16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta noet meer in het rijtje... mavane 29 jaar tweede kindje echo 17 maart

2. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitgerekend 21 oktober

3. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik ben 34 en het is ons tweede kindje, ik ben niet zo handig met lijstjes😊

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb t koudddddd!! Echt extreem koud..ben al koukleum maar nu ist echt erg..

5. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hier ook weer getest alleen wordt er minder blij van. Mijn testen lopen niet op. Ook niet af maar iig niet op :( bij mijn miskraam liepen de testen erg snel af maar had ik om te beginnen wel een dikke streep. Nu blijven het bij lichte testen. Ik weet ook niet hoelang ik zwanger ben aangezien mijn vorige cyclus de miskraam was. Ben weer helemaal onzeker.

Nog wel last van menstruatiepijn en zeer gevoelige tepels.
    Hopelijk heeft dit te maken met de zwangerschap en niet met een naderende miskraam.

Zal eind vd week nog eens een clearblue weken test doen om te kijken of het veranderd is van 1-2 naar 2-3! Hopelijk wel. Ben zo bang om weer een miskraam te krijgen :(:(

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ach cdgv, hoe lang ben je ongeveer zwanger? En heb je wel knal testen of vage streepjes? Maak anders eens een foto van je testen.

7. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom,

Hier ook 26-10 waarschijnlijk! Leuk!

8. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb inderdaad aangehouden wat Pita zegt. Op de dag van je eisprong + 2 wkn. En dat zei m'n zus ook al.
    Lijkt me niet mogelijk nu 6 weken te zijn.

Dit is hoe mij het gezegd/getipt is.. Want ik begreep zelf ook niet hoe ik moest tellen!

Succes..

9. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeah! Heb goede hoop voor je meid!

10. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Dus als ik het goed begrijp: mijn eisprong Was waarschijnlijk op 1 februari en mijn laatste menstruatie 22 januari..... hoever ben ik dan volgens jullie? Als ik tel in dagen ben ik 3 weken en 4 dagen. Volgens hier en andere berekeningen zit ik op 4 werken en een dag....

11. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Pitahaya, ik heb echt geen idee. Vanaf 2 februari blijvende positieve ovulatietesten en daardoor een zwangerschapstest gedaan. Die begon als een tuurstreep en werd steeds donkerder. Nog geen knalstreep gehad. Wel een clearblue gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 en een zonder weken indicatie en die zei ook zwanger. Hieronder mijn testen van afgelopen 5dagen. Denk zelf net 4 weken. :( Rechts was vanochtend

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Als je eisprong echt 1 februari was, dan ben je nu inderdaad 4 weken en 1 dag. Gisteren was dan je nod.

13. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik heb het ook vreselijk koud de hele tijd, het zal er wel bijhoren denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook had.

Ik heb twee testen gegaan en daar wil ik het ook bij laten, ik temperatuur ook niet meer. Ik zou daar alleen maar onzeker van worden.

14. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Haha ik ben zelf een enorme kluns met dat tellen ;) maar denk dat het voor mij wel klopt aangezien ik niet afgelopen zaterdag, maar de zaterdag er voor mijn NOD had. Maar probeer toch nog 1 keer: jouw laatste menstruatie begon dus op 05-01-'15?

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik mag beginnen met plassen voor mvm. Ga nu geen nieuwe testen meer halen hoor. Mooi wikkel dekentje gekregen.

16. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Dank je pita!! :)

Scheelt weer een paar dagen ;).

Cdvg: mijn testen waren ook niet super donker en na clearblue test ben ik gestopt met testen. Ik voel me super zwanger en zat nog voor mijn nod nu echt Ik mijn echo af en mvm en tot die tijd probeer ik echt te genieten. Dit wordt onze laatste zwangerschap dus wil ik echt genieten :).

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ik had t bij de vorige ook..echt steenkoud..

18. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dus echt geen kwaaltjes meer behalve dat ik het ook vreselijk koud heb en wat getrek voel net boven het schaambot. Een paar dagen voordat ik teste moest ik gigantisch veel plassen en was ik licht misselijk maar daar is niets meer van over...

19. My girl 2012

My girl 2012 Actief lid

5 sep 2014
    120
    0
    0
    Mijn kwaaltjes zijn best aanwezig:
    -koud
    -borsten branderig gevoel en erg gevoelig in algemeen
    - met vlagen misselijk
    - trekkerig gevoel bij baarmoeder
    - super emo
    - soms al oprispingen (bij mijn dochter op het laatst heel erg last gehad)

Dat zijn de belangrijkste wel.... Dat beloofd nog wat dus haha maar alles voor het goede doel.

20. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen zwangerschapstesten meer maar wel ovulatietesten :) had wel eens gelezen dat deze positief konden uitslaan bij een zwangerschap. Ik dacht laat ik dat een proberen. Nou hij knalt :)

Deel Deze Pagina