PGE: ik ben zelf al gastouder, maar dan bij mensen aan huis. Wij wonen in een appartement en hebben een Franse bulldog, ik ben dus liever bij de vraagouders zelf in huis dan dat de kinderen in ons huis zijn. Dit is ook niet handig omdat mijn vriend in ploegendiensten werkt dus ook nachtdiensten draait, dan kan ik niet meerdere kinderen hier hebben lopen die hem wakker houden Ik lek trouwens snachts ook echt ontzettend veel uit m'n borsten.. Soms is het echt extreem.. Heel raar idee en gevoel eigenlijk als je er over nadenkt haha. Voor op de lijst 21 augustus 3/4D Echo
leuk om te lezen hoe jullie dat straks allemaal gaan doen. Het lijkt me in het begin wel heel lastig om de kleine naar de gastouder te brengen en dan het werken weer op te pakken. Ik vind mijn werk gelukkig wel heel leuk. Ik zou op zich best 3 dagen willen werken, maar dan kan ik mijn functie ook niet meer blijven doen en dat wil ik ook niet. Nu neem ik voorlopig 1 dag in de week ouderschapsverlof op en als dat afgelopen is dan kijken we wel weer. Het lijkt me ook best leuk om een gastouder te zijn, zo kan je je je eigen kindje bij je houden en ook voor andere kindere zorgen. Daar heb ik altijd wel interesse in gehad, maar is iets heel anders dan dat ik nu doe en dit vind ik ook erg leuk. Ik heb nog geen lekkende borsten gelukkig, alleen dat er af en toe wat gedroogde viezigheid op zit.
♥ 16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Totaal: 18 Jongen (8), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Juli 24-7 Winky, echo 28-7 KimG, 28weken echo 28-7 PrettyGreenEye, extra controle gyn (bm hals) 29-7 Meisje1977, controle gynaecoloog Augustus 3-8 Meisje1977, groei echo en controle gynaecoloog 4-8 Zeehond, controle vk 4-8 Aislyn, controle vk 5-8 Bloem93, controle vk 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 6-8 Colinn, pretecho 6-8 SteffieD, controle vk 11-8 Pretty Green Eye, echo 30 weken 21 augustus Bloem 3/4D Echo 24-8 Zeehond, groei echo 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Winky, fijn dat alles er voor nu goed uit ziet! En bij ons is er nooit wat gezegd qua groeiachterstand oid en bij de geboorte was ze 3070 gram, dus ook niet echt heel zwaar en 50 cm groot. Leuk een pretecho! Maar jeetje wat een verschil in metingen zeg. Had ik al vaker gehoord hoor, dat het gewoon heel lastig te meten is inderdaad. Nu lekker geen zorgen meer maken. Molly, god geregeld zo de opvang. HIer: ma ik di ik wo man do oudste vso en nso / baby ouders vr schoonouders KimG, onze dochter is nooit naar de opvang/go geweest en is naar mijn idee heel sociaal. Speelt heel goed samen. Maar misschien komt dat ook wel omdat ze 1x in de week naar mijn ouders gaat waar ook haar 2,5 maand oudere nichtje is. En m'n moeder zat in het basisonderwijs (net als ik). Zo leert ze toch goed samen spelen en delen enzo. Maar bij een vriendin zie ik inderdaad echt wel dat haar zoontje niet heel sociaal is (gaat nu pas met 3,5 jaar naar een peuterspeelzaal). Aislyn, ik neem 1 dag in de week ouderschapsverlof op (alleen het betaalde gedeelte). Echt heel jammer dat je ook niks meer terugkrijgt van de belastingdienst. Meisje, fijn dat alles er goed uitziet. En tja, het kan net als bij Winky veel verschillen met wie de metingen doet. Bloem, niet fijn lijkt me als je een beetje in onzekerheid zit qua inkomsten/werk/opvang. Hopelijk pakt het gesprek goed uit! En hopelijk gaat het snel de goede kant op met je vriend. PGE ooohhhhh ik heb wel ook iets wat last van (vooral m'n rechter) een lekkende tiet, maar zo erg . Ik heb er overdag eigenlijk nog geen last van gelukkig. Jij? Jullie? Ik ga denk ik zo toch ook bellen voor een 3d/4d echo. Vind het wel zo leuk omdat we het bij onze dochter ook gedaan hebben. Hebben ze later beide hun eigen dvd.
