hier 300gram minder deze week. in totaal nu 5kg100 bij. natuurlijk post in een foto oh das idd te schattig als hij op zijn tenen sabbelt.
dag dames, vandaag op controle geweest. de baby doet het goed en is nu 860gram. ook wel minder goed nieuws gekregen. bij een inwendige echo heeft de gyn gezien dat mijn baarmoedermond verkort is. heb nu pilletjes die ik iedere avond moet opsteken om nog verdere verkorting te voorkomen. En moet vooral rustig aan doen. Anders kan de baby wel eens veel te vroeg gaan komen, en dat willen we niet! dinsdag moet ik terug gaan om te kijken hoe het ermee gesteld is. foto volgt. grtz x
Pge, dat klinkt naar! Wat doet die baarmoedermond als tie verkort is? Heb je verder nog ergens last van?
O, jee dat is minder goed nieuws. Ik hoop dat de pilletjes werken. Doe rustig aan. Hoe kwamen ze erbij om dit te meten? Ik heb nog nooit een meting daarvan gehad. Mooie echo foto hoor!
Mooie echo PGE! Hopelijk helpen de pilletjes! Molly, normaal zien ze dat sowieso op het beeldscherm of ie nog lang genoeg is, als ze gaan twijfelen dan gaan ze meten (net zoals ze je kindje meten)
hoop ook dat het werkt samen met veel rust. weet niet of het standaard is in België dat ze dit meten.. het was nu ook uitwendige echo vr de baby en inwendig voor bmhals. ze had vorige keer al gezegd dat ze het nu ging nakijken.. miss ook met de bloedingen di ik voordien altijd had?? rustig is een woord dat ik niet ken.. dus word wennen en dingen vn me afzetten.. alles voor ons kleintje.. hij moet nog 12weken blijven zitten..
Dat is schrikken PGE, rustig aan meis. Bij ons meten ze dat echt niet hoor, we hebben ook geen echoapparaat bij de vk dus daar kunnen ze het ook niet op zien. Heeft iedereen al een naam??
Wij hebben ook al een naam. Staat zelfs al op onze proefdruk van het geboortekaartje en op al de labels en dergelijke voor aan de doopsuiker ^_^
Ik wel, maar mijn man wil nog niet definitief kiezen. Word een beetje moe van hem. Hij wil nog verder kijken of hij niet een naam over het hoofd ziet die hij uiteindelijk leuker zou vinden. Alleen dat rondkijken dat doet hij dan vervolgens niet.
Wat een naar nieuws PGE, hopelijk kan je een beetje rusten en gaat het met de pillen dan ook beter. Namen: Hebben sinds de geslachtsbepaling de naam vast, hadden al een meidennaam en die is het gebleven.
Wij zijn er ook bijna uit, we hebben er nog 2 over. Mijn vriendin bevalt over 5 weken en we wachten even af wat de naam wordt.
sunshine: hier staat de naam al lang vast in belgie is het daarom fijn dat je standaard altijd bij een gyn gezien word ipv vroedvrouw. kimG: idem hier
PGE, hebben ze niet gezegd dat je een zware baby hebt aan 850gr? De onze woog vorige week met bijna 24 weken 780gr en was volgens de gyn een flinke baby
Pge, mooie echo. Rustig aan doe hè meid en hopelijk werken de pilletjes. Hier nog geen naam, wel een lijstje.