��16 tm 31 oktober 2015 mama's �� Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 28 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Mb82 Totaal: 18 Jongen (8), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Augustus 3-8 Meisje1977, groei echo en controle gynaecoloog 4-8 Zeehond, controle vk 4-8 Aislyn, controle vk 4-8 PrettyGreenEye, controle gyn (29w) 5-8 Bloem93, controle vk 6-8 Aislyn, 30 weken groei echo 6-8 Colinn, extra controle VK 6-8 Colinn, pretecho 6-8 SteffieD, controle vk 11-8 Pretty Green Eye, echo 30 weken 21 augustus Bloem 3/4D Echo 24-8 Zeehond, groei echo 25-8 KimG, 32weken echo September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Foto van de 3d echo staat in mijn album. Staat wel op privé, dus alleen zichtbaar als je in mijn contactenlijst staat.
Net groei echo gehad, alles is goed. Ze weegt nu ongeveer 1140 gram en is gemiddeld op groei en lengte. Sinds 20 weken geen echo meer gehad, dus was echt verbaasd hoe groot ze is geworden. Ze ligt nu al met het hoofdje naar beneden.
Jaaaa ze adviseren ook om zoveel mogelijk te blijven bewegen. Ik bedoelde dat ik nogal een afgetrainde buik had en dus de spieren en banden strak stonden en nu wat te verduren hebben. Daarom staat mn buik vaak enorm op spanning.
hier ligt de kleine al de hele zwangerschap met zijn hoofd naar beneden. maar bij 1 echo dat hij stuit lag. zijn voetjes voel ik altijd hoed tegen mijn ribben. net een rolstoel gaan halen.. dan kan ik eventueel toch ff mee naar de winkel. emvoloppen van de geboorte kaartjes zijn ook hier dus morgen beginnen schrijven.
Beeb kan sinds gisteren een nieuw kunstje! Tegen mama's ribben aanschoppen... Pff best pijnlijk!!! Niet echt comfi kan k wel zeggen...
Dan snap ik 'm Colinn. Handig pge. Is wel fijn om zo ook nog buitenshuis te komen. Jughi, au (denk ik). Heb geen flauw idee hoe dat voelt namelijk.
jughi inderdaad niet echt comfortabel zat hier gestraks in de auto en moest ook ff naar lucht happen toen er een voetje tegen mn ribben/longen terecht kwam hier ff naar de winkel geweest met mijn ventje.. hij heeft hier ook de was en de kuis helemaal gedaan. Zo fier op hem dat hij dit allemaal voor me doet!
Fijn dattie je zo goed verzorgd! Zeehondje, dat komt vanzelf dat je dat voelt. Hier iets leuks! Via fb een 3D/4d echo gewonnen!! Had een actie gedeeld van echowonder, bleek ik zomaar de winnares te zijn heb ze meteen gemaild, ben benieuwd wanneer ik terecht kan
Leuk Jughi! PGE, fijn dat je man zoveel overneemt. Kun jij tenminste aan je rust toekomen. Zeehondje, ik voel de trappels prima maar nog nooit zo zeer dat het pijn doet. Kan me dat ook niet herinneren van mijn eerste dochter. Misschien zijn onze meisjes iets rustiger. Of mischien komt het nog.
aaaarrrrrggghhhhhh!!! mijn emveloppen voor de geboorte kaartjes zijn er.. wil ik beginnen schrijven, ik denk zal maar eerst ff meten of de kaartjes erin passen.. nee hoor, te klein!! zo balen!! waarom bestellen ze nu toch te klein?! kaartjes zijn 14×14cm normaal moeten de emveloppen dan 14,5×14,5cm zijn.. ze zijn maar 13,9×13,9cm... pffff!! klaagmodus uit.
Ik ga naar Berkel enschot voor de echo, er zijn in nl iig meerdere vestigingen.. Weet niet of dat in België ook zo is. Zoo die enveloppen das wel rot! Heeft de drukker die fout gemaakt?
Gaaf hoor Jughi! Pge, lekker dan. Van die enveloppen. Hoop dat ze een spoedbezorging doen dan?! Pijnlijke schopjes hoeven natuurlijk niet te komen idd. Bij dochter was het ook niet pijnlijk. Nu heel soms een pijnlijk schopje links onder.