Aislyn, wat fijn dat de uitslag van de combinatietest goed was! Heerlijk dat je je kleintje ook weer lekker hebt zien bewegen Sunshine en KimG, jullie ook gefeliciteerd met de goede echo en netplooimeting! Pitahaya, wat superfijn dat ze je nu iedere 2 weken controleren. Stress is slecht voor de kleine, dus ik hoop dat je daar nu minder last van hebt! SteffieD, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Leuk dat het verschil dan maar een half jaar is! Kunnen ze straks vast leuk samen spelen! PGE, hoe is het met je hondje afgelopen? Hoop dat het niets ergs was.. Gisteren lekker genoten van het mooie weer. Wel een volle dag, dus toen we 'savonds bij vrienden waren, stortte ik om 00:30 uur helemaal in (of eigenlijk al anderhalf uur daarvoor, maar manlief en de rest had het erg gezellig, dus ik kroop gewoon wat verder weg in de bank). Vandaag ook lekker bezig geweest, samen met manlief auto's gewassen en winterbanden gewisseld. Daarna een leuke foto gemaakt die we gaan gebruiken op facebook (als ik me daar aanmeld, zien jullie hem wel!) Ik wil die dan als omslagfoto gebruiken. Maar dat komt pas volgende week zondag, dan mag iedereen het weten Oja we zijn ook nog langs het reisbureau geweest. We gaan eind juni/begin juli een weekje naar Griekenland. Lekker relaxen. Ben dan 24 weken, dus mag nog vliegen.
Hier gaat het wederom weer niet zo lekker. Sorry hoor, dat ik zoveel over mezelf klets. Vanochtend weer bloedverlies. En maar weer de verloskundige gebeld ook. Ik voel mij echt een zeur maar ik moest bellen wanneer ik het weer had dus tsja.. Ze gaat mij nu doorverwijzen naar de gynaecoloog voor extra controle want ze vind het een beetje abnormaal worden. Maandagochtend gaat ze bellen en dan horen we wel wanneer er een afspraak ingepland staat. Ik ben benieuwd. Ze zei wel dat er 9 van de 10 keer niets gevonden word en als er wel wat gevonden word dat er ook nog eens 9 van de 10 keer niks aan gedaan kan worden. Maar toch, dan hebben we tenminste iets geprobeerd. Ik heb nu het gevoel dat we gewoon aan het wachten zijn wanneer het een keertje mis gaat...
Hallo allemaal, Graag zou ik me bij dit forum aan willen sluiten. Ik ben 29 oktober uitgerekend van ons derde kindje. We hebben twee jongetjes van 4 en 19 maanden. As maandag heb ik de NIPT test. Spannend! Mag ik ook bij de FB groep? Allemaal een gezonde zwangerschap gewenst!
���� 16 tm 31 oktober 2015 mama's ���� Uitgerekende datum 15 oktober Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje �� 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje �� Patriez26, 28 jaar, 2e kindje �� Aislyn, 34 jaar, 2e kindje �� 17 oktober Manonvd, 34 jaar, 2e kindje Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje �� 18 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje �� 19 oktober El83, 31 jaar, 3e kindje ���� Liva87, 27 jaar, 2e kindje �� Steffied, 27 jaar, 1e kindje �� 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje �� Linn1984, 30 jaar, 2e kindje �� Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje �� Winky, 32 jaar, 2e kindje �� Jughi, 27 jaar, 1e kindje �� MotherMary, 31 jaar, 2e kindje �� 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje �� LizG, 24 jaar, 1e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje �� Molly27, 27 Jaar, 1e kindje ���� 22 oktober Andreake, 30 jaar, 2e kindje Barnel, 27 jaar, 1e kindje �� KimG, 32 jaar, 2e kindje �� Maleintje, 24 jaar, 1e kindje �� Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje �� MamaTom, 28 jaar, 2e kindje �� 23 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje �� Ponnetje, 32 jaar, 3e kindje DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje �� 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje �� Lientje27, 27 jaar, 1e kindje �� 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje �� Chelsje, 27 jaar, 1e kindje �� Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje �� 26 oktober BlijeIk, 27 jaar, 1e kindje Marjo88, 26 Jaar, 2e kindje Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje �� Colinn, 27 jaar, 1e kindje �� Mb82, 32 jaar, 1e kindje �� 29 oktober SF1979,35 jaar, 3e kindje �� 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje �� 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) �� ��Sterretjes�� Cdvg �� Lolliebol �� Lieke86 �� Vanille �� Zeedauw �� Thea23 �� Butterfly �� Kreeftjes �� Disneymama �� Besjes �� Mavane �� KimmyCalypso �� �� Afspraken en echo's 14-4 Maleintje echo ivm cyste 14-4 My girl 2012, termijnecho 16-4 Barnel, termijnecho 16-4 mb82, combinatietest 