Het is sinds vanochtend echt super druk in m'n buik! Manlief kon het goed voelen en was zelfs aan de buitenkant even te zien!! Super gaaf!! Iedereen veel plezier met weekendjes weg en vakantie!
Dankjewel. Wij moeten om 12.15..spannend. Het belangrijkste is dat het gezond is. En heel nieuwsgierig of het een broertje of zusje word voor isa. Hoop straks goed nieuws te brengen met een mooie foto. De kleine is reuze actief. Haha
Vanacht op de eerste hulp van het ziekenhuis beland. Ik was sinds gistermiddag duizelig en dat werd alleen maar erger. Toen ik 's nachts in bed lag ging mijn hart ook veel sneller kloppen en was de duizeligheid niet uit te houden. Na veel onderzoeken is de uitslag dat ik rustiger aan moet doen en proberen mij geen zorgen te maken. Was wel even schrikken. Aangezien ik verder nooit klachten heb, leef ik mijn leven door alsof ik niet zwanger ben en dat is niet goed, ik moet meer aan mezelf denken. Aanstaande dinsdag een extra afspraak bij de gyn om nog even te kijken hoe het dan gaat.
Liva, succes met de echo! Jeetje Molly, dat is even schrikken! Probeer naar je lichaam te luisteren en pak komende dagen wat meer rust! Net een bestelling gedaan, ik had een kortingscode voor maar liefst 30% korting voor mezelf en voor de kleine wat gekocht:
Hallo dames, Het gaat even niet zo lekker. Sinds woensdag al last van een licht kramperig gevoel, en ook alsof er een harde bal in mijn buik zit. Blaasontsteking is het niet, en heb overlegd met de vk. Die vermoedt dat mijn bekkenbodem overbelast is, en adviseerde veel rust te nemen. Als het erger wordt moest ik gelijk bellen. Het lijkt niet op weeën, maar fijn is ook anders. Soms ook een steek. Gelukkig de baby gisteravond nog gevoeld, maar vandaag nog niet. Is ook wat lastiger te voelen door de pijn heen. Cdvg, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! PGE, wat grappig dat ze gelijk al een cadeau had als antwoord. En fijn dat de lijst opgeschoond is.
molly.. oei niet zo leuk en zeer stressvol voor jou..ik ben ook iemand die maar doordoet alsof ze niet zwanger is hoor.. miss ook maar eens meer rustig aandoen. want had net ook weer een bloeding.. aislyn.. oei meid.. rustig aan dan maar. verzorg je!
Dames, goed naar jullie lichaam luisteren hoor!! Kleintje gaat op dit moment voor!! Beterschap aan diegene met klachten!! *zal misschien zelf naar m'n eigen raad luisteren*
Vandaag de 20 weken echo gehad. de kleine is helemaal goed gekeurd. Alles was helemaal goed. En bewoog erg veel. Ik moet nog wel even aan het idee wennen want ik mag op BLAUW. Wij krijgen een zoontje. na 6 jaar meisjes mama is dat best gek idee haha. Mijn man glunderde van oor tot oor en probeerde onopgemerkt een traantje weg te pinken maar ik zie natuurlijk alles Vanavond vertellen we het isa net doosje chocolade gehaald bij de bakker met blauwe muisjes er op. Daarna vertellen wij het aan familie en daarna aan de rest. Wij zitten op de blauwe wolk.
liva proficiat met jullie zoontje! mooie foto's! hier maak ik me weer zorgen.. vndg weer bloed verlies en soms pijn onderin mn buik.. ik weet niet wat ik ervan moet denken of eraan moet doen
Jeetje Molly, wat schrikken zeg. Rustig aan doen nu dus! Hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt. Chelsje, leuke bestelling!!! Oe Aislyn, wat vervelend. Ik hoop dat het met rust een stuk beter gaat. En oh, er zit nu te denken hè. Ik voel de kleine eigenlijk nog niet. Dus zou me ook nog niet echt zorgen kunnen maken als ik haar even niet gevoeld zou hebben. Maar als je 'm natuurlijk al wel veel en goed voelt komen die zorgen en onzekerheid erbij. Hopelijk voel je 'm weer snel, is toch geruststellend dan. PGE, jij moet zeker rustig aan doen meid. Flauwvallen, bloedverlies. Denk aan jezelf en de kleine!!! En nou lees ik ook nog je laatste berichtje. Ik denk echt dat je rustiger aan moet doen meid. Hebben ze de vorige keer nog een advies gegeven toen je bloedverlies had. Ze weten/wisten niet waar het vandaan komt, maar zeggen ze wel dat rust oid eigenlijk nodig is? Liva, ook hier gefeliciteerd! En wat veel foto's en ook nog mooie en duidelijke foto's. Bij de 20 weken echo van Sophie hadden wij het idee dat ie vergeten was om foto's af te drukken. Hij was al klaar maar zette de 'echokop' weer terug op m'n buik. De twee of drie foto's die we kregen waren erg onduidelijk, van eentje weten we nog steeds niet wat er nou op te zien is . Hopelijk deze keer net zulke foto's als bij jou! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is!!!!
