16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    spring!! ge weet ni hoe blij je me maakt dat jij ook met die gaten zit ! :) ik dacht al dat er iets serieus mis was met mij.. haha

2. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Leuke wagen zeg pge
    wij hebben knze wagen ookal
    zijn er ook helemaal verliefd op haha

Bijgevoegde bestanden:

3. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    aanwinst van vandaag :)
    heb me weer even laten gaan

4. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    desiree schattig maar niet zo mijn smaak kwa print..

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Desiree ik geloof niet dat mijn man daar mee over straat zou gaan.. Tis niet mijn smaak, maar wel leuk hoe alles op elkaar afgestemd is!

Hier heb ik de afgelopen dagen NL rondgereden haha.. 3 zakken kleding gehaald van maat 50 tm 68.. 110 euro kwijt en klaar voor ongeveer de eerste 9 maanden! Vind nieuw echt zo overdreven voor zon kleintje die 1x de fles krijgt en er weer uitgegroeid is...!
    En leuke kleertjes dat het zijn!! :)

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Spring, ik heb ook zo'n zin om het kamertje te gaan inrichten.
    Helaas moet ik daar echt nog even mee wachten. Eerst moet de zolder klaar, dan Sophie verhuizen naar zolder en dan pas kamertje inrichten.
    Fijn dat je weer goedgekeurd bent. Geen rugklachten meer, wel bekken. Tussen m'n benen zeg maar, aan de linkerkant. Door de oefeningen van de fysio wordt het in ieder geval niet erger. Ik weet natuurlijk niet of het zonder die oefeningen wel erger zou worden.

2e hands kleertjes leuk! Ga binnenkort ook eens op marktplaats snuffelen denk ik. Nog nooit kleertjes daar vandaan gehaald. Alleen gekregen van zus, vriendin, collega enzo.
    Da's wel waar trouwens Jughi. Maar ook wel nieuwe dingen gekocht hoor, vooral uitverkoop. En wij kunnen het nu zelf tweedehands gebruiken :p

Hier gaat alles goed. Alleen emotioneel even wat zwaarder.
    De moeder van een jongen uit m'n groep (groep 7) is ernstig ziek en zal hoogstwaarschijnlijk één dezer dagen overlijden.
    En de uitslag van de vlokkentest bij een collega z'n vrouw (bijna 12 weken zwanger nu) was niet goed. De baby heeft het syndroom van Turner. Dat zal een hele zware beslissing worden. Er is namelijk 99% kans op een spontane miskraam, maar ja, wanneer in de zwangerschap. Of ga je het zelf afbreken of ga je de hele zwangerschap afwachten of ze wel of niet geboren gaat worden en hoe is het dan met d'r. Je hebt zoveel verschillende vormen of in ieder geval symptomen. En ze hebben al en dochtertje. Daar moet je natuurlijk voor mijn gevoel in ieder geval ook rekening mee houden.
    Pppppffff...als je dan zelf zwanger bent en je naaste collega's bent is het best pittig.

Maar nu ga ik een gezellig weekend tegemoet. Mijn moeder wordt morgen 65 jaar!!!!!!!!!! Hoera :D

7. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Leuke wagens PGE en Desiree!

Dat is zeker pittig zeehondje!! Sterkte ermee
    Maar wel gefeliciteerd met je moeder!

Hier vandaag een dagje werken! Gisteren heel de dag op de bank gelegen.. Ben namelijk beetje ziek! Vanavond en morgen verder uitzieken! Word een rustig weekendje! *en ondertussen stapelt het huishouden zich weer op zucht*

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik wordt altijd zo blij van al die aankopen die ik dan zie bij andere voor de baby's haha.
    En natuurlijk helemaal van wat ik zelf koop voor de kleine meid, gister dus nog maar even gewinkeld met m'n vriend!:)
    Bij ons is het eigenlijk alleen nog een kwestie van wachten tot ze komt en wat kleertjes kopen, maar dat is meer als extra'tje want nodig heeft ze het eigenlijk niet meer, maar ik zie steeds weer leuke dingen.
    Wij kopen trouwens ook al wel veel dingen in een maatje groter want vind het zonde als ik geld ga uitgeven aan iets waar ze een paar keer in kan na d'r geboorte.