spring ik moet de 28e terug om 9u30 bloem gek dat we zoveel gemeen hebben molly die gedroogde viezigheid is het begin je moet er idd wat voor over hebben om gastouder te worden. benieuwd hoe het zal gaan als ik start in januari.. zeehondje hier is het ook vooral mijn rechter tiet overdag ook nog geen last.. net mijn pakket van zalando aangekregen: nieuwe onderbroeken, jamerjas en kei leuke pyama broek. slofjes zijn nog onderweg.. schoonpapa is net de laatste schuifdeuren op de bureau komen zetten dus boven is elk kamertje nu helemaal af JOEPIE!! ook had hij een valies bij voor mij.. zal dus maar eens beginnen inpakken.. ook aan het rondkijken voor fotoshoot te doen.. zo benieuwd! durven ook nietmeet te lang wachten ermee. eerst was het plan rond 34weken maar ik heb bang dat ik dan geen buikje meer heb.. dus maar iets vroeger dan nu
Hier gaat zoonlief 2 dagen per week naar de opvang. Wij hebben expres een heel kleinschalige opvang gekozen. Groepjes van maximaal 6 kinderen met 2 leidsters er op. Dus er is aandacht genoeg voor hem, niet te druk, maar wel de voordelen van opgroeien met andere kinderen. Ik vind het ideaal! Lekkende borsten nog geen last van, maar die gevoelige tepels, aiai! Er gebeurt duidelijk wel vanalles daarbinnen! PGE, leuk, een fotoshoot! Kom je een fotootje laten zien als t gelukt is? Wij gaan vanavond op vakantie, dus zal weinig/niet meelezen en schrijven hier de komende 2,5 weken. Dan weten jullie dat. Tot in augustus! En veel plezier iedereen die in de tussentijd nog een echo/controle heeft!
Hier doen wij het al volgt: Ma: papa dag (werkt vanuit huis zowaar mogelijk ligt aan het schema van de baby) om 15.00 dochter uit school. Di: ik thuis Wo: ik thuis. Do: om de donderdag oma (elke week is voor ons te veel, super lieve oma maar het geeft ons de nodige stress, hihi ze is heel zorgzaam maar soms iets te met onbedoeld goed advies heel irritant) Andere do gastouder of opvang. (Geen wacht lijst nu hier) dus kijken dan ff. vr: ik thuis hier geen lekkende borsten. Wel wat witte korreltjes en als ik dat weg poets iets doorzichtig vocht minimaal. Heb ook wel is zo'n dag dat niks uitnje handen komt. nu erg maagzuur en heb het bed omhoog gezet. Slaapt wel gek maar geen maagzuur. baby echt heel druk. En elke avond de hik. Zijn aanwezigheid is echt genieten. Blijft bijzonder. vandaag druk bezig geweest met zijn kamertje (stukje want hij slaapt bij ons we missen een slaapkamer) willen graag verhuizen. Maar verkopen is financieel nu nog niet heelbaar. Nog maar ff uitzingen en hopen op geen huil baby. Maken er wat mooi van ♡ Wel geleerd bij mijn dochter dat ruimte en materiaal niet noodzakelijk is. Maar liefde en aandacht de beste basis is. En hij komt werkelijk niks te kort ( al worden mama en papa soms gek haha) nu lekker slapen en morgen uit slapen jeeeeh. Eindelijk weer is. Fijn mijn man heeft nu vakantie.
1e longrijping gekregen. pilletje gekregen om alle activiteit stil te leggen. bloed getrokken, urine staal afgenomen,.. baarmoederhals van 2 naar 1 cm. moet in het ziekenhuis blijven tot maandag ochtend minstens. morgen normaal verjaardag feestje van mijn mete kindje, word 1 jaar .. alles nu voor ons kleintje!
Jeetje pge wat heftig. hopelijk komt alles snel tot rust zodat de beeb nog even blijft zitten. Vervelend dat je niet naar de verjaardag kunt maar je kind is even belangrijker. Heel veel sterkte
Ow jee PGE!! Ik hoop echt dat jullie kleintje nog even wilt blijven zitten!! Hou ons zeker op de hoogte en je kan hier lekker alles van je afschrijven! Veel sterkte meid!!
dames bedankt voor jullie steun! ik en mn man zijn er ff ondersteboven van.. hoop dat ons ventje idd rustig blijft zitten.
PGE nee toch. Wat schrikken meid. Hopelijk slaan de weeënremmers goed aan. Iedere dag telt. Ik denk aan je!
Ohh nee. Kleineje je ligt veel beter in je mama's buik. Blijf nog maar ff zitten. heel veel sterkte en heel begrijpelijk dat je ondersteboven bent. Is ook niet niks. hopelijk slaat alles goed aan en zet het niet door. knuffel