Inderdaad weer een dagje verder. Zo moet je inderdaad maar denken Goed om te lezen dat je goed hebt geslapen!
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad PGE! Wel jammer dat je weer aan de weeenremmers moest! Al een idee wanneer je naar huis mag of is dit nu niet meer aan orde? Hier begint verveling een klein beetje toe te slaan! Probeer me goed bezig te houden maar moet elke keer effe gaan zitten omdat ik dan last van m'n buik krijg en in de namiddag ben ik ook helemaal op! Naja.. Stukje voor stukje dus 😄 Na het weekend kan ik gaan schilderen in de babykamer (de meubels) dus dan ga ik gewoon op de grond zitten en dan lukt het vast wel!!
na het pilletje gisteren is het trg rustig geworden in mn buikje. vannacht geen harde buiken meer gehad. vanmorgen had ik op de monitor wel terug wat bergjes maar de assistent zei dat als ik ze niet voelde ze onbelangrijk waren. en ik voelde ze niet dus.. net hebben ze nog een echo gemaakt van mijn baarmoederhals en deze was ineens 3cm.. dus terug langer geworden dan ze ooit gemeten hebben. Het was altijd 2 en zaterdag zelfs maar 1cm dus ik ben super blij!! ik mag naar huis vandaag!
Wat fijn PGE!! Dus rust heeft je baarmoederhals dus goed gedaan. Hopelijk vanaf nu lekker thuis en blijft dr kleine nog een hele tijd zitten. Die drukke bewegingen voel ik ook ja, heel apart en moeilijk uit te leggen Rustig aan allemaal dames!
Heel gek dat het overal anders blijkt te zijn want ik heb vandaag een groeiecho gehad 27+4 baby is 1200gram loopt 3 daagjes voor en hoort gewoon bij de gemiddelde.
PGE, fijn dat je naar huis mag, maar blijf wel goed naar je gevoel luisteren. Fijn ook dat je een meting hebt gehad van 3 cm, klinkt erg positief! Danielle, bedoel je ten opzichte van KimG? Want 1200 of 1300 gram is toch wel een flink verschil, relatief gezien. Ik snap er niets van wat nu normaal is, want in mijn banner staat 1110 en ik ben ruim ween week verder. Dus het lijkt mij toch wel groot, 1200/1300 gram. Ik heb morgen een 3D echo! Ben benieuwd.
Dit vond ik ook nog: Fetus Growth Measurement Percentile Charts Graphs Calculator for Fetal Weeks Gestation, Fetal Weight, Growth Percentile EFW CRL MSD BPD OFD HC AC FL HL, Ultrasound sonogram scans bij 27 weken is een gewicht tussen 876 en 1234 gram normaal. 1055g is gemiddeld.
PGE, goed nieuws seg! Hopelijk blijft het zo toch nog een aantal weekjes 1.300kg is echt wel zwaar voor nog geen 28 weken
Ja beetje vreemd dat ze dan zeggen dat ze bij t gemiddelde hoorde met 27+4 en 1200 gram. Nouja vandaag uitslag bij de gyn dus we zullen zien!
Aislyn als ik naar jou link kijkt is mn baby helemaal niet zo licht ze woog vorige week 1019 gr. En toch krijg ik steeds een groeiecho en moet ik naar t ziekenhuis. Wel raar hoor op elke site staan weer andere gewichten.
Ja zo raar al die andere meningen.. ach het blijft een schatting mijn zoontje zou klein zijn daaron het inleiden zolang mogelijk uitgesteld kwam hij met 41+1 ter wereld 4450gr 54cm.. niks niet klein dus! Mijn peetkindje werd gehaald met een keizersnede met 38 weken want haar buikje zou te klein zijn en haar hoofdje te groot een natuurlijke bevalling zou te riskant zijn.. kwam een mooi fijn babytje uit 44cm.. hoofdje was niks mis mee buikje ook niet..
Ik verveel me vanavond lekker naar de bios met m'n husband.. Lekker naar de minions! Heerlijk dr ff uit...... Verheug me er echt op!
Veel plezier Jughi!! Ik ben vandaag begonnen met meubeltjes schilderen! Nu eerst het bedje! Als die klaar is, zal ik eens een foto plaatsen!
Wat fijn dat de kleine zo goed is gegroeid. Een voor- of achterstand in groep van een week is acceptabel heb ik altijd begrepen. Daar zit je nu dus in! KimG, is zeker lastig te meten allemaal ja. Ach, het gaat in ieder geval goed en daar gaat het om! En zo'n geboortelijst leggen, ik zou echt gelijk alles mee naar huis willen nemen Bewegen; heb voor het eerst de hik gevoeld vanmorgen! En meestal voel ik d'r aan één kant, maar ik voelde d'r opeens links en rechts tegelijk, leek wel of ze karate aan het doen was ofzo Colinn, wat raar dat sporten als straf wordt gezien terwijl er overal staat dat je daar gewoon mee door kan gaan alleen wel op aangepast niveau. Of heb jij echt flink getraind enzo? Leuk Steffie, lekker met de babykamer aan de slag nu! Aislyn, da's mooi dan zit onze kleine dus mooi gemiddeld (26.6 weken en 1094 gram)! Hier verder alles goed! Hoop alleen dat het weer nu beter wordt/blijft. Dochterlief vermaken wordt steeds lastiger...