Nesteldrang is hier echt al weken bezig... Die kasten met zooi van boven tot onder bezig met wegruimen... Eerst babykamer, logeerkamer en slaapkamer gedaan.. Toen beneden mijn werkruimte en woonkamer... Vandaag hal met inbouwkasten gedaan... Nouja inmiddels laat ik manlief veel doen en zit ik er voor de gezelligheid bij! Box staat sinds vandaag in de woonkamer, om de hond er alvast aan te laten wennen... Boxkleed is nog in de maak bij schoonmoeders..
Wanneer moet je je zorgen maken als je de kleine niet meer voelt? Eigenlijk al de hele dag weinig beweging. Net m'n hand er ff op gelegd, krijg n klein schopje en dat was het. Hebben baby's ook een luie dag? Want hij was juist zo druk telkens!
Hallo dames, Ik ben ook in oktober uitgerekend en wil graag mee kletsen 26 oktober verwachten we onze 3de spruit. Het wordt een jongen We hebben al een dochter van 11 en een zoontje van bijna anderhalf. Groot leeftijdsverschil komt door andere partner. Wat nu wel ontzettend leuk is als je ziet hoe de 2 kids met elkaar omgaan. Echt super leuk om te zien hoe mijn dochter een grote zus is. Straks nog een keertje dus Ik ben 30 jaar en bewust werkloos om de eerste jaren lekker thuis te zijn voor een 2 kleintjes. Zijn er eigelijk meer meiden die er niet veel leeftijd tussen hebben zitten? Ik ben nu 30 weken zwanger en begin het wel pittig te vinden ineens. Last van mijn rug, slecht slapen en een kleintje die overdag veel aandacht wil. Mijn buik voelt ook zwaarder aan lijkt wel. Terwijl ik echt niet dikker ben als bij de vorige 2. @jughi: volgens mij zeggen ze 10 keer per dag toch? Staat vast ergens op Google. Maar die kleintjes hebben wel eens een rustig dagje hoor. Heb ik ook gehad. Misschien als je straks lekker in bed ligt en rustig ontspannen bent, je de baby meer voelt.
jughi.. het is normaal. hier ook altijd super druk ventje gehad.. maar sinds 1,5 week veel rustiger en andere bewegingen. Ze krijgen minder plaats he. als je ongerust bent ff je vk of gyn bellen. mijn zus gaf als tip een groot glas koude echte cola drinken. dan worden ze naart schijnt ook actief van. hier houd de baby me snachts vaak wakker of geraakt ik er niet van in slaap. gisteren muziekmobieltje op mn buik gelegd.. hij werd helemaal rustig en heb een hele rustige nacht gehad. vanaf nu elke avond zo doen.. dan ik hij het melodietje bij de geboorte ook gewoon fotoshoot was super! zoooo benieuwd naar het resultaat
30 weken dans! 4 weken geleden leek het er ff op dat meneer al wilde komen. Gelukkig zit ie nog lekker op zn plek en hebben we dit iig maar weer gehaald! #blij !! Welkom Michelle27! We zijn op dezelfde dag uitgerekend! Ik zal je op de lijst zetten!
♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥ Uitgerekende datum: 16 oktober Spring28 , 29 jaar , 3e kindje Aislyn, 34 jaar, 2e kindje 19 oktober Liva87, 27 jaar, 2e kindje SteffieD, 27 jaar, 1e kindje 20 oktober Meisje1977, 37jaar, 1e kindje Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje Winky, 32 jaar, 2e kindje Jughi, 27 jaar, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, 2e kindje 21 oktober Molly27, 27 Jaar, 1e kindje 22 oktober KimG, 32 jaar, 2e kindje MamaTom, 28 jaar, 2e kindje 23 oktober Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje 24 oktober xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje 25 oktober Chelsje, 27 jaar, 1e kindje Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje 26 oktober Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje Colinn, 27 jaar, 1e kindje Michelle27, 30 jaar, 3e kindje Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1) Sterretjes: Cdvg☆ Lolliebol☆ Lieke86☆ Vanille☆ Zeedauw☆ Thea23☆ Butterfly☆ Kreeftjes☆ Disneymama☆ Besjes☆ Mavane☆ KimmyCalypso☆ ☆ Afspraken en echo's: Augustus 18-8 Meisje1977, groei echo en controle gynaecoloog 18-8 PrettyGreenEye, controle gyn 31w 18-8 SteffieD, controle VK 21-8 Bloem 3/4D Echo 21-8 Spring controle en groeiecho 24-8 Zeehond, groei echo 24-8 Colinn, controle VK 25-8 KimG, 32weken echo 26-8 Aislyn, controle vk 27-8 Bloem93, controle vk September 1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken 1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken 8-9 KimG, 34weken echo 10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn 22-9 KimG, 36weken echo 29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken Oktober 6-10 KimG, 38weken echo 13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken
Hij is savonds weer lekker druk gaan bewegen!! Dus idd hoort er gewoon bij Morgen alweer 31 weken... Begint echt op te schieten!
Jughi ik weet het eerlijk gezegd niet. Bij de eerste vond ik het altijd wel eng als ik d'r niet veel voelde, nu is dat heel anders. Ik kan mezelf redelijk geruststellen dat het de volgende dag vast weer beter is. Heb nu ook dagen gehad dat ze redelijk druk was en gister ook weer een stuk minder. Echt tellen hoe vaak ik d'r voel doe ik niet echt, áls ik d'r maar voel. Welkom Michelle. Wat leuk, grote zus van 11 jaar en dan nu juist zo weinig verschil. Hier door ivf 4 jaar ertussen. PGE, ben benieuwd of het muziekje toeval was of dat het 'm echt rustiger maakt! Super foto's! Echt mooi! Jeeeeehhhhh allemaal weer een weekje erbij. 30 weken of meer de meesten nu! Hier gaat alles goed. Wel sneller vermoeid en heb eigenlijk nergens zin in terwijl ik toch dochter moet vermaken. Echte babydingen doen kan nog niet echt. Vanmiddag komt de kast voor Sophie, deze gelijk vanavond met ml in elkaar zetten. Dan ga ik morgen even naar m'n werk (school) en gaat hij alle kleren naar boven dragen en hopelijk ook de babykleren en spullen van de vliering halen. Dan kan ik woensdag en donderdag lekker en eindelijk aan de slag met uitzoeken enzo. Dan vrijdag weer naar m'n werk en vanaf volgende week weer werken. Nou ja, drie weekjes dan en dan begint m'n verlof!!!
zeehondje.. gisterenavond weer het muziekje op mn buik gelegd. en ja hoor heb vannacht goed door geslapen. 2e nacht dat hij me niet wakker maakt moet wel toegeven dat ik er zelf ook rustig van word.
PGE: wat een super mooie foto's zeg! mag je echt trots op zijn! Hier is de nesteldrang al begonnen, ik heb alle kleertjes uitgewassen het hangt nu klaar in de kast. zo'n leuk gezicht Dat maakt het allemaal weer wat echter voor mijn gevoel. hoe slapen jullie eigenlijk de laatste tijd? bij mij gaat dat echt per week slechter. nu heb ik een voedingskussen tussen mijn benen en onder mijn buik, dat helpt wel iets voor de rugpijn. maar sowieso slaap ik heel erg licht. om alles wordt ik wakker, zelfs als mijn vriend te hard ademt. haha heel irritant.
Zoo pge wat een prachtige foto's! Je bent ook echt een mooie vrouw! Hier nog geen mooie buik.. Ooit 140 kg gewogen, dat veloverschot is helaas nog niet opgevuld