18-4 KimG, geslachtsbepaling (niet-medische-echo) 20-4 Chelsje, combinatietest 20-4 Pitahaya, controle 20-4 SuusRH, controle 20-4 Biancatje84, controle 20-4 Colinn, echo 22-4 Meisje1977, controle 22-4 MamaTom, controle 23-4 Patriez26, geslachtsbepaling 23-4 Barnel, geslachtsbepaling 24-4 Steffied, controle 30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle 1-5 Bloem93, geslachtsbepaling 2-5 SteffieD, geslachtsbepaling 4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw 4-5 Bloem93, echo verloskundige 5-5 KimG, 16weken echo 6-5 MotherMary, controle 8-5 Chelsje, controle en geslachtsbepaling 11-5 Barnel, 16 weken controle 11-5 Collin, geslachtbepaling 12-5 Winky, geslachtsbepaling 26-5 Winky, 20 weken echo 4-6 Molly 27, 20 weken echo 5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Chelsje, 20 weken echo 30-6 KimG, 24weken echo + suikertest 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 28-7 KimG, 28weken echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Ik dacht vandaag, lekker mijn energie is terug. Hond uitgelaten, trap gesopt en verjaardag... En ben weer bij elkaar te vegen.. Daarnaast al de hele middag zeurende buikpijn onderin de buik.. Ben benieuwd of dit nu bandenpijn is.. Fijn is anders! Pita, lekker over jezelf praten! Hier mag je het gewoon allemaal lekker kwijt. Kunnen we je niet helpen dan is het alleen voor t kwijt zijn misschien al fijn! Colinn, onze buikjes lijken op elkaar ik zie er nu ook ongeveer zo uit. Hoewel ik wat meer buikvetjes had denk ik
mothermary: dit word mn 1e kindje en ik vergeet soms al dat ik zwanger ben chelsje: alle plekjes komen van teken beten ze heeft zo een dikke vacht dat je teken niet voelt zitten op haar huid. ze heeft een spuit tegen de jeuk gekregen en tegen allergie (omdat ze toch fel reageerde erop) nog eens behandeld tegen teken en de plekjes moet ik gewoon in de gaten houden dat ze niet groter worden of ontsteken. dus komt helemaal goed denk ik. gelukkig maar! pitahaya: wat jammer! je mag hier lekker komen klagen hoor daarvoor zijn we hier he! hopelijk snel meer duidelijkheid! probeer toch nog positief te blijven he.. x collin: super mooi buikje! SF: welkom hier! mag ik vragen waarom je de nipt test gaat doen. aangewezen door? of willen jullie het zelf?
hier de hal en trap weer klaar met verven ik ga nu eens beginnen om een voorproef te maken van mijn gender reveal cake
PGE, hihi, bezig bijtje ben jij! Post je een foto van het eindresultaat van de taart? Ben benieuwd! Pita, nee toch, het houdt maar niet op met de onzekerheid. Hoop dat de gyn je een beetje rust en duidelijkheid kan geven. SF, welkom hier! Veel plezier met meekletsen. Spannend, je nipt test. Krijg je dan eigenlijk ook nog n echo? Colinn, buikje om trots op te zijn! Bij mij is het nog altijd onduidelijk wat nou vet is en wat van de zwangerschap!
Welkom!!! Wat gezellig Heb je zelf voor de nipt gekozen of moest dat naar aanleiding van de nekplooimeting ?
Ik woon in het buitenland en ik krijg hier standaard de NIPT test. Ook geen combinatietest meer deze keer. Die kreeg ik bij mijn tweede zoontje nog wel (ook hier geboren).
Welkom SF! MotherMary, ik ben er ook niet zo mee bezig, met het hele overgeven en afvallen vind ik het momenteel juist heel moeilijk en schaam mij voor die gedachte ook. Maar dan lig ik 's avonds in bed, voel mijn buik en ben zo blij en verliefd... Het genieten komt voor mij waarschijnlijk pas als ik de kleine echt duidelijk voel schoppen en niet meer zo misselijk ben. Colinn (?), mooi buikje! PGE, beterschap voor je hondje, teken zijn zo vervelend... Hier gisteren heel goed bericht van het ziekenhuis gehad, ivm met onze voorgeschiedenis staat er misschien al tijdens en zeker na de bevalling een kinderarts meteen klaar om de kleine te checken. Moest van opluchting huilen, is nog steeds geen garantie dat het dit keer goed gaat, maar ben zo gerust gesteld. Ook weer een stapje dichterbij het genieten!
mooi buikje colin! heb wel moeten lachen om mn vriend vanaaf ik kwam onder de douche vandaan en hij moest ff in de badkamer zijn, zo dan! zegtie hoe ver was je ook alweer???? hahaha ladies wie o wie kan me ff t linkje sturen van de FB pagina?
Pita, wat vervelend zeg. Hopelijk kan de gyn jullie geruststellen en is er niets aan de hand. Knuffel Sf, welkom Hier druk druk druk... Sorry dat is zo kort reageer. Lig in men bedje en ga slapen. Meiden kan er iemand van jullie de meiden die nog niet in het FB groepje zitten toevoegen? Ik zit wss niet voor maandag aan de pc en via telefoon is het moeilijk.