Heb ook weer kv test gedaan vanochtend. .die knalt echt nu vant weekend nog digitale met indicator en dan ist wel klaar hoor haha
Dames nu stoppen hoor. Jullie brengen jullie testdrang over op mij. Ik doe zondag nog een test die ik heb liggen om maandag niet voor verassingen te komen staan
Doe nou niet meer! We zijn echt hartstikke zwanger dames! Ik ben echt gestopt hoor! Voel mij nu best misselijk dus hartstikke zwanger!
Ik doe ook niet meer. Alleen vanavond als ze van mvm komt dan heb ik geen keus . Ik voel me ook echt zwanger voor steeds weeïg op maag en pijnlijke borsten. We hebben geen keus dan te wachten tot de echo's en hopen dat het allemaal foef is. Voel me al zo bevoorrecht met een gezonde dochter wat zou het speciaal zijn als het nog eens goed mag gaan.... .
Ik voel me helemaal niet zwanger Beetje krampjes onderin en rugpijn, en verder heb ik de griep te pakken dus dat is alles wat ik momenteel voel! Lymfeklieren waren opgezet was het oordeel van de huisarts vanmorgen.. Morgen uitslag van de schildklier. Vrijdag komt moeders voor moeders
Had dit ook al in het andere oktober topic geschreven. Afgelopen nacht werd ik wakker en moest flink overgeven. Geen idee of dat al van de zwangerschap is of dat ik een griepje heb. Bij Aveline heb ik helemaal niet overgegeven. Verder voel ik me moe en niet helemaal lekker. Was vanochtend ook duizelig, en als ik even de trap op loop ben ik al buiten adem. Vind het heel stom van mezelf want ik ben natuurlijk pas vijf weken onderweg en daar loop ik al te klagen. Op sommige momenten durf ik gewoon haast niet te geloven dat ik zwanger ben, alsof het te goed is om waar te zijn. En dan ben ik weer boos op mezelf dat ik me zo voel, stom he. En de eerste echo is nog zo ver weg... Ik mocht trouwens ook gelijk beginnen met mvm. Test was mooi, maar heb even geen zin om foto te maken ervan.
Je bent dus hartstikke zwanger. Probeer er lekker van te genieten en te ontspannen. En even lief te zijn voor jezelf. Je hebt het verdiend.
Ik zie dat er veel van jullie al met mvm bezig zijn. Ik dacht dat het pas vanaf week 6 kon, maar ik heb me nu ook opgegeven en ik word gebeld voor een afspraak. Ik wil jullie wel allemaal een compliment geven dat jullie mvm doen. Door mensen zoals jullie heb ik ook een kans gekregen om moeder te worden (ivf). Het is dan misschien even een gedoe, maar het is zo belangrijk om genoeg hormonen te kunnen maken voor andere vrouwen.
Ik heb vrijdag de afspraak, en beginnen doe je indd pas met 6 weken. Ik ben ook zwanger geraakt door de pregnyl dus uiteraard als ik mee mag doen doe ik mee!
Hallo allemaal, Ik ben ook nieuw hier, ik ben 30 jaar en zwanger van ons 2e kindje! Wij hebben al een dochter van 5. Als het goed is ben ik 20 oktober uitgerekend en we hebben voor 10 maart de eerste afspraak staan met de VK.
@danielle:Ik ook niet hoor, weinig symptomen hier, alleen moe. Maar bij mijn eerste heb ik ook nergens last van gehad. Wij gaan met 7 weken een echo laten maken of er een kloppend hartje is. Bij onze vk kam dit pas met 12 weken en dat vind ik te lang duren.
Welkom en gefeliciteerd. Kleine moeite om anderen daarmee te helpen. Ik start maandag maar ben dan nog geen 6 weken. Zit wel in de 6e week van de zwangerschap en dan mag je ook startem is mij verteld
Ik heb 9 maart de 7 weken echo bij de kliniek gelukkig.. Kan niet wachten tot het zo ver is ben zo onzeker.. En dan 24 maart bij de verloskundige.
Ik heb maar 2 testen gedaan hahaha ik voel me bijna raar tov jullie as vrijdag nog een keer voor mvm. 3 maart hebben wij ons eerste gesprek bij de verloskundige, in de mail stond dat er desgewenst een echo gemaakt kan worden. Denk dat ik dat maar gaan wensen daar dan, ben zo benieuwd of alles goed is!
Waar kun je dit al eerder laten doen? Ik wil ook! Wordt er zo nerveus en onzeker van.. Ik moet nog tot 11 maart