16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

De zakjes beginnen hier te werken.. Heb vanmorgen m'n eerste lading gehad in de wc geloof ik, en gister middag moest ik overgeven omdat het me niet lekker zat.

Zometeen om 14.00 de 20 weken echo, ben zo benieuwd!

Hier is de kamer klaar, en de naam zijn we ook al een tijdje over uit.
    De oma's weten de naam, en verder houden we het geheim.

Afscheiding heb ik ook last van, valt volgens mij niet zoveel aan te doen, behalve vaak van onderbroek wisselen.
    Draag liever geen inlegkruisjes want ik krijg ontzettend snel schimmelinfectie.

2. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Over iets meer dan een uur weten wij het ook eindelijk..... Daarna meteen werken dus zal t vanavond denk ik pas posten.. Tenzij ik t niet meer houd natuurlijk ;) hoop nu vooral dat alles er goed uitziet!

Die zakjes gebruik ik ook. Heb meerdere van die pijnaanvallen gehad... Gek hè, dat darmen zoveel pijn kunnen veroorzaken?! Sterkte ermee!

3. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Patriez: fijn dat jij ook een goede 20-weken echo had! Je blijft gewoon lekker op de lijst staan hoor!!
    Wij zijn nog helemaal niet ver met het kamertje. Zijn ook nog op de zolder bezig! Die word volgende week afgemaakt en dan kunnen we alle spullen daar zetten! Dan gaat ook pas m'n stiefvader aan het kamertje beginnen dus dat is meubelstuk per meubelstuk die ik dan ga schuren en verven! Ben over 5 weekjes al thuis dus heb tijd zat!
    Daniëlle: idd beter er achter komen met de 20-weken echo als met de geboorte! Mijn moeder wist pas met 7 maanden zwangerschap dat ze er 2 kreeg ipv 1 (ik ben een tweeling) dus dat was ook ff schrikken!!
    Bloem: fijn dat de zakjes beginnen werken!

Jughi en bloem veel plezier vandaag met jullie echo!!!

Colinn: geniet van jullie vakantie! Ik ben stiekem een beetje jaloers!

Ik moet zeggen van zodra het weer wat beter word, ik ook wat meer energie krijg! Ik ben het slechte weer zoooo beu! Kom maar op met die 30 graden!!

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend al die komende echo's hopelijk allemaal goed nieuws en mooie foto's.

Hier ook last van veel afscheiding. Soms wat romig maar vooral heel nattig. Dan is echt je hele ondergoed nat..jek.

verder enorm jeukende borsten en in de avond maagzuur.

Vannacht heeel slecht geslapen. Enorm gedroomd echt alles door elkaar.
    ik werd gebeld om 1.30 geen idee welke gek. Daar begon het mee. Droomde dat een overleden meisje had gebeld (gister liedjes geluisterd van haar begrafenis) en man had geen interesse meer in de baby. En zat te flirten waar ik naast zat (gister programma gekeken waar vader geen interesse had in de baby, mijn man was even bij een vriend gister avond maar.toen ik om 23.45 belde hoorde ik een vrouw. Was bij andere vrienden beland haha en had trots de echo foto's geshowt). Haha kwam hij lief tegen mij aan liggen met zijn hand op mijn buik. Draaide ik mij heel geïrriteerd om. Na het douche weer tot bezinning gekomen haha ohka het was een droom gelukkig! Net lekker samen koffie gedronken :)♡ heeel raar die dromen. Moest er echt ff van bij komen!

Nu ff opruimen en aan de.poets dan nog ff snel het bedje in voordat ik mijn dochter moet halen! De kleine is weer erg actief ♡

5. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hee meiden
    T gaat weer hard hier. Sorry hoor, maar even een egoberichtje. Moet even van me afschrijven!
    Gisteravond knallende ruzie gehad met mijn vriend. Hij loopt dan weg in zo'n geval en zegt 'ik heb hier nu even geen zin in'. Dus zit ik daar met mijn bozigheid. Normaal gaan we nooit slapen zonder t goed te maken, maar nu dus wel. Hij slaapt daar geen seconde minder om, maar ik dus wel. Lig ik een halve nacht wakker, met daarna akelige dromen. Vanmorgen ook niet meer over kunnen hebben, want hij moest heel vroeg op. En straks komt hij rechtstreeks uit zijn werk naar het echobureau. Zitten we daar met zo'n donderwolk tussen ons in bij de 20 weken echo! Ik zag er zo naar uit, hadden er heel veel zin in en nu zie ik er als een berg tegenop. Bah. Tot zover leuke echo. :(

Maar toitoi meiden die nog meer mogen vandaag, neem maar mooie plaatjes mee!

