Even ego. Sorry. Gisteren behoorlijk geschrokken. Gezellig met een vriendin gegeten maar thuis ineens wat echt rood vaginaal bloedverlies. Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat t kon bij naar de wc gaan maar ik mocht wel komen als ik me zorgen maakte. Gelukkig had ik de baby paar uur eerder gevoeld maar zat toch te shaken. Geen seks gehad de dagen ervoor dus daar kon t niet van zijn. Omdat bij de eerste met 32 wk een klein beetje bloed en slijm de bevalling aankondigde best zenuwachtig. Gelukkig bij de echo een heel beweeglijk kereltje en ook de bm mond goed gesloten en hals iets korter dan vorige meting maar ruim lang genoeg. Gelukkig gerustgesteld dus maar was wel heftig. Uur later lagen we samen na te praten en was er een heel mooi moment: mijn mam heeft de baby voor t eerst gevoeld. Hij straalde helemaal. Hopelijk vanaf nu geen verlies meer. Sorry dat ik verder even niet reageer. Wel gelezen maar even geen puf voor.
Spring jeetje wat schrikken. Gelukkig niets ernstigs. Wel een mooi kadootje dat je man de baby nu heeft mogen voelen. PGE, je borsten kunnen nog erg veranderen na de bevalling, dus ik zou niet te veel voedingsbh's aanschaffen nu. Mooi buikje Mothermary!
Sjee ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn! GELUKKIG is alles goed met jullie mannetje! Rustig aan!
💜16 tm 31 oktober 2015 mama's💜 Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 17 oktober Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 18 oktober SuusRH, 26 jaar, 1e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Linn1984, 30 jaar, 2e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Maaike1987, 27 jaar, 1e kindje 22 oktober Barnel, 28 jaar, 1e kindje KimG, 32 jaar, 2e kindje Maleintje, 24 jaar, 1e kindje Biancatje84, 30 jaar, 1e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober DeBJjJ, 24 jaar, 2e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober My girl 2012, 33 jaar, 2e kindje Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Mb82, 32 jaar, 1e kindje 30 oktober Minimiep, 29 jaar, 1e kindje 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) Totaal: 33 Jongen (8), meisje (10), verrassing (3) Sterretjes: Cdvg⭐ Lolliebol⭐ Lieke86⭐ Vanille⭐ Zeedauw⭐ Thea23⭐ Butterfly⭐ Kreeftjes⭐ Disneymama⭐ Besjes⭐ Mavane⭐ KimmyCalypso⭐ ⭐ Afspraken en echo's: Mei 18-5 Meisje1977, controle VK 18-5 SuusRH, controle VK 21-5 Colinn controle VK 22-5 SteffieD, controle VK 26-5 Winky, 20 weken echo 26-5 Jinne, GUO 26-5 Bloem93 controle VK 27-5 Zeehondje, verloskundige spreekuur 28-5 MamaTom, 20 weken echo Juni 2-6 SteffieD, 20 weken echo 2-6 Sunshine813, 20 weken echo 2-6 Maaike1987, 20 weken echo 3-6 Bloem93, 20 weken echo 3-6 MotherMary, 20 weken echo 4-6 Molly 27, 20 weken echo 4-6 Aislyn, 20 weken echo (GUO) 5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek 5-6 SuusRH, 20 weken echo. 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Chelsje, 20 weken echo 10-6 Meisje1977, 20 weken echo 10-6 Aislyn, controle VK 15-6 Zeehondje, controle gyn. 16-6 Zeehondje, 20-weken-echo 30-6 KimG, 24weken echo + suikertest Juli 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 9-7 Aislyn, groeiecho 26 weken 28-7 KimG, 28weken echo Augustus 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Hoi meiden.. Heb hier even niet meer gereageerd! Net terug van een weekendje Scheveningen/den haag met moeders! Lekker genoten en flink geshopt! Onze kleine heeft nu al genoeg outfits om mee te starten haha! Mijn moeder kan het dan ook niet laten!! Toen ik thuis kwam was ik wel even emotioneel! Ben dan 2 dagen en een nacht weggeweest maar had manlief en de honden toch erg gemist!! Misschien dat het wat versterkt is als je zwanger bent hihi.. Zat dus weer huilend op de bank haha..
