Bij de eerste had ik een heel snelle bevalling (binnen 3 uur van 1 cm naar 8 en dan mocht ik al persen), en ze kwamen te laat daar achter dat zijn navelstreng om de nek zat. Dus moesten ze hem terug duwen (auw! dit was het ergste van de hele bevalling), en dat wil ik nooit meer meemaken. Hij had dan ook zuurstoftekort en andere problemen, oa een klaplong, en moest naar de IC. Daarom staat dit keer ook meteen een kinderarts klaar om de kleine te checken. Als ik in een ander ziekenhuis, zonder NICU, of thuis was bevallen was mijn zoon er nu ook niet meer.
PGE Beterschap! Heftig MamaTom. Kan me voorstellen dat dit je angstig maakt. Hopelijk heb je deze keer een bevalling volgens het boekje.
Pff gisteren ineen gezwollen enkels! Lijk vocht vast te houden.. Charmant hoor.. Voeteneind omhoog, en maar ff op m'n eten gaan letten.. Daarnaast wordt het slapen oncomfortabel? Op m'n zij trekt m'n buik, en op m'n rug krijg ik last van m'n rug... Hoe slapen jullie? Tips om beter te slapen?
Ik heb geen tips maar heb precies dezelfde klachten, vreselijk zeg! Als ik uit kan slapen dan ben ik immens vroeg wakker en als ik vroeg eruit moet dan ben ik helemaal gesloopt. Ik krijg ook echt pijnlijke voeten, merk gewoon dat ze opzwellen zodra ik m'n schoenen uit doe, en slaap houdingen, tja.. Ik weet het niet meer.. Misschien moet ik maar wakker blijven tot 40 weken haha
PGE beterschap!!! Pittig hoor mamatom! Hoop dat het je deze keer allemaal bespaard blijft! Ik kan ook geen goede slaaphouding vinden.. Lig maar op m'n rug met een groot kussen eronder haha..
Pfff lastig dames! Ik als Die Hard buikslaper slaap nog altijd op mn buik met 1 been ingetrokken. Merk sinds een paar nachten dat mn buik toch echt wel in de weg begint te zitten. Op mn rug heb ik nooit prettig gevonden dus dan straks maar op mn zij. Misschien een kussentje erbij voor wat extra ondersteuning zodat de boel niet zo trekt?
thx dames! vandaag al iets beter. Gisteren om 23uur kreeg ik terug een beetje honger. naar de nachtwinkel gereden voor minutesoep. het enige waar ik zin in had. kimG: laat je weten hoe je suikertest dinsdag ging? ben benieuwd, kijk er enorm tegenop. mamatom: heftig zeg.. snap heel goed dat je nu extra checkup wilt! jughi: ik slaap al van in het begin met bv kussen, dat gaat goed. enkel slaap ik nu nog maar op mn linker zij. als ik op mn rug of rechterzij lig krijg ik het heel benauwd en slaat mn hart overuren.. sliep vroeger op mn buik maar dat is geen optie meer, voel dan gewoon dat ik op de kleine lig. ook geen leuk idee vandaag laatste dag les gehad!! joepie!! zijn er vanaf voor 2 maanden, alé wel nog heel veel werk wat we nu moeten doen voor de start van het 2e jaar.. we zien wel hoe het gaat he
Ik slaap ook nog steeds op mijn buik. Dan draai ik automatisch op mn zij in mn slaap omdat het niet lekker meer ligt. Ik kom echt gebroken uit bed alles doet pijn. Baal ook ontzettend dat ik pas over 3 weken terecht kan bij bekkenfysio. Vandaag een autotje gekocht. Citroen xsara prestige break.
Jammer om te lezen dat iedereen dezelfde klachten heeft! Vinden jullie zon Voedingskussen niet megagroot?? Ligt zo in de weg in bed...
ik heb tnt nog weinig klachten met slapen. Ik ben een zijslaper en soms half gedraaid op de zij. Ik heb onlangs zo'n voedingskussen gekocht maar nog niet uitgeprobeerd
jughi is enkel vervelend als je van zij wil wisselen.. hier vechten ik en mijn man om het kussen.. als ik niet snel genoeg ben heeft hij het al vast danielle proficiat met de aankoop van jullie wagen!
Ik vind dat kussen ook maar groot en onhandig. Wel fijn om mee in slaap te vallen, maar 's nachts knikkerde ik 'm steevast weer het bed uit! Vorige zwangerschap dan, heb m nu nog niet gebruikt. Ik slaap net als Danielle nog gedeeltelijk op mij buik, met één been opgetrokken. Maar het wordt wel steeds ongemakkelijker. Vind Op mijn zij ook niet echt lekker meet en rug ook niet... Kan gewoon niet makkelijk een relaxte houding vinden. Het lijkt wel alsof mij lichaam heel 'onrustig' is. Kan het niet beter omschrijven... PGE, leuk pakje hoor. Jullie krijgen echt een heertje hè?
Ik slaap meestal op mijn zij, op mijn buik met een opgetrokken been soms ook nog wel. Meestal ben ik zo moe dat ik wel in slaap val.
Pge waar heb je die vandaan?? Die is echt gaaf!! Wil ik weten hoe duur? Vannacht sliep ik alleen, en dat beviel een stuk beter... Veel meer ruimte! Manlief stelde al voor om voor een groter bed te gaan kijken hebben nu een 1.40 breed bed...
Toffe wagen xDanielle! Ik ben benieuwd wat voor klachten/kwaaltjes jullie nog meer hebben. Bij mij begint het nu zo langzamerhand wat. Wat ik vooral erg vervelend vind is de bandenpijn. Mijn hemel wat kan dat soms vervelend zijn! En 's nachts zeurderige/kramperige benen. Verder plas ik immens veel en bij het niezen moet ik echt mm benen bij elkaar houden anders verlies ik wat urine (genant!!). Vocht vast houden doe ik gelukkig nog niet! Ben wel erg benieuwd hoe dit van de week gaat met (zoals de weer lui t zelf zeggen) xe hittegolf des doods. Ben blij dat er airco op mn werk is!
Ik zal mijn lijst klachten achterwegen laten. Ben er echt klaar mee ik ben gewoon helemaal op.. zie ook erg op tegen het weer volgende week. De auto is al wat jaartjes oud hebben hem 2ehands gekocht met hier en daar wat krasjes ed. Maar hij rijd nog ^^ Is onze eerste eigen auto.. We moesten wel nu ik kan gewoon niet meer. Ik heb zelf geen rijbewijs maar manlief kan nu gewoon handig mee gaan naar het ziekenhuis en we kunnen gewoon nog uitjes maken met de rolstoel achterin..