Qua baby voelen: hij is de ene dag drukker dan de andere dag. Tenminste zo voelt het. Heb namelijk regelmatig het gevoel dat ie zich omdraait. Dat voelt als gewurm. Verder gebruikt ie regelmatig mn blaas als springplank. Dat voelt echt zo gek. ML voelt de kleine elke dag en we zien ook regelmatig mn buik bewegen. Super genieten!! Het weer: Ik werk 's ochtends en daar is heerlijk airco en 's middags lig ik in ons zwembad op een luchtbedje. Dan is t prima te doen! Al kijk ik wel wat tegen vandaag op. We hebben een verjaardag en dus moet ik mm zwembadje missen! We zien t wel en anderd ga ik lekker naar huis toe.
💜16 tm 31 oktober 2015 mama's💜 Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Patriez26, 28 jaar, 2e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 17 oktober Jinne1982, 32 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje Molly27, 27 Jaar, 1e kindje Maaike1987, 27 jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje Lientje27, 27 jaar, 1e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje Desiree, 23 jaar,1e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Nathaliedurgut, 28 jaar, 1ste kindje 1 November Leona83, 31 jaar, 2e kindje (4e in totaal) Totaal: 26 Jongen (11), meisje (11), verrassing (3) Sterretjes: Cdvg⭐ Lolliebol⭐ Lieke86⭐ Vanille⭐ Zeedauw⭐ Thea23⭐ Butterfly⭐ Kreeftjes⭐ Disneymama⭐ Besjes⭐ Mavane⭐ KimmyCalypso⭐ ⭐ Afspraken en echo's: Juli 6-7 SteffieD, 4D echo 7-7 Pretty Green Eye, 6de echo 25 weken 8-7 Aislyn, controle VK 9-7 Aislyn, groeiecho 26 weken 10-7 Colinn, suikertest 13-7 Meisje1977 groei echo 25 weken 16-7 SteffieD, controle VK 21-7 Bloem93, controle VK 22-7 MamaTom, GTT 23-7 MamaTom, controle vk 23-7 Meisje, controle vk 23-7 Colinn, controle VK 24-7 Winky, echo 28-7 KimG, 28weken echo 28-7 Nathaliedurgut, Pretecho Augustus 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 11-8 Pretty Green Eye, 7de echo 30 weken 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, 8e echo 33 weken 3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, 9de echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, 10de echo 39 weken
molly: goed dat alles oke was! hier gisteren avond geen enkels meer te bespeuren, zo dikke voeten dinsdag terug naar gyn. horen wat ze zegt. En ben aan het uitzoeken hoe is juist dat kraamgeld moet aanvragen... nu terug mn zwembad in, veel te warm!! hou jullie goed!
Even kort Voelen: heel veel soorten bewegingen en van binnen en buiten. Soms lijkt t wel alsof ie een koprol doet haha en regelmatig verschuift hij van beneden naar boven of voel ik flinke schoppen. Heel anders dan bij onze dames terwijl alledrie de keren placenta achter lag en ligt. Verschilt misschien ook per kind Weer: valt me eigenlijk niet tegen. Gisterochtend ff echt te heet maar naar campingwinkel geweest voor een tuintafeltje en daar lekker airco en groot speelgedeelte voor de kids. Rest van de dag beter te doen. Krijg nu ook opmerkingen van vreemde, vind dat wel erg grappig. Bij eerste twee was dat niet. Laatst ook iemand die tegen haar kindje zei: zou die baby het ook warm hebben? En naar mijn buik wees. Ook mensen die vragen of ik t wel volhoud met de warmte enzo. Vind die interesse wel leuk. Hopelijk blijft t leuk. Verder minpunt dit weekend: flink hard door mijn enkel gegaan en nu kan nu heel weinig. Vandaag hele dag pootje omhoog naar behoorlijk wat pijn. Hopelijk herstelt t snel want ik ben komende week jarig en vier dat t weekend met een barbecue.