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    patriez: mooie echo! hier enkel nog de accesoires op de kamer.. dan.is het klaar :) ivm naam: hier hadden we onze jongensnaam al voor we het geslacht wisten..

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    bloem succes en geniet ervan!

jughi spannend! heb je een voorgevoel?

steffieD jeetje met 7maanden!! hoe doen ze dat toch om dat niet te zien?! hier mag het warme weer ook komen.. zalig die kleedjes ipv broeken.. kunnen we nu ons buikje mooi showen ;)

liva wat erg zulke dromen. mij moeten ze na zo een droom ook even met rust laten hoor.

mothermary: dikke knuffel! komt goed.. snap dat het heel vervelend us. heb hier van het weekend ook knallende ruzie gehad met mn man.. was er echt niet goed van.. het waait wel weer over maar het is zeker geen leuk gevoel. en net nu met de echo. knuffeltje!

8. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Wat bijzonder Steffie! Nooit gezien op de echos?? Waren jullie zo klein of zo groot dat jullie achter elkaar konde verstoppen? :p

@ruzie, Uitpraten is wel het best maar doen wij vaak ook niet :( Bedenk je maar gewoon dat dit voor jullie beide spannend is de hele zwangerschap en alle veranderingen!
    Ik vroeg gister aan mijn man of hij me nu erger vond dan de vorige zwangerschap en hij vertelde me gewoon even dat hij me nu een bitch vond terwijl ik eigenlijk vond dat ik nu minder last heb van de hormonen dan de vorige keer haha

@20 weken echo's heel veel succes!!

9. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Bloem, fijn dat de zakjes beginnen te werken. Ik wist niet dat het zelfs weeën op kon wekken. Succes met de echo straks!

Jughi, jij ook succes meid! Spannend hoor!

Steffie ik heb ook heel veel zin in beter weer. Ik wil geen jas meer aan moeten, het is juni!

Liva wat een aparte dromen zeg. Hoort er wel bij als je zwanger bent. Ik heb deze zwangerschap ook (weer) gedroomd over een vriend van mij die overleden is. Ik wilde hem vragen hoe het met hem ging, want ik had hem al lang niet gezien (hij is begin 2012 overleden), maar ergens in mijn achterhoofd vond ik dat een gekke vraag. Ik wist in mijn droom alleen niet meer dat hij overleden was, kon er gewoon niet opkomen.

Mothermary, vervelend zeg. Kun je hem niet even bellen? Laat het je echo niet verpesten!

Afscheiding, ik heb er vooral last van als ik langere stukken loop. Alsof er dan meer wordt aangemaakt ofzo. Verder draag ik op dit moment hele goedkope 100% katoenen onderbroeken van de hema, dat ademt goed zodat kans op een schimmelinfectie minimaal is. Dat is wel belangrijk, het moet niet gaan broeien!

De rest heb ik wel gelezen, want ik lees op mijn werk ook wel bij, maar heb dan niet altijd tijd om te reageren.

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Spannend!!! Heel veel succes en plezier!! Ben heel benieuwd wat voor kleur je naam gaat krijgen!

11. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik mag op blauw!! We krijgen een jongetje!
    Wel een beetje verbaast, dacht dat het een meisje zou zijn... Maar manlief had dus toch gelijk :)
    Alles was goed op de echo! :) dacht eerst iets aan de niertjes te zien, maar bleek toch niks aan de hand..

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd!:)
    Gelukkig was er uiteindelijk toch niks afwijkends te zien aan de niertjes!

