16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Heb je daar een linkje van, maand?

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik durfde indd niet zelf op te hogen, Dan zou het test resultaat ook anders zijn natuurlijk.. Vanmorgen bloedgeprikt hopelijk eind van de week uitslag..
    Heb vandaag 1 pilletje extra genomen zoveel pijnklachten.
    Hoe doe je dat dan 25% extra? Ik slik 50mg, 1 pilletje.. Je kan ze wel door de helft doen niet door 4.

Ik woon indd in Tilburg mijn eerste zwangerschap had ik wel in Elisabeth bij Dr boekooi was ik zeer tevreden over helaas is tweesteden nu dichterbij..

@verloskundige, ik mocht pas met 9 weken komen voor de intake & echo :(
    Voel me totaal niet zwanger dus ben zo onzeker.
    @Vertellen, wij vertellen het al wel.. Dit ivm onze ICSI poging waar iedereen vanaf wist en de vele vragen.

3. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je googled op hcg waarde bij cb digitaal kom je heel veel forums tegen waar het staat beschreven. 2-3 krijg je bij een hcg vanaf 480 ongeveer en 3+ bij iets meer dan 1900. Alleen It het hcg pas een dag of twee later in je urine dan in je bloed

4. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Bij onze vk mag ik ook pas met 8 weken langs komen voor een intake gesprek en dan met 12 weken de eerste echo.

5. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Bah bah bah, ik voel me zoo beroerd, last van mn buik (al is t trouwens meer mn maag dan onderin)! Niks lijkt te helpen, naar de wc gaan niet en lucht laten lopen ook niet! Al heb ik t idee dat als ik zou overgeven dat t op zou luchten. Ik kan alleen niet overgeven, dan raak ik overstuur! Klinkt dit bekend als zwangerschaps kwaal of is dit iets anders??

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik heb voor mijn gyn afspraken gebeld bij 2dagen overtijd :) lekker vroeg!

meiden wanneer stoppen jullie met testen?? als de baby in je armen ligt? ;) hihi vertrouw op je lichaam.. alles komt wel goed, je maakt je hoofd gek voor niets. ik was na de 4 eerste streepjestesten ook onzeker maar de cb cigitaal + 2-3weken heeftt me 2dagen na nod helemaal overtuigd :) en de huisarts met bloed onderzoek dubbelcheck ;) ik vertrouw nu op mijn lichaam en mijn kleine friemel die zn uiterste best aan t doen is hierbinnen :)

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    K heb weer 2 kv testen gehaald hihi denk dat k er ook nog wel haal met week indicator hihi..toch fijn zown bevestiging :) maar dit gaat goedkomen meiden :)

8. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Bedankt allemaal! Lieve woorden 😊
    Zodra ik bijzonder nieuws heb kom ik even terug om jullie dit te vertellen.
    Hopelijk is dit over ongeveer 14 dagen 😉

Nogmaals succes! 😘

9. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Sterkte!

10. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0

We lopen niet alleen tegelijk op.. We wonen ook nog eens bij elkaar om de hoek :) ik woon in een klein dorpje bij tilburg, heb ook een paar kaar in tilburg gewerkt :)

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ook ik heb vanmorgen weer getest:D. Had afgelopen weekend nog geen knaltest en die heb ik nu wel. Ik ben dus (voorlopig) gerustgesteld. Ik heb er nog één liggen die ik misschien zaterdagochtend nog doe omdat we het zaterdag avond aan de ouders willen vertellen. Maar misschien doe ik die ook wel niet.

Een aantal van jullie geven wel heel veel geld uit aan testen zeg:$. Ik zou dat toch wel weer zonde vinden van mijn geld.

12. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Zou dus pas zaterdag weer gaan testen en natuurlijk is het gekkenwerk om steeds weer te testen, maar nadat vanmorgen mijn borsten helemaal niet meer gevoelige waren gaf het mij toch een beetje rust!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      3
  13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Prachtig! Nu echt stoppen met testen hoor!!

14. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hahaha, oh my, dat testvirus is net zo hardnekkig als het griepvirus dat rondwaart! 😉 Ik heb er ook nog eentje, maar in my defense, die moest ik! Maar ben er hoe dan ook wel blij mee...
    Hoe is het met de symptomen, dames? We naderen week 6, vanaf dan ongeveer zou de 'echte ellende' moeten beginnen, toch? Hier nog niks, behalve een beetje gevoelige borsten en soms ook weer niet. Mijn 1e zwangerschap heb ik echt nergens last van gehad, dus ik ben heel benieuwd hoe het me dit keer zal vergaan...

Bijgevoegde bestanden:

15. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    cdbg: jij veel succes meid!!

16. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik spaar de centjen nu liever om leuke spulletjes te kopen voor de kleine :)
    ik heb maar 5streepjes testen en 1digitale gedaan.
    1e 10dpo (negatief)
    2e 12dpo +
    3e nod (twijfeltest)
    4e 2dagen overtijd + en een digitale cb + 2-3weken
    toen was ik gerustgesteld

17. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik hou me inderdaad goed vast en hoop dat die misselijkheid weg blijft :)

ik hoop gewoon dat op dat vlak ook zo hard op mijn zus lijk :)
    we schelen 5jaar maar iedereen denkt dat we een 2ling zijn, ook karakter lijken we erg op elkaar, nu ook nog alle 2 in de 2e ronde zwanger en zij had niks symptomen de hele zwangerschap, en ik mag tot nu toe ook niet klagen :) hihi

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pfff, nou, hier echt wel misselijk hoor. Maar dat had ik vanaf nod al wel een beetje. Gewoon dat vervelende gevoel in mijn maag. Beetje kater-achtig. Niet echt kotsmisselijk ofzo... En gevoelige borsten ja. Maar dat is het!

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

was bij mijn verloskundige ook zo. Er was rond de 8 weken nog 1 datum en 1 tijdstip

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

mooie test!!!. Nu lekker piesen :D
    Ik heb gevoelige borsten, soms zuurbranden

Deel Deze Pagina