Ik kan absoluut niet tegen het warme weer.. Vind het ook veelste warm in 1 keer, van 16 naar 32 naar 20.. Belachelijk weer in Nederland altijd.
@pge: vervelend dat je zo last heb van je rug. Kom hier maar gewoon lekker klagen hoor, dat mag als je zwanger bent. @colinn: wat een mooie 3D foto en dat nu al (meestal is 3D nu nog niet zo mooi).
We hebben tot nu toe elke keer 4D erbij gehad. De praktijk waar we naar toe gaan zegt altijd; t is maar 1 druk op de knop. Ik ben er blij mee! Ik moet wel zeggen dat t nu steeds mooier begint te worden. Hij krijgt nu wat vet haha.
💜16 tm 31 oktober 2015 mama's💜 Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 17 oktober Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Maaike1987, 27 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Desiree, 23 jaar,1e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Nathaliedurgut, 28 jaar, 1ste kindje 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) Totaal: 26 Jongen (10), meisje (10), verrassing (3) Sterretjes: Cdvg⭐ Lolliebol⭐ Lieke86⭐ Vanille⭐ Zeedauw⭐ Thea23⭐ Butterfly⭐ Kreeftjes⭐ Disneymama⭐ Besjes⭐ Mavane⭐ KimmyCalypso⭐ ⭐ Afspraken en echo's: Juni 8-6 Chelsje, 20 weken echo 10-6 Pretty Green Eye, 5de echo 21 weken 10-6 Meisje1977, 20 weken echo 10-6 Aislyn, controle VK 15-6 Zeehondje, controle gyn 15-6 Desiree, controle 16-6 Zeehondje, 20-weken-echo 19-6 SteffieD, controle VK 23-6 Bloem93, controle VK 25-6 Meisje1977, 23 weken contole 25-6 Colinn, controle VK 30-6 KimG, 24weken echo + suikertest Juli 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 9-7 Aislyn, groeiecho 26 weken 28-7 KimG, 28weken echo Augustus 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
Hier ben ik weer na een leuke vakantie! Gisteren rechtstreeks van de luchthaven naar de gyn, alles perfect in orde. Ons ventje staat ook een dikke week voor op de groei. En het geslacht was nu overduidelijk dus geen twijfels meer Tis veel om terug te lezen maar fijn al die goede echo's. Pge gelukkig hebben ze de oorzaak nu gevonden en kan het geen kwaad. Mooie doopsuiker! Staat de naam er opgeschreven? Ik lees hier veel vervelende ervaringen ook, veel sterkte allemaal dames! Nog +- even lang te gaan als we al gedaan hebben! Nieuwe meiden, welkom!
hier is de kleine super druk vandaag. net familie feestje achter de rug en mijn man zijn vader (toekomstige opa) als peter gevraagdhij had het totaal niet verwacht maar vond het wel leuk dat hij dat nog mag worden op zijn leeftijd (65)hij is ooit 1x peter geweest maar mijn man zijn neef is gestorven op zijn 18e dus had hij geen pete kind meer. de familie en hij vond het wel leuk dat dat lege plekje nu terug opgevuld kan worden.. nu stik kapot.. dus zo het bed in. slaapwel! x kimg: mooie echo. hoe was je vakantie? op het lint staat om de 3cm de naam gedrukt
kimg: ivm de groei.. hebben ze er nog meer over gezegd? schuift je datum nu op ofzo? gek dat hij zover voor ligt op schema
Mooie echo echte Hollandse jongen dus Pge leuk dat je de baby zo voelt..hier ook een drukte maker ♡ Gek vraagje misschien. Maar hoe is jullie sex leven nu? Hoe ervaren jullie en jullie partner het? Mijn man heeft zowiezo laag libido (tijdje overspannen geweest, dus al op laag pitje) bij mij wel anders. Maar als we nu vrijeen bestaat het uit voorspel. Hij houd het andere beetje af..vooral zins wij de baby voelen.
Hier ook bijna niet! Komt voornamelijk omdat ik geen zin heb. Zoveel gesekst om zwanger te worden. Tis op denk ik haha.
Zo ik was weer eens enorm vroeg wakker. Gelukkig daarna nog wel ff kunnen slapen. De kleine schopte vanochtend vroeg naar beneden. Voelde t in mn vagina. Haha wat een gek gevoel! Wij gaan vandaag alles inpakken etc want we vertrekken morgenochtend vroeg richting zuid duitsland om vervolgens dinsdag door te rijden. Eindbestemming; Kroatië! Voor 2 hele weken. Super veel zin in! Kan daarom dus zijn dat ik minder tot niet actief ben op t forum. Ligt er uiteraard aan hoe t internet is daar waar we naar toe gaan. Zijn er toevallig nog meiden die er al eens geweest zijn en zeggen daar moet je geweest zijn? We zitten in Dalmatie.
Afwijkingen van een week zijn volgens mij niks om je zorgen over te maken hoor. Misschien heeft kind net een groeispurt gehad. Liva, jammer dat je man niet zo enthousiast is. Hij kan niet in de baarmoeder komen ofzo he, of er moet een hele rare bocht inzitten bij hem. Misschien helpt het als je dat zegt tegen hem. Het is ook helemaal niet slecht voor de baby en juist goed voor je baarmoeder. Hier komt het er helaas ook niet altijd van doordat ik al vroeg lig te slapen. Maar niet door gebrek aan zin. Colinn, veel plezier in Kroatie! Ik ben er nog nooit geweest.
Hier ook weinig sex , man is aan het verbouwen en s avonds moe en ik ben ook meer moe, daarnaast heb ik ook minder zin. Volgens mij vindt mijn man het ook wel een beetje eng. Veel plezier Colinn
Alsof hij het aanvoelde haha gister toevallig weer is gedaan. Hij vond het wel griezelig..kan dat nu wel? Tuurlijk kan dat nog..zag toch bepaalde opluchting ofzo haha..hier is wel alles veel gevoeliger en mijn tepels zijn echt te gevoelig. Na mijn orgasme had ik een enorme harde buik. Echt een baksteen haha niet pijnlijk ofzo. Na 10 min ook weer weg. ben benieuwd of hij nu weer meer durft. Nou dames een fijne zondag gewenst!
hier gebeurt het zeer weinig.. ik heb er geen zin in maar hij wel altijd. met de bloedingen ben ik ook heel onzeker nu.. ik probeer er wel werk van te maken om hem zijn ding te geven op andere manieren dan sex alleen.. vind het wel vervelend dat ik gewoon geen zin heb en hij net heel veel..
Het feit dat onze kleine een dikke week voorstaat is absoluut niets om ons zorgen over te maken. Sex... Ik ben getrouwd met een latino dusja Ook ik heb niet zoveel zin. Heb veel hoofdpijn ook. Hier komt het er niet zo veel meer van als voor de zwangerschap. Maar dat komt wel weer
Collin veel.plezier. Kroatië is mooi! Hier beide wel zin maar meer gebrek aan energie. Dus we hebben sex maar het wisselt per keer
Wel zin in sex maar door de bekken problemen komen ook wij niet verder dan voorspel.. manlief werkt ook veel savonds dus dan slaap ik weer dus is ook maar erg weinig. Morgen heb ik dan eindelijk mijn guo..