ik was ook geattendeerd door verloskundige op een geboorteplan. Nu kan je er rustig over nadenken en als puntje bij paaltje komt tijdens de bevalling dan gaan dingen misschien niet zoals je zou willen
Nee idd, dat hebben wij hier niet zo een geboorteplan. Vind dat persoonlijk ook niet echt nodig, weet uit ervaring dat het allemaal heel anders kan lopen dan je denkt/wil
Ik schrijf ook geen geboorteplan liep de vorige keer ook anders dan ik van te voren kon bedenken. Ik heb nu alleen aangegeven dat ik nu graag gebruik wil maken van de baarkruk. Zat de vorige keer op mijn knieen op de grond voor t bed. Niet echt een fijne houding zeg maar. Je kamertje is mooi geworden PGE, ik vind laken 1 de mooiste. Hier schiet t kamertje op vandaag de muursticker er op gemaakt. En al t schilderwerk is af. Nu gaan we de kamer van mijn zoontje nog schilderen. En de meubels van hem over zetten naar de babykamer en hij heeft nieuwe meubels gekregen. Deze zijn gisteren binnen gekomen maar moeten nog in elkaar gezet worden. Verder gaat t hier goed. Volgende week weer controle bij de vk en een pretecho.
winky dank je.. ben zelf ook heel tevreden van het kamertje. hier net de boek binnen gekregen van pauline oud: mijn kraamtijd die van de zwangerschap heb ik ook en wil erna die van het 1e levensjaar en van 1 tot 4 jaar ook nog zo leuk voor later hier namiddag 3u prive welness afgehuurd.. was zalig.. ff genieten van mijn ventje
Ah lekker zo'n paar uurtjes wellness!! Gaan wij misschien ook nog inplannen! Onze zolder is eindelijk klaar! Vandaag al starten om wat dozen naar boven te brengen! Op het gemak natuurlijk! Van de week komt het bedje en kan ik die beginnen met schilderen. 25/8 hebben we intake van de kraamzorg maar had altijd dan gehoord dat je kamertje helemaal klaar moest zijn. Dat gaan wij niet redden hoor! Zou dat een gigantisch probleem zijn? Uiteraard staat de box enz dan wel al!
Dat is geen probleem hoor SteffieD, meestal kijken ze niet eens naar het kamertje. Zorg wel dat alles op tijd geverfd is zodat je nog goed kan ventileren.
volgende week proberen om nog naar een welness te gaan waar ze zwangerschap massages geven.. lijkt me ook wel eens leuk. steffie fijn dat de zolder klaar is slapen jullie de laatste tijd ook zo slecht? ik draai maar de hele nacht en dan moet ik er om 3u uit om pipi te doen en zo warm.. dan kruip ik terug, om 5u super fel honger en een mug rond mn oren. dus opgestaan beneden iets gegeten en op de zetel gaan liggen. om 8u trg naar bed gegaan met ramen wijd open en nu wel geslapen tot 10u.. pff
��16 tm 31 oktober 2015 mama's�� Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Totaal: 26 Jongen (8), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg⭐ Lolliebol⭐ Lieke86⭐ Vanille⭐ Zeedauw⭐ Thea23⭐ Butterfly⭐ Kreeftjes⭐ Disneymama⭐ Besjes⭐ Mavane⭐ KimmyCalypso⭐ ⭐ Afspraken en echo's: Juli 16-7 SteffieD, controle VK 20-7 prettygreeneye, extra controle ivm verkorte bmhals 21-7 Bloem93, controle VK 21-7 Meisje1977, extra groei echo 27 weken 22-7 MamaTom, GTT 23-7 MamaTom, controle vk 23-7 Meisje, controle vk 23-7 Colinn, controle VK 24-7 Winky, echo 28-7 KimG, 28weken echo Augustus 4-8 Zeehond, controle 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 6-8 Colinn, pretecho 11-8 Pretty Green Eye, echo 30 weken 24-8 Zeehond, groei echo 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 3-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
dames.. even de lijst bekeken er staan weer enkele dames op waar we hier niets meer van horen. vinden jullie het oke als ik ze opschoon? ik bekijk de laatste 15 paginas. let me know.. heb toch niks beters te doen
de lijst heb ik aangepast. degene die de laatste 15paginas niets meer gezegd hebben en die ik eruit gedaan heb zijn: patriez jinne roosenkids maaike lientje desiree nathaliedurgut leona sorry dames! indien we terug iets moest horen van jullie op het forum kan je er altijd trg bijgezet worden. hopelijk bekijkt niemand mij nu scheef
Denk het niet hoor PGE! En als iemand er terug op wilt, hoeft diegene het maar te zeggen Heb net zelf de box ineen gezet! check ✅
Pge, daar zitten volgens mij ook meiden bij die alleen nog in de Facebook groep actief zijn. Is denk ik geen probleem. Zo zo, box al neergezet! Leuk. Jeeehhhh zolder is nogmaals geverfd en nu gelukkig wel dekkend. Morgen afdeklatjes langs het plafond en plamuren. Van de week plafond verven. Radiator terug zetten, stopcontacten e.d. terugplaatsen en plinten plaatsen. En dan is het zo goed als klaar!!! Heb wel weer last van m'n buik/navelbreukje. Licht aanraken rondom navel doet dan al pijn. Even rustig aan doen nu weer dus (heb namelijk geholpen met verven).
♥ 16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Totaal: 18 Jongen (8), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Juli 16-7 SteffieD, controle VK 20-7 prettygreeneye, extra controle ivm verkorte bmhals 21-7 Bloem93, controle VK 21-7 Meisje1977, extra groei echo 27 weken 22-7 MamaTom, GTT 23-7 MamaTom, controle vk 23-7 Meisje, controle vk 23-7 Colinn, controle VK 24-7 Winky, echo 28-7 KimG, 28weken echo Augustus 4-8 Zeehond, controle 4-8 Aislyn, controle vk 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 6-8 Colinn, pretecho 11-8 Pretty Green Eye, echo 30 weken 24-8 Zeehond, groei echo 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Mag ik een klein pleidooi doen voor maaike en lientje terug op de lijst? De anderen hebben de groep volgens mij volledig verlaten, maar deze twee meiden zijn wel op FB nog erg actief. Wie weet tot in hoeverre ze hier nog stille meelezers zijn. Ik zou t in elk geval zelf wel fijn vinden om, als ik hier even niet was geweest, mijn naam nog terug te vinden op de lijst als ik er weer was.
Roosenkids schrijft volgens mij ook niet mee op FB... Maar ik denk als ze hier niet schrijven dat het idd niet erg is om de lijst te verkleinen naar enkel diegenen die actief zijn.