PGE, sterkte met je voeten. Probeer maar veel met je voeten omhoog te zitten. Hier geen hele dikke voeten maar ik voel ze wel. Ik smeer ze dus lekker in en ik heb ook een spray met munt erin, heerlijk verfrissend. Herkenbaar Spring, hier is de standaard vraag de afgelopen tijd ook geweest of ik het nog wel trek met de hitte. Sterkte met je enkel! Zaterdag de baby laten erkennen door mijn vriend, moest nog gebeuren. De dame die het regelde vroeg wanneer ik uitgerekend was en ik zag haar heel verbaasd kijken toen ik 16 oktober zei. Ze herstelde zich snel en praatte er overheen, maar hmpff. Ik vind het zelf erg meevallen met mijn buik, gewoon een mooie zwangere buik, maar blijkbaar denken mensen dat al ieder moment mijn vliezen kunnen breken ofzo. Blij dat het vandaag iets koeler is geworden, maar de regen heeft onze tuin wel gemist dus heb alsnog staan sproeien. En even lekker schoongemaakt = nesteldrang. Ik zie nu dingen die me normaal gesproken nooit opvallen. Ik wil heel graag het speelgoed van mijn dochter uit gaan zoeken en dingen die stuk of versleten zijn wegdoen. Maar ja, zij wil natuurlijk alles houden. Zal het toch stiekem moeten doen denk ik, en waarschijnlijk mist ze het dan niet eens.
Haha Aislyn, ik herken die nesteldrang erg goed! Ben zelf even aan het wachten want over 1,5 week stop ik al met werken en dan ga ik elke dag wat aanpakken hier in huis hihi.. Ik heb echt een vervelende droom gehad vanacht.. Zit me gewoon dwars! Ik droomde dat ik al moest bevallen.. De rest van de details zal ik jullie besparen maar was geen fijne droom 😞
spring: oei, das niet zo best met je enkel! verzorg je! aislyn: hier ook geen drup regen gevallen. ons gras is precies stro heb elke avond gesproeid maar ondertussen is de waterput ook leeg dus hoop echt op een goede plens regen. steffieD: knuffel voor je vervelende droom. is echt niet leuk nee. hier vandaag poetsen en ff met de hond wandelen nu het wat frisser is. helaas zal ze deze week verhuizen naar een nieuwe thuis met heel veel pijn in ons hart maar het is beter voor haar :'( vanavond om 18uur bloed trekken bij de HA en die boostrix spuit ook maar ineens eens vragen. Van mij mag ons kleintje over 13weken komen
steffieD: hoelaat heb je je 4D echo? ben super benieuwd! hier wilden we het eerst heel graag doen. Nu begin ik te twijfelen
Hier de dagen zonder problemen doorgekomen. Aislyn je moet even arniflor halen van vcm. Top spul waardoor je eerder van je enkel klachten af bent
We hebben hem vanavond om 19.15u. Ik post nadien wel een fotootje! Ik wilde het eerst ook niet maar langs de andere kant dacht ik waarom niet! M'n vader gaat mee, die kijkt er ook enorm naar uit! Eerste kleinkind in de familie (beide)!
en steffieD hoe was het? hier net met mn man besproken dat we het een verassing gaan laten hoe hij eruit zal zien benieuwd naar morgen.. dan zien we ons ventje weer
omg steffieD hoe geweldig lief is dat!! zo mooi! dank je! ben es benieuwd denk dat de baby zich zondag gedraaid heeft. heeft van 21weken tot nu hetzelfde gelegen denk ik, billen omhoog en hoofdje naar beneden. voelde hem altijd hevig schoppen links boven aan mn ribben en links onder in mn lies zachtjes met de handjes. sinds gistere avond voel ik hem de hele tijd onderin bewegen en friemelen benieuwd of mijn gevoel het goed heeft. zullen we straks zien op de echo. *25weken dansje!*
25 weken dansje alweer! Hier is de kilo die ik vorige week afgevallen was nog steeds weggebleven... dus nu +3 kilo.. toch benieuwd wat de gyn ervan zegt! Morgen suikertest, dus donderdag telefonische afspraak!
Ben benieuwd PGE! Bij mij lag ie met het hoofdje bovenin (dus in een stuit) en hij sabbelde heel de tijd op z'n teentjes! Te schattig! En ik voel em altijd rechtsbovenin waar z'n voetjes zitten dus dat klopte ook! Als je een foto meekrijgt, post je hem dan hier?
Ik ben ook een kg afgevallen hoor! Kan ook niet anders met dit weer! Geen zin om te eten! Zolang je baby maar het nodige krijgt is het goed he 😄 Succes met je suikertest morgen!!