wij ook niet hoor. Kamer gaan we van het weekend mee beginnen. Ben nog niet met kaartjes bezig. Gezien de eerste zwangerschap doe ik wel een hele cursus. Ik start 20 juli
kimG op papier. morgen nieuwe aangepaste versie eens bekijken en dan hopelijk snel de 1e druk op het kaartje winky: hier nu 5,400 kilo
Wij zijn ook nog niet begonnen aan het kamertje.. Wilde van de week de zolder afmaken maar met die warmte komt het er gewoon niet van! Totaal futloos!! Wij hebben ons geboortekaartje al uitgekozen en voor de rest nog niets. Nu ook 5kg aangekomen! Hebben jullie ook zo weinig eetlust? Het enige waar ik zin in heb is watermeloen. Heb echt geen honger!
Jullie zijn ook niet veel aangekomen. Ik ben 9 kilo aangekomen. Maar het zit vooral bij mijn buik, ik pas mijn broeken mt 38 nog. Heb wel iets meer vet gekregen net onder het randje van mijn bh aan de achterkant en iets grotere borsten. Ik hou wel heel goed de grafiek van het ziekenhuis bij en daar zit ik nog goed in ieder geval. Ik ben een paar jaar geleden flink afgevallen en sindsdien heb ik mij verdiept in gezond eten en ik wil daarom nu ook niet te veel aankomen. Ik merk dat ik het toch best lastig vind omdat ik niet weet welk gedeelte normaal is en welk gedeelte omdat ik misschien toch iets te veel eet. Hoe gaan jullie hiermee om?
De babykamer is bij ons ook nog niet af. Qua verfwerk is het wel af en de vloer die lag er al in. De gordijnen zijn nog in de maak. De meubeltjes komen 16 juli. Super veel zin in! T is nu zo'n opslagplaats geworden met babyspullen. Kan niet wachten om alles netjes in te delen en op te ruimen haha. Toevallig gister gewogen en ben zo'n 8 kilo aangekomen nu. Mn buik is al best dik (zelfs de VK was verbaast) en mn borsten zijn enorm. Verder ben ik nog nergens gegroeid. Houd gelukkig ook geen vocht vast ondanks dit warme weer. Ik heb ook niet veel eetlust. Fruit en ijsjes ben ik gek op haha. Maar 'dwing' mezelf wel om wat te eten. Als ik dit niet doe word ik namelijk heel duizelig en voel ik me echt een vaatdoek. Kaartjes hebben wij ook nog niet naar gekeken. ML wil ze zelf gaan ontwerpen zodat we niet een standaard kaartje krijgen. Ik nies me helemaal uitelkaar door alle boompluisjes. Echt niet leuk om te snotteren met dit weer! Als ik nies moet ik mn benen bij elkaar houden om niet een beetje te plassen. Hebben jullie dat ook dat de controle over de blaas wat weg is? Had al het advies gekregen om mn bekkenbodemspier te trainen maar dat lost niet alles op.
Amai das snel PGE. Is het in een doopsuikerwinkel? Waar wij het laten doen heeft het toch een 2 weekjes geduurd voor de proefdruk af was. Maar moesten ook proefdrukjes maken van stickers en labels ed. Controle over de blaas. Als ik moet overgeven (elke avond dus) pis ik sowieso in mijn broek Niet erg leuk, maar niets aan te doen. Ik stop dan steevast toiletpapier tussen mijn benen. Ik zit aan +- 8 kilo aangekomen nu. Maar hou wel wat vocht vast en kan ook moeilijk naar de grote toilet. Heb daar nu medicatie voor gekregen dus hopelijk helpt het snel. * 24 weken dansje vandaag *
Grappig om te lezen hoe ver iedereen is en de verschillen... Babykamer: Kamertje van oudste zoon is al een tijdje opgedeeld in 2en, maar verder zijn we nog niet. Ja, ik hadden behang besteld, dat is gisteren binnen gekomen. Verder is het ook hier een opslagkamertje, voor klusspullen. Wiegje hebben we nog niet, vriend gaat zelf een cosleeper maken die perfect aan ons bed past eb ook los als wiegje op de babykamer kan staan. ❤ mijn handige man! Kaartjes zijn we aan het ontwerpen. Ik wil dat graag zelf doen. Vind ik heel leuk (vorige keer ook gedaan), maar eigenlijk weet ik er niks vanaf... Gelukkig wil de buurvrouw me helpen met tips en adviezen, zij is grafisch ontwerpster en illustrator. Gewicht: euh.... kilo of 6? Weet het niet precies. Met dit weer zal het wel meer zijn, met al dat vocht... Maar ik probeer me er niet xo druk om te maken Blaas is hier prima onder controle gelukkig, maar bij niezen enzo reageren mijn banden heel erg! Eetlust: heb hier ook nergens zin in! Eet ook heel veel fruit, maar zelfs dat gaat me steeds meer tegenstaan... Kim, moet jij nog steeds zoveel overgeven? Vervelend zeg! Is dat nog steeds zwangerschapsmisselijkheid?