spring hoe is het nog bloedverlies gehad? Leuk weer een dochter er bij. De meisjes gaan de jongens inhalen! Druk weekend gisteren vrijgezellenfeest van de buurvrouw. Ik ben ceremoniemeester. Eerst een high tea bij mij thuis. Iedereen had wat lekker gemaakt.Cursus fitness paaldansen gedaan. Mocht ivm knie en zwangerschap niet meedoen. Ach heb mij aan de zijkant kostelijk vermaakt, daarna lekker tapas eten en sommige gingen nog stappen. Nu aan het bakken voor een etentje met vriendinnen. iedereen maakt een gang. De brownie/chocoladetaart staat in de oven.
danielle proficiat met jullie meisje! spring hier gistere avond net hetzelfde bloed met slijm ook serieus geschrokken.. gelukkig vannacht en vanmorgen bruin.. dus was het bloeden gestopt. vannacht zelfs gedroomd dat ik van hem bevallen was boven de wv. hij was zo klein. pastte in mijn hand, ik gaf hem borstvoeding en probeerde hem in leven te houden.. ineens vertelde de gyn dat er nog een meisje in mijn buik zat en daarom had friemel geen plaats meer..
O PGE wat een verschrikkelijk nare droom. Fijn dat het bloed kort was en gestopt is. Dikke knuffel meid. Misschien proberen leuke dingen te doen, afleiding vond ik het fijnste. Ik had zaterdag avond en vanochtend klein beetje bruin bij de afscheiding maar verder gelukkig niets meer. Voel ons kleintje ook meerdere malen per dag nu en dat scheelt veel. Wel erg blij dat donderdag mijn 20wk echo is. Moeder en schoonmoeder gaan mee (met allebei goede band) Klinkt heerlijk je weekend steffie! Misschien dat ik nog zo'n uitstapje met mijn moeder ga plannen. Meisje1977 klinkt als een leuk Vrijgezellenfeest! Wel druk inderdaad En super weer een meisje erbij. Leuk dat het zo gelijk op gaat. Veel plezier voor de dames die deze week mogen.
spring ook goed dat het bij jou ook gestopt is.. hier nog 3 weken wachten tot echo dan zit er 7weken tussen.
Wat schikken zeg..ik droom ook meer nu. Gelukkig niet zo eng. maar komt vaak voor. Ieder moeders angst een baby vroegtijdig te verliezen. hier zit er ook zolang tussen de echo's termijn echo was officieel de.laatste tot de 20 weken echo. Maar met 15 weken nog ff mogen spieken ze kon geen hartje vinden op het apparaat. hier gister mijn 18 weken dansje. het is echt een ochtend baby mama's genen dus hah papa is een avond mens. nu is elke ochtend de baby druk. Gister zo druk dat mijn dochter het ook heeft gevoelt..jeeeh..vrijdag controle verloskundige en 29 mei 20 weken echo. Dan weten we wat het wordt. Nu toch wel nieuwsgierig. zijn hier.meer die wel het geslacht weten of willen weten maar het geheim houden tot de geboorte voor de familie en omgeving?
PGE: maak je je nog zorgen? Want anders misschien vk bellen voor extra keer spieken? Of via een echobureau misschien? Hopelijk heb je nu geen nare dromen meer. Colinn: ja, heerlijk dat beweeg en gedraai in je buik Liva: gaaf zeg dat je dochter het al kon voelen! Ik ga binnenkort ook eens een poging wagen met de oudste, nu mijn man het heeft kunnen voelen vrijdag. Ik vind het wel gek trouwens dat de banner aangeeft dat de baby nu 14,6 cm is terwijl ik in de groeikalenders via de mail lees dat de baby al zo'n 18 cm zou zijn nu en volgende week zelfs 22 cm...