16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend gebeld en ik kan 11 maart voor de 1e echo!
    Voel me echt belabberd, maar denk dat ik een buikvirus te pakken heb :(! Verder gaat t goed. Ik heb alleen wel heel veel moeite om mn mond te houden! We wollen het in het weekend van 14 maart gaan vertellen aan de familie, gaan we toevallig uit eten met de schoonfamilie en hebben er een verjaardag van mn zusje!

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

O ik kon er niks over vinden op de website van die echo bureaus hier in de buurt.
    Alleen de pretecho's staan erop vanaf een bepaald aantal weken

3. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    heeft iemand tips voor mij..

Ik ben zooo ziek..
    Ijskoud en koorts(38.1) me hele lichaam doet pijn en me keel voelt alsof hij helemaal open ligt :(
    antaflu heb ik.. verder drink ik thee met honing wat kan ik nog meer doen.. voel me zo slecht en moet tegelijkertijd voor een peuter zorgen en door werken en zorgen dat het binnen goed blijft gaan :(

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Oh bah, ik heb het vorige week de hele week gehad.
    Voelde me zo naar, alles aan en in m'n lichaam deed zeer.
    Het enige wat helpt is uitzieken, rust nemen, goed blijven drinken, zorgen dat je neus openblijft met dampo smeren, en veel vitamientjes eten!

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou echt nog wachten als ik jou was. Het kost een hoop geld, een eerdere echo. Een pretecho kun je beter wat verder in de zwangerschap doen.
    Bovendien ben je op 9 maart ongeveer 8 weken dus veel eerder zou ik het ook afraden.

6. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wens jullie veel succes met de zwangerschap en geniet van jullie kind(jes).

Ik meld me hier af omdat helaas ook deze maand zich een miskraam voor heeft gedaan.

Liefs

7. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Sterkte lolliebol :(

8. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Veel sterkte! Ik hoop snel op een plakbeeb voor jullie!!

9. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Bij een echo bureau, zo duur is dat niet € 30 voor 30 min

10. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah lolliebol, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte!

11. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in het begin van de zwangerschap van elise ook ziek geweest en zwangerschap daarvoor ook. Denk doordat je weerstand iets lager is. Zo heb ik nu een vreselijke afte in mijn mond, en dat doet me toch zeer. Verder weer geen kwaaltje te bekennen.

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    lolliebol sterkte

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Sterkte!!

Ja rot dat je zo weinig kan doen.. Mn keel is het ergste doet zooo pijn en je kan gewoon bijna niets nemen..

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Whaha!! Ja sorry k weet t..kan niet meer missen hoor. .maar wil even de 3+ zien en dan stop ik :)

Even bijlezen hoor jullie gaan hard hihi..k moest werken vandaag nl ;)

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Vroege pretecho: zit hier 1 om de hoek..verleiding is groot om met 7 weken te doen maar wacht die paar dagen wel..ze zien uitwendig dan niet veel en wil er geen veel geld voor neertellen. .doe sowieso geslachtsbepaling bij 13 weken ongeveer :)

Kwaaltjes..ja last van mn liezen en opgeblazen gevoel. .en moe..ontzettend moe en pijn in mn benen en onderrug..spannend allemaal..kan niet wachten tot de echo :)

16. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Kwaaltjes.... Ik moet kleine beetjes eten en zorgen dat m'n maag niet leeg is, anders wordt ik misselijk.... Verder kan ik heel zoet eten niet verdragen... Snoepjes, ananas etc... Ik vind de smaak wel lekker maar moet er automatisch van kokhalzen! Zo raar! Begon gisteren ineens! Afgelopen nacht voor het eerst wakker geworden met een een misselijk gevoel. Even een droge cracker gegeten en een slok water gedronken en toen ook weer probleemloos in slaap gevallen en zonder misselijkheid wakker geworden :) ik ben bang dat de misselijkheid zich hier langzaam aan het opbouwen is... :p
    Ohja, m'n borsten doen ook nog steeds zeer.... Vanaf dag 1 eigenlijk al zo'n beetje....

De hoeveelheid HcG zegt niks over eenlingen of meerlingen toch? Mijn vader is 1 van een tweeling, ik heb tweeling zusjes en tweeling nichten.... Dus het zit errug in de familie..... Ook nog eens 1 en 2 eiig :p ben blij als ik m'n echo heb gehad 12 maart.... :p

17. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Haha ik dacht precies hetzelfde Aislyn! Zal t maar niet aan mijn man vertellen die zal er wel helemaal achter staan Whahaha

18. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Lolliebol heel veel sterkte ook voor jou meis, ik hoop dat er snel wel een mooie complete zwangerschap mag volgen, liefs

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

De kosten van zo'n echo vallen inderdaad reuze mee, ik ben er hier in de buurt eentje tegen gekomen die €25 vraagt.
    Dacht dat het veel duurder was!

Heb het er over gehad met m'n vriend maar die wordt helemaal simpel van me en zegt dat ik gewoon moet wachten.
    Ik maak mezelf ook wel echt redelijk gek moet ik zeggen, wordt zo onzeker van alles wat ik lees/voel/hoor/tegen kom..

Zwanger worden was een opgave, maar zwanger zijn en rustig eronder blijven is helemaal een verhaal apart!

20. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Xdanielle wat vervelend dat je je zo ziek voelt! Mag je geen kinder paracetamol nemen? Geen idee of dat mag hoor, wellicht weet iemand anders dat hier?

Deel Deze Pagina