Molly en aislyn, rustig aan doen hoor meiden! Jeetje PGE wat vervelend elke keer die bloedingen. Liva, gefeliciteerd!
Wat een zorgen overal zeg! PGE, molly en Aislyn, pas goed op jezelf allemaal! Liva, je foto is echt prachtig. Alles zo duidelijk! Ik hoop dat wij ook zo'n mooie foto mogen zien! Nog iets minder dan een weekje, waah! Over het voelen: ik voel de kleine steeds beter, met stevige trapjes inmiddels, maar altijd op dezelfde plaats, recht onder mijn navel. Is dat niet gek? Die voetjes verplaatsen toch steeds? Of ga je andere plekken pas later voelen? Herkent iemand dat? Hier thuis een zoontje met waterpokken. Hij lijkt er nog niet zoveel last van te hebben, maar wel vervelend zeg... Heb 2 verjaardagen dit weekend afgezegd, omdat er ook zwangere vrouwen en kleine kindren komen. Die wil ik niet zomaar besmetten. En afgelopen dinsdag op kraamvisite geweest, mag toch hopen dat dat kleine meiske niet besmet is.... Vind het zo vervelend! Maar goed. Gaat wel weer over. Gelukkig heb ik zelf al lang en breed waterpokken gehad, dus voor mij (en kindje) is t geen probleem.
💜16 tm 31 oktober 2015 mama's💜 Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 17 oktober Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Maaike1987, 27 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Nathaliedurgut, 28 jaar, 1ste kindje 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) Totaal: 25 Jongen (7), meisje (9), verrassing (3) Sterretjes: Cdvg⭐ Lolliebol⭐ Lieke86⭐ Vanille⭐ Zeedauw⭐ Thea23⭐ Butterfly⭐ Kreeftjes⭐ Disneymama⭐ Besjes⭐ Mavane⭐ KimmyCalypso⭐ ⭐ Afspraken en echo's: Juni 2-6 SteffieD, 20 weken echo 2-6 Sunshine813, 20 weken echo 2-6 Maaike1987, 20 weken echo 3-6 Bloem93, 20 weken echo 3-6 MotherMary, 20 weken echo 4-6 Molly 27, 20 weken echo 4-6 Aislyn, 20 weken echo (GUO) 5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek 5-5 Colinn, 20 weken echo 8-6 Chelsje, 20 weken echo 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Meisje1977, 20 weken echo 10-6 Aislyn, controle VK 15-6 Zeehondje, controle gyn. 16-6 Zeehondje, 20-weken-echo 19-6 SteffieD, controle VK 23-6 Bloem93, controle VK 25-6 Meisje1977, 23 weken contole 25-6 Colinn, controle VK 30-6 KimG, 24weken echo + suikertest Juli 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 9-7 Aislyn, groeiecho 26 weken 28-7 KimG, 28weken echo Augustus 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
mothermary: vanwanneer zijn de blaasjes komen opduiken.. van de moment dat ze er zijn is de besmettingsperiode voorbij. Gelukkig heb jij het al gekregen anders was het wel gevaarlijk voor jou en de baby. hier gisteren avond na bloedverlies en pijn in mn buik en na lang twijfelen toch terug naar het zh gebeld.. met de pijn erbij zijden ze dat ik weer moest binnenkomen. om 22u dus terug via spoef binnen. mocht deze keer wel dadelijk naar de verloskundige afdeling. op een 40min waren we trg buiten. alles was nog steeds inorde.. bewoog goed, hartje klopte goed en nu wel de oorzaak van de bloedingen gevonden.. mijn baarmoederhals is zeer gevoelig en bij het minste begint die te bloeden.. dus kan geen kwaad voor de baby of voor mij. de hevige pijn is blijkbaar gewoon bandenpijn. ook niks abnormaals. ik zei van rustig aandoen ofzo maar vond ze niet nodig.. ik ga het toch maar doen nu zien ze me daar pas terug in oktober hoor nu tenminste wel gerust gesteld en weten we de oorzaak enja het is nog steeds heel duidelijk een jongen
Gelukkig PGE dat t allemaal weer in orde was.Wel schrikken steeds. Mooie foto's Liva en leuk een jongetje.
Wat een nieuws allemaal zeg! Rustig aan doen meiden en die kleintjes moeten nog lekker blijven zitten! Wij hebben hier alles klaar! Nu maar wachten tot oktober.
Pge, wel fijn denk ik dat het een onschuldig iets is waardoor je die bloedingen hebt.. Ik zou het indd ook rustiger aan doen als ik in jouw schoenen stond.. Bloem, wat een lief kamertje zo!! Wauw!