MM, ja hoor, is nog steeds zwangerschapsmisselijkheid. Ik ben bij de ongelukkigen die er heel de zwangerschap last van hebben. Had het bij Gabriel ook. In de dag misselijk maar dan kan ik het binnenhouden. Avondeten komt er altijd uit. Wat ik ook eet, licht, vet... Net of mijn maag in slaap gaat vanaf 18u ofzo
kimG: vandaag 2e proef gaan halen en ben nu helemaal tevreden. emvoloppen zijn besteld dus die heb ik over enkele weken hier het is gewoon in een drukkerij niet bij een doopsuiker winkel.
Vandaag 24 weken dansje, weer een mijlpaal, ook al mag de kleine nog rustig tot oktober wachten. Ik ben 2,5 kg aangekomen, heb nu dus nog 4,5 kg "tegoed", maar ook hier nog overgeven. Weet even niet meer wie het was, maar wat gaaf dat je al de hik van de kleine voelt! Hoe voelen jullie de kleine überhaupt? Meer rollen of echt schopjes? Hier verschilt het, bij onze zoon echt alleen maar harde schopjes, nu meer rollen en af en toe een voetje. Wel druk.
Ik voel vooral wat duwtje zeg maar. Schopjes zijn dit denk ik Ja. Maar voel d'r echt niet vaak, lang en veel. Helaas. Maar de voorliggende placenta houdt dat denk ik toch erg tegen. Terwijl de gyn zegt dat ik het van binnen wel gewoon goed zou moeten voelen.
Ik voel ook kleine schopjes. Van de week stak er wel een voetje ofzo uit, had een hele bult! Super gaaf om te zien! En we zien het nu ook regelmatig aan de buitenkant! Maandag de 4D echo, zo fijn dat hem weer kunnen bekijken!! Vandaag nog tot 16u werken en dan lekker weekend! Fijne dag iedereen!!
Hier voel ik de baby super goed! En ik was die schreef dat ik de hik voelde. mijn placenta ligt ook achter, voel het zowel van buiten als binnen. Soms een schopje soms voel ik hem draaien. Hij zet ook vaak af dan voel ik links en rechts de baby bewegen haha. Voel ook vaak een botje denk een voetje langs mijn buik gaan. Net bewoog hij en dag ik een hele bult verschuiven. Geniet er echt van zo gezellig. Hoe beleven jullie de hitte? Hier nergens last van echt chill. Geniet juist van dit prachtige weer! Fijne dag iedereen
ik voel ook bewegingen of het schopjes zijn echte schopjes? mijn buik gaat wel heen en weer. Vanmorgen voor het eerst een schuine buik. Tnt 6 kg aangekomen Ik vind het tnt goed te doen met de warmte. Vandaag de hele dag aan het werk. Morgen ook. Zondag vrij en dan aan de babykamer beginnen
Ik voel schopjes en rolletjes, en soms wat gebroebel, vind het echt zalig. Als de gyn zegt dat je het vanbinnen toch ook wel goed zou moeten voelen als je de placenta vooraan hebt, dit klopt niet helemaal. Ik had bij G de placenta vooraan, nu achteraan en is een héél verschil. Alles is veel duidelijker nu.
zeehondje: haha wat zei je? Nog even geduld?! bij mij zei de gyn ook dat mijn plancenta tegen mijn buik ligt dus dat ik de kleine laat en niet goed zou voelen.. niets van waar: voel hem al van 16w5d en voel hem echt veel en goed. gisteren stond ik ergens te wachten en sprak iemand me spontaan aan: "Voor jou zullen deze dagen wel afzien zijn?!" ik vond het best wel grappig. Nu weet ik dat iemand anders het ook duidelijk ziet dat ik zwanger ben gisterenavond zwembadje op gezet verfrissing !! joepie. gistere wel dikke voeten, kreeg mijn slippers bijna nietmeer aan. De baby voel ik super duidelijk. als ik binnenin iets voel zie je het ook elke keer aan de buitenkant. stampjes en nog vanalles voel ik. Ik wacht tot ik zijn hik voel, lijkt me wel grappig. net de lakentjes aangekregen via de post en dadelijk al opgelegd. super tevreden vanavond gaan we lekker uiteten met mijn ventje en mijn schoonouders. Mosselen here we come!!