meisje fijn dat je terug bent. alles naar wens geweest? spring ik zou niet weten wat een engelennest bij jullie is maar ik plaats zo een foto wat jammer dat je zoveel last hebt. hoop dat het toch betert. steffie zo emotioneel ben ik niet.. wel schattig hoor
PGE: wat een leuke naam dan, wij noemen dat bij mijn weten gewoon saai een maxicosizak. Denk dat ik jullie woord erin houd Ziet er ook heel comfortabel uit. Welk merk is dit als ik vragen mag? Steffie: als het niet anders kan, zal ik wel iets moeten regelen maar het is niet heel makkelijk. Ik wil de komende drie weken zowiezo nog zoveel mogelijk doen omdat ik een (werkende) opleiding aan het afronden ben. Voor de periode daarna ben ik gelukkig ingeroosterd als een soort 'vliegende keeper' omdat ik ze weten van de eerdere vroeggeboortes. Mocht het nodig zijn, dan kan ik misschien in die periode minder werken. Vind het wel heel lastig, want mijn werk is zittend en het voelt een beetje raar dat dat niet zou kunnen... Ik heb alleen echt meer klachten op een bureaustoel dan op een bank (dan zit ik ook met kussens en vaak onderuit). Hoop dus snel naar de fysio te kunnen: dan weet ik hopelijk ook wat er precies aan de hand is en welke adviezen ik krijg qua zitten en doen enzo. Fijn dat ik niet de enige ben die emotioneel is! Heeft vandaag ook wel iets te maken met een tax die even is bereikt vanwege de slechte nacht icm de pijn denk ik. Barstte vanochtend op mijn werk in tranen uit. Helemaal niets voor mij, dus heel vervelend. Was bij een leidinggevende en die weet dat het niets voor mij is dus gelukkig alle begrip maar voelt wel ongemakkelijk. Tranen zitten nog steeds hoog dus hopelijk gaat de dag snel. Dadelijk nog een belangrijke vergadering dus hoop dat daarop concentrerend het makkelijker te negeren is.
Hier ook sneller emotioneel. Ik heb dat ook als ik ongesteld moet worden, maar nu een graadje erger. Leuke benaming inderdaad, engelennest! En ziet er ook lekker warm uit! Zeehondje wat heftig allemaal zeg. Hopelijk kun je toch een beetje steun bieden. Gisteren vaderdag gevierd, ik had samen met mijn dochter wafels gemaakt met warme kersen. En ze had een steen beschilderd met daarop "papa is een kei".
Oei pittig Spring, zo veel pijn hebben en emotioneel zijn. Hoop inderdaad dat je snel terecht kan bij de fysio. Naar mijn idee heeft het bij mij wel geholpen. Doe de oefeningen en heb zelfs de afspraak voor vandaag afgezegd. Zo hou ik nog een paar behandelingen over voor eventueel aan het einde van de zwangerschap (vergoeding zorgverzekering 9x). PGE, jij bent echt lekker inkopen aan het doen, super leuk! Ben op maandag altijd vrij, maar morgen zie ik beide collega's weer. Kijk er wel een beetje tegenop. Vooral de mannelijke collega. Die is vandaag naar het LUMC voor verdere gesprekken en beslissingen denk ik. Maar heb een kaartje gestuurd en weet dat hij niet wil dat ik niks vertel over mijn zwangerschap. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je gaat je toch een beetje inhouden. Nog drie weken werken en dan heerlijk zes weken zomervakantie. En daarna moet ik ook nog maar drie weken. Heb er nu al zin in.
spring: deze is speciaal op maat gemaakt voor de martinelli maxicosi. vriendin heeft ook alles van martinelli dus is wel handig super zacht en lekkerwarm de baby hieft hierin zelfs geen jasje aan in de winter omdat het zo warm is. zal nog eens kijken naar het merk dadelijk.
Hier ook erg emotioneel soms.. hoort dr bij he haha. Ik zal van de week eens een foto plaatsen van onze babykledingkast.. bomvol echt ziek.. heb alles van me zus gehad heb zelf maar 5 setjes gekocht haha. Wel handig hoor maar kan het gewoon niet kwijt!
Wassen jullie het dan nu en dan niet meer? Moeten nog zolang wachten.. denk dat ik het pas na 30 weken doe.
ik denk gewoon ik doe het nu moest het dan door een of andere reden nietmeer lukken. het ligt proper in de kast dus het is niet dat het weer vuil of bestofd is tegen dan he.. vandaag minder dagje, lig wat in de knoop met mezelf..
Hier wil ik rond 27 weken gaan wassen.. Simpelweg omdat ik dan vrij ben en misschien tot 39 weken doorga met werken... Dus lijkt me niet handig om dan nog te moeten gaan wassen. Sinds gisteren last van m'n buik, onderin. Denk dat het m'n banden zijn, maar weet het niet zeker. Pff minder tof! Darmen gaan wel weer goed
Ik wil wel alle kleine maatjes voor week 36 gewassen hebben, maar die kabouterkleertjes heb ik in een paar wassen wel klaar hoor. Ik ga eind juli/begin aug wassen, lijkt me vroeg zat. Mocht het kindje vroeger komen dan zul je toch maat 44 bij moeten halen. Belangrijkste is dat het gewassen is ivm chemische stoffen die er vanuit de winkel nog inzitten of ivm hygiëne als je tweedehands kleertjes hebt. Alles wil ik het liefst ook gestreken hebben, dat is de grootste klus. Ik denk niet dat er stof bij komt als het gewoon in de kast ligt hoor, het ruikt misschien iets minder fris, maar binnen 4 maanden gaat het ook niet heel muf ruiken lijkt me. Ik ga mijn oude zomerkleding ook niet allemaal opnieuw wassen omdat het een heel seizoen in de kast gelegen heeft, dat trek ik gewoon aan.
Al even niet meer wat geschreven hier wel meegelezen. Had niet zoveel te melden hier. Zijn druk bezig met de babykamer. Ga de kleertjes pas wassen als t kamertje helemaal klaar is en ik ze gelijk in de kast kan leggen (zoontje heeft deze kast nog in gebruik en krijgt een nieuwe kast) Vorige keer de kleertjes ronde de 27 weken gewassen en roken met 39 weken nog heerlijk fris toen de kleine ze aan had. Heb toen van die zwitsal geurbuiltjes in de kast gelegd. Verder niks te schrijven hier behalve dat alles goed gaat en ik eigenlijk weinig tot geen "last" heb van de zwangerschap. Volgende week weer een controle.