Wij zijn aan het aftellen tot 14.00:)

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Fijn dat alles goed is! En leuk een jongen!!

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    💜16 tm 31 oktober 2015 mama's💜

Uitgerekende datum:

16 oktober
    Spring28 , 28 jaar , 3e kindje
    Patriez26, 28 jaar, 2e kindje
    Aislyn, 34 jaar, 2e kindje

17 oktober
    Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje

19 oktober
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje
    SteffieD, 27 jaar, 1e kindje

20 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje
    Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje
    Winky, 32 jaar, 2e kindje
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje
    MotherMary, 31 jaar, 2e kindje

21 oktober
    Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje
    Molly27, 27 Jaar, 1e kindje
    Maaike1987, 27 jaar, 1e kindje

22 oktober
    KimG, 32 jaar, 2e kindje
    MamaTom, 28 jaar, 2e kindje

23 oktober
    Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje

24 oktober
    xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje
    Lientje27, 27 jaar, 1e kindje

25 oktober
    Chelsje, 27 jaar, 1e kindje
    Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje
    Desiree, 23 jaar,1e kindje

26 oktober
    Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje
    Colinn, 27 jaar, 1e kindje
    Nathaliedurgut, 28 jaar, 1ste kindje

1 November
    Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal)

Totaal: 26 Jongen (9), meisje (9), verrassing (3)

Sterretjes:
    Cdvg⭐
    Lolliebol⭐
    Lieke86⭐
    Vanille⭐
    Zeedauw⭐
    Thea23⭐
    Butterfly⭐
    Kreeftjes⭐
    Disneymama⭐
    Besjes⭐
    Mavane⭐
    KimmyCalypso⭐
    ⭐

Afspraken en echo's:

Juni

3-6 Bloem93, 20 weken echo
    3-6 MotherMary, 20 weken echo
    3-6 Desiree, 20 weken echo
    4-6 Molly 27, 20 weken echo
    4-6 Aislyn, 20 weken echo (GUO)
    5-6 KimG, 20weken echo + structureel echoscopisch onderzoek
    5-5 Colinn, 20 weken echo
    8-6 Chelsje, 20 weken echo
    10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken
    10-6 Meisje1977, 20 weken echo
    10-6 Aislyn, controle VK
    15-6 Zeehondje, controle gyn.
    15-6 Desiree, controle
    16-6 Zeehondje, 20-weken-echo
    19-6 SteffieD, controle VK
    23-6 Bloem93, controle VK
    25-6 Meisje1977, 23 weken contole
    25-6 Colinn, controle VK
    30-6 KimG, 24weken echo + suikertest

Juli
    7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken
    9-7 Aislyn, groeiecho 26 weken
    28-7 KimG, 28weken echo

Augustus
    6-8 Aislyn, 30 weken groei echo
    11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken
    25-8 KimG, 32weken echo

September
    1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken
    3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken
    8-9 KimG, 34weken echo
    22-9 KimG, 36weken echo
    29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken

Oktober
    6-10 KimG, 38weken echo
    13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken

15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De jongens en de meisjes staan weer gelijk! Nog 5 dames en dan is de lijst volledig gekleurd! :D

Ik heb vanochtend ook mn HA gebeld. Sinds 3 dagen enorme darmkrampen af en toe en mn ontlasting wil maar niet. Heb ook zakjes gekregen en net thuis direct t 1e zakje gehad. Ben benieuwd hoe snel t gaat werken. Heb mn HA ook gevraagd naar obstipatie en weeën maar hij kon dat hele verhaal niet. Zo apart dat de ene dit zegt en de ander dat!

16. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    jughi proficiat met je zoon!.
    en bloem hoe is het met jou??

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht

Wat leuk, gefeliciteerd!!

18. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Jughi gefeliciteerd!

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Hier morgen 20 weken echo, gelukkig gelijk om 09.00 uur in de ochtend, dan hoef ik niet zo lang te wachten.

20. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Onze 20-weken echo was helemaal goed gelukkig, nog steeds een klein meisje die we verwachten in oktober!
    En een flinke 'plons' vruchtwater zoals ze zei haha.

Deel Deze Pagina