Hier nog geen kuitkrampen Maar wel kramp aan de zijkant/binnenkant van m'n voet. Van hiel naar grote teen zeg maar. Niet fijn hè? Slapen lukt ook niet echt goed meer. Nacht alleen geslapen en gewoon 4x wakker geweest. En waardoor? Straks cadeautje voor neefje kopen, morgen zijn zesde verjaardag en dan maandag kledingkast kijken voor Sophie.
Oh jee PGE, krijg kippenvel van je berichtje. Heel veel sterkte, ik hoop zo dat alles goed is meid. Ik duim voor je! Had je weer of meer bloedverlies? Knuffel
Bij de vorige keizersnede iets niet helemaal lekker gegaan waardoor er een niche is ontstaan in de baarmoeder (een extra litteken in de baarmoeder) bij weeen bestaat kans van openscheuren en bloedingen met ernstige gevolgen die ze niet kunnen zien dus dat zou zomaar onverwacht kunnen zijn en we willen wel allemaal mee naar huis en niet manlief alleen met de kids na huis sturen zonder vrouw.
thx voor de lieve reacties. ben om half 2 binnen gekomen.. om kwart na 3 hebbe ze hartje geluisterd da was oke.. de gyn ging nog komen maar zit hier nog steeds..
Huh PGE, zit er zo lang? En weet je waarom de gyn niet even tussendoor een echo kon maken? Was er spoed van iemand anders tussendoor ofzo? Maar in ieder geval fijn dat je het hartje gehoord hebt.
PGE heel veel sterkte. Duim voor jullie dat t allemaal goed is. Hier geen last van kuitkramp. Ze zeggen dan ook weleens dat je dan te weinig gedronken hebt als je kramp krijgt. Hier s nachts wel erge last van slaap in mijn rechterhand. Iemand hier een tip voor wordt er echt wakker van s'nachts.
Tjee PGE dat duurt wel lang zeg! Hopelijk weten jullie nu inmiddels meer! Ik heb sinds een week bijna elke nacht kuitkrampen. Drink 2 liter water per dag en dan nog mn thee en sap. Lijkt me dat ik voldoende drink toch? Ik hou t ff in de gaten anders bel ik mn VK of HA even. Wil ook niet zomaar van alles gaan slikken.
Mijn opa werd daar snachts wakker van, en kreeg van de huisarts magnesium voorgeschreven... Lijkt me handig om dat idd met de vk te bespreken, aangezien mijn opa niet zwanger was toen Pge ik duim voor je!
hier van 13u30 tot 19u30 op spoed gezeten. al de 2e dag bloed verlies en beebje 2dagen niet gevoeld.. ik was kei ongerust dus ziekenhuis gebeld en de gyn die er was zei dat ik mocht langskomen.. het was super druk, de ene bevalling achter de andere.. dus om 8u was ze eindelijk bij mij geraakt. super lieve vrouw! was nog jong en zelf 2 dagen minder ver dan ik. ze begreep mijn ongerustheid zeer goed en zei dat ik zelfs gisteren al was mogen langskomen. miss zien we elkaar nog terug ik oktober op het verloskwartier zei ze ik ben weer helemaal gerust gesteld.. hartje gehoord en was perfect! echo gekregen vaginaal en gewoon op mijn buik. alles zag er prima uit en mn ventje zwaaide met zen handje naar mama.. ze kon de bloeding nergens vinden dus moest me geen zorgen maken..
Gelukkig dat alles in orde is PGE! Ik doe het ook hoor, bij de minste bezorgdheid ga ik naar de spoed
Gelukkig PGE dat alles goed is! En ook dat je direct gebeld hebt met t ziekenhuis! Hopelijk word het voor de rest een onbezorgde zwangerschap! 🍀 Vannacht gelukkig geen kuitkrampen gehad! Misschien zijn t wel momenten. Ik houd het in de gaten! Gisteravond op bed was onze kleine man behoorlijk druk. Flinke trapjes en gewurm. Wat een heerlijk gevoel! ❤ Heb t zelf nu voor t eerst aan de buitenkant gevoeld. Helaas was ML steeds net te laat. Hopelijk voelt ie t snel!! De jongste dochter van mn zus wordt vandaag 1 jaar. Ze vieren t in de tuin met veel gezellige mensen. Ik neem mn zonnehoedje maar mee aangezien t een prachtige dag wordt! Fijne dag allemaal! ☀
PGE wat een stressvolle dag voor jullie en naar dat bloedverlies meerdere keren. Wel een aanleiding meestal? (Bij ontlasting of seks een dag eerder?) Super dat alles goed was en hopelijk blijft het nu weg. Wat moest je lang wachten trouwens.. Had je wel de Spoedlijn van de verloskamers gebeld?? Ik mocht komen en had binnen een kwartier een echo. Misschien ook geluk geweest maar ze lieten jullie wel heel lang in de stress. Colinn: wat heerlijk dat je het zo goed voelt. Lekker van genieten. En veel plezier vandaag. Ik heb trouwens zelf nog niet gehoord van iemand die een zwangerschapsmasker kreeg en bij de eerste twee ook gewoon gekleurd dus ben er niet extra voorzichtig meer mee. Ga niet met mijn buik in de volle of felste zon maar draag in de tuin en bij wandelen enzo ook geen hoedje. Doen jullie dat allemaal wel? Gisterenavond was de baby weer lekker druk en voelde ik meerdere keren achter mijn hand duidelijk schoppen. Zo gaaf. Net alsof de kleine man met mijn hand wilde spelen. Toen mijn man ook in bed kwam bewoog hij er nog wel tegenaan alsof hij lekker wilde gaan liggen maar helaas voor mijn man geen schopjes. Echt bijzonder gevoel.