Ja, die band zit bij mij ook nogal losjes en weet niet zo goed waar ik hem moet laten. Maar ik hoop dat mijn buik inderdaad snel groeit dan zit het snel beter. Colin (dacht ik) succes met de nekplooimeting vanmiddag. Ik ben ook een buikslaper. Bij mij gaat het gewoon nog. Ik probeer mezelf wel aan te gaan leren dat ik op mijn linker zij ga slapen, dan ben ik dat alvast gewend als ik straks een dikkere buik heb en dit de beste slaaphouding is. Ze zeggen dat je je kindje bij een tweede zwangerschap sneller kan voelen omdat je het gevoel herkent. Ik kan niet wachten totdat ik ook iets ga voelen. Ik heb altijd nogal last van mijn darmen dus ik denk dat het lastig wordt om het verschil te herkennen. Ik weet ook nog niet zo goed waar ik op moet letten. Ik hoorde dat het een sort plopjes zijn alsof er een belletje in je buik knapt.
Ik vind het vergelijkbaar met het gevoel als je dringend moet plassen, maar dan verdraagzaam natuurlijk die kriebeltjes
Wat fijn meisje1977! En leuke echo's! PGE heeft straks ook de nekplooimeting zag ik op de lijst, jij ook veel succes gewenst.
Ik heb geprobeerd de lijst aan te vullen maar krijg het niet voor elkaar. Ik zie alleen maar vierkantjes en alle leuke kleurtjes zijn ook weg. Kan iemand 2 afspraken van mij erbij op zetten? 20 april echo 11 mei geslachtsbepaling
���� 16 tm 31 oktober 2015 mama's ���� Uitgerekende datum 15 oktober Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje �� 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje �� Patriez26, 28 jaar, 2e kindje �� Aislyn, 34 jaar, 2e kindje �� 17 oktober Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje �� 18 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje �� 19 oktober El83, 31 jaar, 3e kindje ���� Liva87, 27 jaar, 2e kindje �� Steffied, 27 jaar, 1e kindje �� 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje �� Linn1984, 30 jaar, 2e kindje �� Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje �� Winky, 32 jaar, 2e kindje �� Jughi, 27 jaar, 1e kindje �� MotherMary, 31 jaar, 2e kindje �� 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje �� LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje �� Molly27, 27 Jaar, 1e kindje ���� 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje Barnel, 27 jaar, 1e kindje �� KimG, 32 jaar, 2e kindje �� Maleintje, 24 jaar, 1e kindje �� Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje �� MamaTom, 28 jaar, 2e kindje �� 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje �� Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje �� 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje �� Lientje27, 27 jaar, 1e kindje �� 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje �� Chelsje, 27 jaar, 1e kindje �� 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje �� Colinn, 27 jaar, 1e kindje �� Mb82, 32 jaar, 1e kindje �� 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje �� 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) �� ��Sterretjes�� Cdvg �� Lolliebol �� Lieke86 �� Vanille �� Zeedauw �� Thea23 �� Butterfly �� Kreeftjes �� Disneymama �� Besjes �� Mavane �� KimmyCalypso �� �� Afspraken en echo's 8-4 Pretty Green Eye, 3e echo: 12weken + nekplooimeting 9-4 Zeehondje 3de echo (afsluitend echo ivf kliniek) 9-4 Aislyn, nekplooimeting + uitslag combinatietest 10-4 Sunshine813, 2de echo, termijnecho 10-4 KimG, 12 weken echo + nekplooimeting 14-4 Maleintje echo ivm cyste 14-4 My girl 2012, termijnecho 16-4 Barnel, termijnecho 16-4 mb82, combinatietest 18-4 KimG, geslachtsbepaling (niet-medische-echo) 20-4 Chelsje, combinatietest 20-4 