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

En de broekjes

10. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    zeehondje, geen fijne situaties inderdaad :(

bloem: i love het 2e broekje <3

hier gisterenavond super veel last gehad van mijn buik! na het vrijen is om +- 18uur mijn buik heel raar beginnen doen. ik had om de 30sec. harde buiken echt last en pijn van gehad., trok ook naar mijn rug. ik kon me niet draaien of keren en uiteindelijk ziekenhuis gebeld en ik moest afwachten tot vandaag. Uiteindelijk heb ik een warm pittenkussen op mijn buik gelegd en werd het een beetje beter om 22u30 naar bed gegaan het was nog steeds maar minder snel achter elkaar en minder hevig. uiteindelijk toch in slaap kunnen vallen. Blij dat het gestopt is hoor, ik had pijn en zei al tegen mijn man: "ik kan dat niet, bevallen!" haha.. ik wou gisteren ook geen dafalgan nemen omdat ik zonder pijn bestrijding wil bevallen.

Met het park zijn we nu de kat aan het leren om eruit te blijven met een waterspuit :) lukt wel super goed!
    Gisteren avond heeft een vriendin gepolsd wat ik wou hebben bij de geboorte. hebben dezelfde stijl dus ze ging vandaag al vanalles bestellen om te laten maken :) Ik weet al volledig wat ik krijg maar vind ik niet erg! het gaat prachtig worden.

11. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    net even in de hema geweest :)
    papa heeft een broek in dezelfde kleur.. vond ik zoo leuk en mooi

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ah die bruine is stoer zeg!
    Wij vandaag nog maar even geld uitgegeven haha ;)

13. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al die aankopen. Hier 2 grote zakken kleding gekregen van vrienden. Allebei kindjes onder de 1,5 jaar .
    nog eeb stapel merk kleding ongebruik ( toen ze zwanger waren ze zo blij dat ze.zijn gaan shoppen voor zolwe jongen als meisje haha knetter gek;) dat werd een meisje en nu weer zwanger van een meisje) dus mogen wij de jongens kleren hebben chill. Verder zelf zijn eerste pakje shoppen wel zo leuk &#9825;

Hier nu mijn 23 weken dansje..zei gister tegen mijn man over 17 weken ben ik uitgerekend. Klinkt in eens nog maar zo kort haha.
    Er wordt ondertussen flink gesport en gedanst in mijn buik.
    Voel gewoon hoe hij ligt. Zo grappig. Buik golft nu alle kanten op. Zo nieuwsgierig naar hem &#9825;

Ik wens jullie een fijne vader dag!

14. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ff een heel suffe vraag.. maar wat is een park? Lees het vaker, ik heb er nog nooit van gehoord..

15. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Dat is het Belgische woord voor een box geloof ik!

16. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Is inderdaad een box haha :)

17. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    zoo leuk he bloem?! ;)

oeps.. begrijpt niet iedereen mijn belgische woorden?! Sorry ;)

Gisteren de engelennest voor de maxicosi overgekocht van een vriendin. kostte nieuw 140euro nu voor 90euro kunnen hebben.
    Vandaag naar knokke gereden om de buggy van martinelli te halen, nieuw meer dan 300euro nu 90euro! super blij dus met mijn "koopjes"!
    we zijn hier goed bezig met geld uitgeven voor de kleine. de duurste spulletjes hebben we nu wel al.

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik ben weer in het land en doe weer mee.
    Ik lees niet allez terug hoor.
    Ik zie wel dat jullie weer leuke dingen hebben gekocht.

Zeehondje sterkte

19. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftige dingen gebeuren er om je heen Zeehondje, sterkte.

Leuke spulletjes allemaal! En grappig die Belgische woorden. Een 'engelennest' ken ik ook niet. :)

Hoe was het Meisje1977?

Ik hou het verder even kort. Heel slecht geslapen en steeds meer pijn. Schaambeen voelt regelmatig echt gekneusd aan. Zaterdagochtend veel pijn gehad, zondag gelukkig weer minder. Nu slecht geslapen en met veel pijn opgestaan. Ga vandaag de fysio bellen want het voelt alsof het zo de verkeerde kant op gaat. Irritante is ook dat ik me de laatste week erg emotioneel voel: tranen staan heel snel en vaak in mijn ogen terwijl ik normaal zelden huil. Weet niet of dat ook door de bekken komt en het feit dat ik me wat zorgen maak over hoe dit verder gaat, ook qua werk enzo. Meer mensen erg emotioneel nu?

20. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Spring ik ben ook zo'n emotioneel wrak!!! Laatst staken er een hoop ganzen over, over de snelweg en ik zat kei hard te huilen in de auto omdat ik bang was dat ze overreden zouden worden.. Mijn vriend bekijkt me af en toe alsof ik gek ben geworden haha.. Krijg het niet onder controle.. Je bent dus niet alleen haha!
    En qua pijn, hopelijk vind je iets dat het kan verlichten en anders moet je toch echt aan jezelf gaan denken en eventueel iets anders regelen op het werk?! Weet niet in hoeverre het mogelijk is!

*23 weken dansje*

Deel Deze Pagina