje.
hey meid, wat een angstige momenten heb je weer ik snap dat je ongeloofelijk schrikte. ik schrok zelfs toen ik je bericht las. Gelukkig is alles ok met de baby! weten ze geen oorzaak van het bloed verlies? liefs
oh meid wat rot voor jullie! ga je nu testen laten doen? na de 3e dacht ik dat dat wel kon.. veel sterkte! op een dag lukt het wel x liefs
genieten gaan we zeker proberen te doen zo benieuwd om het hartje te horen en of alles weer oke is. vannacht nog eens een keer zonder zwangerschap kussen geslapen en zo verschrikkelijke rugpijn gehad meisje jij ook succes met de nekplooi meting! hoelaat mag jij? ik moet nog wachten tot 17uur.
Pita, dat is schrikken, gelukkig meteen het hartje gevonden! Kim, hier ook misselijk, we gaan ervoor dat het met 14 weken is afgelopen met de misselijkheid! Heb je iets wat wel binnen blijft? Hier zijn het spareribs, maar ja, kan dat ook niet elke dag eten Molly, positiebroeken wennen heel snel, zo makkelijk en geen knellende knopen etc. En buikje groeit op een bepaald moment echt met de dag! Vannacht op mijn buik geslapen, en had zo'n pijn hierdoor. Zijn er meer dames die al niet meer op de buik kunnen slapen? Meiden, geniet van jullie echo's vandaag!
ik ben geen buikslaper maar moet knie oefeningen doen en dan op mijn buik liggen dat is niet prettig. Alsof er een bal in je buik zit
Even voor de dames uit mijn buurt .., die hun kindje in het Bravis Ziekenhuis te Bergen op Zoom geboren willen laten worden. Zaterdag 23 mei word er een open dag georganiseerd op het nieuwe moeder & kindcentrum. Je kunt er dan alvast rondkijken, spreken met verloskundigen, medewerkers, kinderartsen en gynaecologen. Misschien wel fijn, kun je alvast zien waar je straks terecht komt. Vond het het delen waard! Fijne dag vandaag dames!
Dank jullie wel allemaal! Ik hoop dat het gewoon domme pech is geweest en dat ik toch snel ook een goede zwangerschap mag hebben!! Succes allemaal en geniet van de zwangerschap!! Liefs CDVG
Veel succes met de nekplooimeting meisje! Ik zal duimen voor een goede uitslag. Ik heb hem morgen om 17.00 uur. PGE, jij straks ook veel plezier met de echo!
Ik ben een echte buikslaper. Tot nu toe nog nergens last van gelukkig! Zie er nu al tegenop als het straks niet meer wil of kan! Haha..
Die kriebeltjes zijn precies wat ik ook voel! Vorige zwangerschap ook met +- 16 weken, nu had ik het de eerste keer met 10 weken maar nog niet zo heel vaak
Hihi, elke dag spareribs, zou je ook wel snel beu worden denk ik Hier komt het éne er al wat sneller uit dan het andere, ik eet sowieso niet veel vlees maar als ik eens gehakt of een hamburger eet, dan vliegt het er echt uit. Al hetgeen ik in de dag eet blijft er meestal wel in. Ik heb meer last savonds, avondeten komt er altijd uit, sowieso. Nu, in de dag hou ik me wel wat in, heb echt geen zin om op het werk boven de pot te gaan hangen. Met als gevolg dat ik heel erg misselijk ben en tegen de avond aan voor het avondeten al goed ziek ben... Vervelend