Pitahaya, controle 20-4 SuusRH, controle 20-4 Biancatje84, controle 20-4 Colinn, echo 22-4 Meisje1977, controle 22-4 MamaTom, controle 23-4 Patriez26, geslachtsbepaling 23-4 Barnel, geslachtsbepaling 24-4 Steffied, controle 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 1-5 Bloem93, geslachtsbepaling 2-5 SteffieD, geslachtsbepaling 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 4-5 Bloem93, echo verloskundige 5-5 KimG, 16weken echo 6-5 MotherMary, controle 8-5 Chelsje, controle en geslachtsbepaling 11-5 Barnel, 16 weken controle 11-5 Collin, geslachtbepaling 12-5 Winky, geslachtsbepaling 26-5 Winky, 20 weken echo 5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Chelsje, 20 weken echo 30-6 KimG, 24weken echo + suikertest 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 28-7 KimG, 28weken echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Hoi meiden hier ben ik ook weer eens. We zijn een lang weekend weg geweest en ik heb niet meer bijgelezen. Ik heb niet echt klachten meer, alleen erg moe en af en toe kramp in mijn buik. Mijn buik begint al aardig te groeien dus het zal wel bandenpijn zijn. vrijdag termijn echo, en daarna mag iedereen het weten!!! Meiden met een echo vandaag, succes!!
mooie echo meisje! merken jullie ook ineens dat je buik gaat groeien? Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor. Gister zei me zus ineens dat je het begon te zien en vandaag zei een collega het ook. Ze zeiden het heel lief hoor, maar zelf heb ik zoiets van "ik ben pas 12 weken" en dan nu al een duidelijke buik. Voel me dan zo stom als mensen het zien en dat ik dan moet zeggen dat ik pas 12 weken ben, misschien denken ze dan dat ik al veel verder zou zijn. Ik heb een beetje op internet gekeken en al wel een paar buikjes gezien die er zoals die van mij uit zien, maar ook genoeg die dunner zijn. nu heb ik altijd al wel een buikje gehad, maar die kon ik goed inhouden. Nu lukt dat niet meer.
Molly heel herkenbaar! Hier hetzelfde. Ook wel zichtbaar al.. Vandaag de nekplooimeting gehad. Alles zag er goed uit. Volgende week woensdag afspraak bij de verloskundige en dan de uitslag... Voor het eerst het hartje gehoord! Ze heeft ook meteen naar de nub gekeken, en volgens de echoscopiste wordt het een meisje spannend! Wachten nu de twintig weken echo af...
Ik heb ook al een flinke buik die meer op een 20 weken buik lijkt en ook ik schaam Me er een beetje voor, draag veel wijde kleding Verder heb ik nog een vraagje... Ik heb al 3 weken flink last van mijn ribben aan de linkerkant 4 cm onder de borst zeg maar en dit trekt naar de zijkant... Alsof ik een paar ribben flink gekneusd heb... Ik ben geen mietje maar vaak aan het eind van de dag weet ik me geen houding meer te geven en kan ik alleen nog maar staan of vlak op de rug liggen... Soms slaap ik zelfs niet van de pijn... De huisarts zegt alleen maar... Misschien zijn het wel je spieren die losser worden maar daar heb ik niks aan... Ik weet niet wat ik hiermee moet
Ik ben trots op mijn buik, ook al is hij al zo gigantisch.. Vaak word er gevraagd hoever ben je al? Nog geen 12 weken.. En dan kijken ze echt zo van he? Heb pas duizend keer gehoord weet je wel zeker dat het er geen 2 zijn? ^^
Ik heb ook al een klein buikje! Ben er eigenlijk ook wel trots op! Moet wel zeggen dat ie 's ochtends een stuk kleiner is 😝
Wauw mooie echo's vandaag!! Hier is de misselijkheid gelukkig een stuk minder geworden en houd ik alles weer binnen. Wel nog zere borsten, ze groeien ook als kolen En ook hier al een buikje! Al verschilt ie wel nog veel van vorm op verschillende momenten op de dag