16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Klopt had ik vorige week voordat ik positief testte.
    Ik heb het helemaal niet koud:$
    Ik heb gevoelige borsten en tepels. Geen blauwe aderen. Geen donkere tepelhof.
    Af en toe wat trekkerig gevoel.
    Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben

2. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Meisje1977 ik ook nog nauwelijks, echt weinig kwaaltjes!
    Maar na zoveel testen moet ik het toch wel echt geloven ;)

3. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik heb t ook echt koud! En gisteren en vandaag kon ik einde van de middag mn ogen niet open houden op de bank en ben ik ff in slaap gedut.. Verder veel gevoel in mn buik, krampjes enzo. Ben net ook wezen sporten en durfde ook niet zo veel te doen als normaal (heel stom eigenlijk, want vorige week wist ik t nog niet en heb ik wel gewoon gedaan)! En ik weet dat het helemaal geen kwaad kan enzo, maar toch heel stom!

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik ben goedgekeurd door mvm! Meteen mogen beginnen :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,9 KB
      Weergaven:
      2
  5. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ocharme! zo onzeker! voor niets nodig dus.. weg met die testen ;)

6. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    stop met testen meid.. mijn streepjes op de kv 2v5 waren echt super licht en bleven ook zo maar ben wel degelijk zwanger en alles loopt goed. snap wel dat het moeilijk voor je is maar test niet meer. . je hebt een digitale gedaan dus kan niet miss3n. probeer te genieten..
    dikke knuffel

7. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha! Inderdaad! Maar omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb van bijvoorbeeld 53 en 42 dagen.. Kan ik niet vanaf de eerste dag van mijn menstruatie tellen! Dan zou ik 6 weken zijn zoiets, terwijl ik mijn eisprong 02-02 gehad heb!
    Dus; op de dag van mijn eisprong ben ik 2 weken! Vandaag precies 2 weken verder.. 2+2=4 weken!
    Kortom: als je cyclus onregelmatig is, kun je het beste je eisprong aanhouden.. Die was voor mij dus op 02-02, deze dag (02-02) zijn al 2 weken. Nu 2 weken later ben ik dus waarschijnlijk 4 weken zwanger!
    Of het helemaal klopt weet ik ook niet, zal zich uitwijzen als ik naar de VK ga. Schaam je niet, ik begreep er ook niet veel van voor een tijdje geleden. En heb ook pas zelf gevraagd aan meiden op het forum en m'n zus hoe het zit als je een onregelmatige cyclus hebt!

Ik hoop dat je er iets wijzer uit bent geworden.. Het is voor mij ook nog een groot raadsel allemaal hoor!

Succes!

8. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    jou streepjes zijn al een pak beter dan de mijne.. kijk maar eens in mijn fotoalbum.. maak je geen zorgen

9. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    dames.. is hier nog iemand die bang is bij het vrijen?
    heb constant bang dat vrijen miss niet goed is en t dan evt mis kan gaan.. zeg altijd tegen mn man: rustig he en niet te diep..
    sorry maar wou dit even kwijt.. voel me wat onzeker tijdens het vrijen

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooi Jughi :)

Hier steenkoud niet normaal. .k ril gewoon en dat doe k niet zo vaak..ben wel koukleum maar nu ist erg..opgeblazen gevoel en mn darmen zijn van slag..de misselijkheid en pijnlijke (.)(.) Kwamen later pas.

Pretty: heb ik ook hoor..maar dat heb k al sinds mn terugplaatsing. .even wachten tot we zekerheid hebben dat t echt goed zit

11. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Hier vinden we het vrijen ook spannend. Maar we dachten wel: wat willen we dan? 8 mond niks meer doen?
    Vroeger wisten ze ook pas veel later dat ze zwanger waren en toen zijn er ook kinderen geboren :p
    Ik heb trouwens gehoord dat de baarmoedermond sluit zodra het eitje is ingenesteld en dat er dan echt niks meer doorheen kan.... Later in de zwangerschap schijnt ie weer beetje bij beetje te openen zodat het kindje er weer uit kan.
    Maargoed, inmiddels hebben wij nu 2x gevrijd en nothing happend...

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    wij hebben het gewoon gedaan na de pos test. Je baarmoeder is afgesloten met een slijmprop.
    Er kan weinig gebeuren anders zouden de adviezen zijn; 9 maanden geen seks :$

13. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Wij vrijen wel gewoon, al vindt mijn man het wel een beetje eng haha. De baarmoedermond is helemaal afgesloten dus er kan weinig gebeurden lijkt mij.

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Test van mvm was knal. Dus kan meteen in potjes piesen. Beetje gekke vraag misschien maar hoe doen jullie dat bij de grote boodschap zeg maar. Ik heb dan besloten dat ik dan gewoon in de wc plas want het komt beetje tegelijkertijd bij mij. Haha. Vet gênant mja...

15. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik plas dan ook in het toilet. Ik mag pas echt vanaf 6 weken gaan starten met mvm, jullie toch al wat vroeger zo te zien

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik ben volgende week maandag 5+3 zit dan in de 6e week
    En mag dan gelijk starten. Ze zijn al blij met kleine beetjes urine

17. Pitahaya

Ze zei bij mij dat als de test echt duidelijk aangeeft (nou, duidelijker kon niet bij mij!) dat je dan gewoon mag starten. Was de test heel licht, dan mocht dat nog niet.

18. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ok, nou misschien verschilt dat ook wel een beetje per informatrice. Hier worden de flessen op donderdag opgehaald en mocht van haar dan ook op donderdag beginnen. Misschien verschilt dat ook.

Bij mij is het gevoel in mijn buik weg. Weet dat het bij de zwangerschap van Elise veel langer duurde voordat dat weg trok. Had een paar dagen terug ook nog wel iets wat leek op bandenpijn maar ook dat kan ik nu moeilijk ontdekken. Zijn er meer dames bij wie deze klachten weg zijn? Had mezelf nog zo beloofd me geen zorgen te gaan maken maar af en toe maak ik ben ik toch bang voor een moskraam

19. Pitahaya

Maar hoe zit het met je verdere klachten dan? Gevoelige borsten e.d.? Misselijkheid? Je bent nog niet zo ver hoor, dus die bandenpijn zal vast wel weer terugkomen. Ik denk ook niet echt dat het bandenpijn is, maar meer het groeien van de baarmoeder. Dat heb ik ook soms en dan in eens is het weer weg... Vervolgens komt het weer terug. Heel gek.

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    bij mij zjn de klachten ook minder

Deel Deze Pagina