16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oh Zeehondje, vergeet jou nog! Te snel op reageren geklikt. Vervelend dat je er al zo vroeg last van hebt. Ik zou idd zo snel mogelijk met oefeningen beginnen. Sterkte meid.

2. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Kim en Collin, wat leuk allebei een jongen!

Mamatom: heftig zeg, sterkte!

Wij gaan volgende week een weekje met vakantie en daarna hebben wij de geslachtsbepaling. Ik denk zelf een meisje

Vandaag alweer 13 weken, het gaat nu wel snel vind ik.

Allemaal nog een fijn weekend!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ben er weer. Verdriet is nog niet weg maar wel hanteerbaar. We hadden haar 15 jaar. Ze kwam uit het asiel, bleek mishandeld te zijn
    De eerste tijd enorm bang, als ik mijn hand bewoog kroop ze over de grond, oren plat en ging bang in een hoekje zitten.
    De laatste jaren was ze zo veranderd. Territoriaal naar andere katten. Enorm lief naar ons.
    Woensdagavond begon ze in de woonkamer te plassen. Donderdag overdag weinig aan de hand. Donderdagvond benauwd en niet meer eten, niet meer van haar plek komen. Vrijdagochtend naar de dierenarts en die zei ik ga haar in laten slapen:(

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik wacht tot de bevalling!
    Veel plezier vandaag

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik moet ook naar fysio, hier ook al bekkenklachten! Vroeger ook al gehad, daarna 62 kilo kwijtgeraakt met behulp van een maagverkleining. Nu door de hormonen begint het schijnbaar al te verweken.. Dus doet het alweer zeer.. Komende week op kamp met school, daarna eens even fysio inplannen..

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jughi, Wat voor een pijn heb jij? En waar? En wanneer?
    Ik merk dat ik vandaag iets meer bewogen heb (gister echt heel rustig aan gedaan maar denk teveel op de bank gezeten/gelegen) en het is nu minder. Wel die spier in m'n bil maar de rest iets minder. En twee paracetamol genomen, helpt ook wel denk ik.
    Heb jij voor nu misschien al tips voor mij?

7. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ai vervelend zeehondje hoop dat de fysio wat voor je kan doen.
    hier ook een afspraak gemaakt, 5 mei hebben wij de geslachtsbepaling! :) tenminste ik wacht nog op bevestigingsmail maar ga dr vanuit dat 5 mei goed is. bij jan koning :) en morgen mogen we ook weer ff spieken naar onze uk, mn schoonmoeder gaat mee vriendlief moet werken dus die slaat een keertje over, die wil niet al teveel vrije uren opnemen dat doet ie liever als de beeb er is

8. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Vervelend dat er al meiden zijn met pijntjes!!
    Moet zeggen dat ik m'n linkerbil soms ook goed voel!!
    Ik merk ook dat de vermoeidheid bij mij nog niet echt over is en dat ik uitkijk naar ons weekje vakantie in mei! ik vind het redelijk pittig zo fulltime werken en zwanger zijn. Had dat zo snel niet verwacht!

*14 weken dansje*

9. Chelsje

Chelsje Actief lid

24 nov 2013
    103
    0
    0
    Jughi, veel plezier met de werkweek in Tjechië! Hoop dat je nog een beetje energie overhoudt ;)

MB82, jij vandaag opnieuw de nekplooimeeting, hopelijk is de kleine nu wat rustiger en kunnen ze de meting goed uitvoeren!

MamaTom, klinkt niet lekker allemaal met je gewicht en ketonlichamen..

Meisje1977, wat naar van je kat.. Zeker na dr zo'n lange tijd gehad te hebben... Heel veel sterkte! Wel een hele mooie leeftijd, ze zal het vast heel goed hebben gehad bij je!

Zeehondje, pijn die je beschrijft klink niet fijn.. Hopelijk kan de fysio wat verlichting geven!

colinn, bij jou ook al niet helemaal lekker met de waardes in je urine.. Hoop dat het mee valt! Wat een mooie echo trouwens! Een jongen, wat leuk!

KimG, jij ook een jongen, gefeliciteerd!!

Sunshine, jij een fijne vakantie! Waar gaan jullie heen? Wij hebben eind juni/begin juli een weekje Griekenland geboekt!

