Hier ook vrijwillig verzekerd als zzper en zit al vanaf week 8 in de ziektewet.. geen problemen mee gehad gelukkig ze bellen alleen elke 3 a 4 weken of ik akweer aant werk kan en heb 1 x bij de bedrijfsarts moeten komen
hier een goede nacht gehad de 1e nacht zonder dat de verpleging me snachts wakker maakt. toch kunnen slapen van 22u tot 1u20 en dan terug tot 5u50 en tot 7u20. dus valt mee enorme honger nu
Ik werk bij een bank. Dus niet heel fysiek werk. Ik zit voorlopig volledig in de ziektewet. Alles voor mn kleine man! Gyn had ook al gezegd hoe minder harde buiken, hoe beter. Probeer dus ook zo rustig mogelijk te doen. Gister wel weer de hele dag een pijnlijke buik gehad en hij was erg gespannen. Wat ik al eerder zei... Elke dag dat ie nog lekker warm in mn buik zit is er 1! Vandaag in ieder geval de 27 weken dans! Nog officieel 13 weken. En wat heb ik er zin in!! PGE: wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Hoe nu verder qua medicatie en ziekenhuis opname etc? Ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat je maar een bepaald aantal weeënremmers kan en mag hebben en dat t dan op eigen kracht moet.
Nou, hier weer een dagje bankhangen! Alles doet zeer, buik rug... Hoop dat t snel woensdagochtend is, dan mag ik terug naar de gyn...
Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad PGE! Colinn: inderdaad kleine gaat voor nu! Nog 13 weken voor jou! Klinkt zo kort he 😀 Jughi: doe maar rustig aan! Niks is zo vervelend dan zo'n pijnlijke buik! En als je in de ziektewet kan, zou ik het zeker doen! Ben blij voor je dat je woensdag weer naar de gyn kan! Ik heb ook regelmatig harde buiken terwijl ik toch al in verlof ben! Gisteren heb ik schoongemaakt ed en heel de avond buikpijn! Gelukkig trekt het na een nacht goed slapen wel weg! Is dit iets dat ik moet melden of hoort het er gewoon bij? Moet zeggen dat de kleine wel regelmatig goed (en pijnlijk) voel! *28 weken dansje*
Goedemorgen dames, Fijn goede nacht pge. Hopelijk blijft het rustig in je buik. Denk niet dat je nog naar huis mag? Jeetje wat hebben er al veel last van harde buiken en andere rompslomp. En zitten er veel thuis. Hier alleen wat kwaaltjes door ruimte gebrek. kort ademig, maagzuur, obstipatie. Maar kan eigenlijk alles nog. En mijn plan is 17 september met verlof te gaan. Dat is met 36 weken. Werk in de kinderopvang en bso 2 dagen in de week. Nu 28+1 en lekker 2 weekjes vrij. En dan nog 6 weekjes werken. Stertke met alle harde buiken en laat de baby's nog maar ff zitten.
behalve het de groei achterstand gaat het hier ook goed. Idd wat kortademig en merk sinds een paar dagen dat de buik bij het bukken in de weg gaat zitten maar verder geen kwaaltje Ik ga ook met 36 weken met verlof op 23 september.Nog 8 weken dus. Aftellen gaat beginnen
Ik moet zeggen dat ik dit zelf ook niet zag aankomen... zit ff in de klaagmodus hoor vandaag. Manlief werken, d'r zit een muis in huis, verveel me te pletter en dan doet ook nog vanalles zeer...
Blij dat je een goede nacht hebt gehad PGE en dat de kleine nog in je buik zit. Ik heb gelukkig gisteravond de baby wel goed gevoeld, en vandaag is het rotweer dus we zitten noodgedwongen binnen en voel de baby nu ook meer.
steffie harde buiken altijd melden bij je volgende controle. hier is de gyn vanmorgen langs geweest. morgen komt ze weer kijken. de weeënremmers hangen nog aan tot vanavond, dan valt het te zien hoe mijn lichaam reageerd. gyn zei wel dat ze zelden zien dzt het dan dadelijk trg in gang schiet. dus ze verwachten dat het wel gf stil zal blijven. als dat zo is mag ik woensdag warscheinlijk naar huis. er word woensdag wel nog even mijn baarmoederhals gemeten en ontsluiting. indien de weeën terug opkomen kunnen de weeënremmers nog maals terug opgestart worden. Dus ze houden hier nog wel wat achter de hand moest het nodig zijn. assistent zei dat de kans heel klein is dat de baby te vroeg zal komen als ze naar de testjes vzn gistere kijken en ik goed rust hou.. duimen dus maar!
Pge dat is nog eens tof nieuws om te lezen! Hoop dat het zo blijft! Ondertussen blijft het ook voortgaan he.. Gaan alweer naar de 28 weken toe.....
Fijn PGE! Duim dat je woensdag naar huis mag (en het dus rustig blijft in je buik) Goed dat je dan veel rust colinn Inderdaad veel met behoorlijke beperkingen al. Ik zelf ook nu 50% in ziektewet vanwege bekkenklachten. Merk ook echt dat t op is na een halve dag. Ik had bij de eerste trouwens tot bevalling met 32.5 nauwelijks klachten. Liep zelfs 7 trappen op en was dan alleen wat kortademig. Wat een verschil met nu... Bij tweede ook weinig last trouwens. Tot einde 32 uur per week gewerkt en alleen beetje last van rug na drukke dag maar verder niet. Dit mannetje (of mijn lichaam nu) doet het anders. Maar heb het er graag voor over hoor! Vind zwanger zijn enorm bijzonder
elke dag extra is een geschenkje van hierboven. we proberen positief te blijven.. en kleine doelstellingen te maken. morgen 28weken.. op naar de 30.. 32.. 34.. 37..
ik weet zo ff niet wie er van hier allemaal ook op FB zitten mar ik heb vanavond een 4D echo gehad en dit was t resultaat zo bijzonder ik blijf er maar naar kijken haha hij heeft mijn mond en wangen haha