Hier een heerlijk weekend gehad. Gisteren kwamen vriendinnen high tea-en. Was supergezellig. Ik had chocolaatjes gemaakt met roze/blauwe muisjes en ik had een fles prosecco/Jip en Janneke bubbels gehaald om te proosten. Daarna op Facebook een foto gezet, dus iedereen mag het nu weten, heerlijk!
    Zo om 8:30 uur nekplooimeeting. Hopelijk zijn de bloeduitslagen ook al binnen en kunnen ze een volledige uitslag geven. Ik ga de echoscopiste wel vragen om naar de NUB te kijken (of er in ieder geval een duidelijke foto van te maken voor hier in het NUB topic). Zal oko meteen even vragen of ze kan zien hoe mn placenta ligt..

Ik zit sinds gisteren ook bij de Facebookpagina, maar moet daar nog even inlezen en doorkrijgen hoe het handig is om te reageren ;)

10. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    meisje.. sterkte ermee. heb zelf in jan mn hondje in laten slapen die we 17 jaar hebben gehad. t is niet niks als ze zo n lange tijd bij je zijn geweest.
    collin mooie echo heb helaas geen verstand van de nub.
    verder zoveel terug gelezen dat ik niet meer weet wie wat heeft geschreven. maar voor degene die zich niet goed voelen. hoop dat jullie gauw opknappen.

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Dank allemaal voor het medeleven!

Chelsje hoe was de nekplooimeting?

Ik weet theoretisch wat de nub is maar ik zie het nooit op een echo

Meiden die vandaag een echo hebben veel plezier met koekeloeren.

Ik heb een nagenoeg nieuwe 3 in 1 kinderwagen via marktplaats gekocht. Die ga ik straks even ophalen:)

12. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    meisje: knap dat je kan wachten tot de bevalling voor het geslacht.

echo dames succes!

wij zijn gisteren eventjes naar de zee gereden. even lekker uitwaaien. dat deed deugd! mijn ventje had ook een leuke auto gevonden voor mij die iets makkelijker is met de baby binnenkort grotere koffer en 5deurs :) joepie! vanavond word hij gebracht. er is wat schade aan maar mijn man is carossier dus geen probleem om te maken :) vanavond ook nog even gaan inschrijven voor nog een extra opleiding van 20 uren om onthaalouder te worden binnenkort .. donderdag een hele dag les. van 8u30 tot 16u30 les en savonds nog avondschool van 18u45 tot 22u15 :( iets minder leuk maarja, wat moet dat moet he! ook nog veel werk voor de avondschool dus hoop dit deze week af te krijgen zodat het niet teveel zal worden met bijde opleidingen samen.

zooooo zenuwachtig voor geslachtsbepaling morgen avond!!

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoi dames,

Voel me al de hele dag duizelig. Probeer telkens wat te eten maar het helpt niet echt. Doe nu maar even rustig aan.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    PGE, succes met de drukke tijd. Maar voor een goed doel hè!
    Is onthaalouder hetzelfde als een gastouder?
    Spannend hoor, de geslachtsbepaling!

Aislyn, misschien je bloeddruk even extra laten meten?

De pijn is sinds gistermiddag een stuk minder gelukkig. Alleen die pijn in m'n linkerbil is echt nog duidelijk aanwezig, vooral met lopen.
    Volgende week dinsdag naar de fysio. Helaas niet eerder, alle tijden waren onder mijn werktijd en dan is het wel weer een nadeel hoor, werken in het onderwijs.
    Vanmorgen heerlijk naar de kinderboerderij met vriendin met zoontje en daarna bij haar in de tuin geluncht. Ook een angelsound van haar geleend. Net gelijk even het hartje opgezocht en na even zoeken gevonden! Is wel weer even fijn om te horen.

15. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    aislyn: dit heb ik sinds zaterdag ook. vandaag ook weer. denk dat de baby weer een groeispurt maakt ;)

zeehondje: onthaalouder is het zelfde als gastouder ja :)

16. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

5 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    die duizeligheid begint bij mij ook wt te komen, sinds vandaag merkte ik t met sommige bewegingen.
    helaas geen echo gehad vandaag maar meer een check-up, bloeddruk meten, en hartje luisteren wat ook wel heel bijzonder was! was voor mij voor t eerst dat ik t heb mogen horen wow.. kippevel. via de VK pas met 20 weken weer een echo, maar 5 mei naar jan koning voor pretecho dus dan kunnen we weer ff koekeloeren :D

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ���� 16 tm 31 oktober 2015 mama's ����

Uitgerekende datum

15 oktober
    Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje ��

16 oktober
    Spring28 , 28 jaar , 3e kindje ��
    Patriez26, 28 jaar, 2e kindje ��
    Aislyn, 34 jaar, 2e kindje ��

17 oktober
    Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje ��

18 oktober
    SuusRH, 26 jaar, 1e kindje ��

19 oktober
    El83, 31 jaar, 3e kindje ����
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje ��
    Steffied, 27 jaar, 1e kindje ��

20 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje ��
    Linn1984, 30 jaar, 2e kindje ��
    Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje ��
    Winky, 32 jaar, 2e kindje ��
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje ��
    MotherMary, 31 jaar, 2e kindje ��

21 oktober
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje ��
    Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje ��
    Molly27, 27 Jaar, 1e kindje ����

22 oktober
    Barnel, 28 jaar, 1e kindje ��
    KimG, 32 jaar, 2e kindje ��
    Maleintje, 24 jaar, 1e kindje ��
    Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje ��
    MamaTom, 28 jaar, 2e kindje ��

23 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje ��
    DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje ��

24 oktober
    xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje ��
    Lientje27, 27 jaar, 1e kindje ��

25 oktober
    My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje ��
    Chelsje, 27 jaar, 1e kindje ��
    Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje ��

26 oktober
    Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje ��
    Colinn, 27 jaar, 1e kindje ��
    Mb82, 32 jaar, 1e kindje ��

29 oktober
    SF1979, 35 jaar, 3e kindje ��

30 oktober
    Minimiep, 29 jaar, 1e kindje ��

1 November
    Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) ��

��Sterretjes��
    Cdvg ��
    Lolliebol ��
    Lieke86 ��
    Vanille ��
    Zeedauw ��
    Thea23 ��
    Butterfly ��
    Kreeftjes ��
    Disneymama ��
    Besjes ��
    Mavane ��
    KimmyCalypso ��
    ��

Afspraken en echo's

22-4 Meisje1977, controle
    22-4 MamaTom, controle
    23-4 Patriez26, geslachtsbepaling
    23-4 Barnel, geslachtsbepaling
    23-4 Colinn, controle VK
    24-4 Steffied, controle
    30-4 Spring28, cervix meting (echo) en controle
    1-5 Bloem93, geslachtsbepaling
    2-5 SteffieD, geslachtsbepaling
    4-5 Pretty Green Eye, 4de echo vroedvrouw
    4-5 Bloem93, echo verloskundige
    5-5 KimG, 16weken echo
    6-5 MotherMary, controle
    6-5 SuusRH, geslachtsbepaling
    8-5 Chelsje, controle en geslachtsbepaling
    11-5 Barnel, 16 weken controle
    11-5 Colinn, geslachtbepaling
    12-5 Winky, geslachtsbepaling
    13-5 Aislyn, controle VK
    26-5 Winky, 20 weken echo
    4-6 Molly 27, 20 weken echo
    4-6 Aislyn, 20 weken echo (GUO)
    5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek
    10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken
    10-6 Chelsje, 20 weken echo
    30-6 KimG, 24weken echo + suikertest
    7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken
    28-7 KimG, 28weken echo
    11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken
    25-8 KimG, 32weken echo
    1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken
    8-9 KimG, 34weken echo
    22-9 KimG, 36weken echo
    29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken
    6-10 KimG, 38weken echo
    13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken

18. Chelsje

Chelsje Actief lid

24 nov 2013
    103
    0
    0
    Nekplooimeting was helemaal goed! Ik dacht dat het even een echo was om de nekplooi op te meten.. Nou mooi niet dus! Het was echt superuitgebreid, ze is bijna 45 minuten bezig geweest. Echt zo leuk! Ze heeft de kleine letterlijk van top tot teen bekeken. Alles opgemeten. Zelfs het hartje gecheckt op eventuele lekkage bij de hartkleppen, alles was goed en alle bloedvaten stromen de goede kant op. Ook botjes opgemeten, gekeken of de handjes/vingertjes, voetjes/teentje recht stonden. Alles was goed :D een heerlijk gevoel. Kans op chromosoom 21 afwijking was 1:12000 op de andere twee chromosoomafwijkingen was 1:13000 en 1:16000! Supergoed dus! NUB is ook bekeken en ze heeft voor 85% zekerheid gezegd wat het wordt. Ik wacht nog wel even met het op dit forum plaatsen tot de geslachtsbepaling van 8 mei, ivm eventuele meelezers..

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    leuk dat het zo uitgebreid was. Dat had ik niet was met ca 10 min klaar

20. Chelsje

Chelsje Actief lid

24 nov 2013
    103
    0
    0
    Meisje1977, ik was bij het AMC. Toen ik zei dat ik verbaasd was hoe uitgebreid het was, zei de echoscopiste ook dat dit is vanwege het academische ziekenhuis. Bij een "normaal" echobureau is het niet zo uitgebreid. Je betaald hetzelfde, dus ik ben blij dat we hier heen zijn gegaan. Met de 20 weken echo gaan we ook naar het AMC.

Deel Deze Pagina