16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Leuk, gaan jullie het op deze manier vertellen?

Pommetje, welkom

Mavane, ik heb daar ook geen ervaring mee, maar bandenpijn kan toch niet zo heftig zijn?

2. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ja denk het wel sunshine! Vind het wel leuk om onze dochter er bij te betrekken :). Nu alleen nog het shirt bestellen! Als alles goed mag gaan willen we het in het weekend van 14 maart gaan vertellen aan de familie!

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou het wel in de gaten houden hoor. Want als je echt heel veel last hebt, dan zou ik even naar de huisarts gaan ofzo. Want bandenpijn met 5 weken zwangerschap is wel heel erg vroeg sowieso!

Ik heb er geen ervaring mee.
    Ben nu wel elke dag beetje misselijk, vooral in de ochtend maar gisteren had ik het de hele dag. Zeer irritant. Maar echt dat groeien van de baarmoeder heb ik niet meer zo erg, en daar maak ik mij dan wel een beetje zorgen over weer!

4. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk zei dat juist bij een tweede dit al zo vroeg kan en dat het tot huilens aan toe zo een pijn kan doen. Het kan een hele dag duren of even. Ik heb mn dochter naar bed gebracht en 500 mg pcm ingenomen. Ben gaan liggen en nu half uurtje later lijkt het redelijk weg getrokken. Ik houd het in de gaten maar man wat deed dat zeer! Was er beroerd van. Mijn bbz is al weer even geleden en kon me niet goed meer voor me halen of dat hetzelfde voelde. Mijn zusje heeft het ook gehad en gaf toch een iets andere pijn aan dus hoop dat stelde me wel iets gerust. Weet wel dat bij mijn bbz de pijn niet meer weg ging en dat is nu gelukkig wel.

Verder vandaag veel diarree en rommelende darmen. Maar heb dat al een week da ik soms moet rennen naar het toilet.

5. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Mavane is indd bandenpijn. .ik herken t van mn vorige zwangerschap. .kan indd al best vroeg zijn..ik voel het nu ook trekken in mn liezen en zij..je bm hangt aan banden en gaan nu oprekken..maar ik was daar ook onzeker over omdat ik het niet kende..maar nu weet k wat het is ;)

Hier voornl pijnlijke benen en onderrug en mn (.)(.) Lijken ook gevoeliger te worden. .zo spannend allemaal weer..:)

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

ponnetje welkom en gefeliciteerd. Dit kindje is echt een verrassing.
    Even aan het idee wennen en dan komt alles goed:)
    Als je tot 10-12 weken moet wachten lijkt mij ook lang.. Ik vind tot 8 weken al lang duren

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

heel leuk

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb een shirt voor mn manneke met "ik word grote broer" :)

10. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een shirt gezien met ee tekst "psssst mijn mama heeft een baby in haar buik. Die vond ik zelf ook erg leuk

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    allemaal leuke teksten.
    Ik zag een leuk shirt met de tekst i have a baby on board

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb vorig jaar op de 9maanden beurs een buikband laten maken met de tekst: ten minste houdbaar tot: en dan zn geboortedatum :) zooo leuk!

13. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @lolliebol: sterkte! zo jammer om dit te horen!

@linn: welkom!! en proficiat! :) ik ben gek van je naam! staat om mijn lijstje van dochter namen ;) linn / lynn :)

14. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Mavane, zou je niet voor de zekerheid toch even laten checken wat het is, die pijn? Een gevoel is moeilijk door anderen te beoordelen natuurlijk en het zou wel héél akelig zijn als het tóch wederom een bbz betrof... ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het toch even laten checken. In elk geval hoop ik voor je dat het snel weer over is, want dat is natuurlijk niet vol te houden!

15. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    @debjjj: 5maart lijkt idd nog zo ver weg :)

@ponnetje: welkom en proficiat!

16. Pitahaya

Ik hoop ook dat het snel weer bij je over is!!
    Hebben jullie al een voorgevoel of dit een jongetje of meisje gaat worden?

Pff, dames, ik ben echt zo misselijk!! Vooral als ik elke keer beetje honger heb. Vorige zwangerschap had ik daar helemaal geen last meer van. Bij de miskraam dacht ik aan een jongetje, nu heb ik sterk voorgevoel voor een meisje.. Waarom weet ik niet.

Normaal trekt de misselijkheid rond het middaguur weg, en nu sinds gisteren niet meer. Hoop echt dat het niet veel erger word!

17. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    @disneymama: heeeeel leuk!! ;)

@lieke86: ook super leuk! :)

@pitahaya: hier gaat de voorkeur naar een meisje :) heb ook al alles klaar in gedachten voor een meid! geboorte kaartjes, kamer, kleertjes wat ik wil, doopsuiker :) echt alles.. als het een jongen word zal ik nog veel zoekwerk moeten verrichten om mijn smaak te vinden van alles :) volgens de chinese kalender word het een dochter. die van mijn zus en de buren klopte ook dus.. we will see! ik heb ook veel meer meisjes namen, jongensnamen vind ik zoooo moeilijk!

@hier: ik heb soms ook wel steken in mn buik, en dan denk ik oei! maar na 10 min kan ik dan naart toilet gaan en verdwijnen de steken dus ik zoek er niets achter!

even een ander groot probleem hier..
    op onze slaapkamer stinkt het onwijs hard "wiet geur" zegt mijn man.. precies of je op een fastival staat en naast je rook iemand een joint..
    ik vind dit echt gek en zou niet weten waar het vandaag komt.
    weet ook niet of dit schadelijk is voor de baby als ik erin slaap.
    als het raam de hele dag openstaat is het weg en na enkele uren met raam dicht is het terug :(
    enkel de buis van de verwarming loopt door onze kamer omhoog voor de rest geen leidingen of eender wat of iets wat dit kan verklaren.
    wat zou ik kunnen doen?

18. Pitahaya

Huh, wat raar dat dat zo stinkt in je kamer. Geen idee wat dat is. Ligt er ergens wat te rotten in de kasten ofzo?
    Denk niet dat geuren kwaad kunnen voor de baby hoor. Behalve sigarettenrook dan.

Nee, maar PGE, ik bedoel niet wat je voorkeur is, maar wat je voorgevoel is. Dat is wat anders. :) Mijn man en ik hebben echt totaal geen voorkeur voor een geslacht. We vinden het allebei super leuk. Maar mijn gevoel zegt dat het een meisje word. Als het een jongen word, dan zou ik dat net zo leuk vinden. Wij hebben wat namen op lijstjes staan voor zowel jongens als meisjes dus dat komt wel goed. En we willen sowieso een vrij neutraal kamertje, niet roze of blauw.... Dus ook dat komt goed dan.

19. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Heb totaaaaaaal geen voorgevoel, maar ik hoop op stiekem op een meisje.... Ik zou dolgelukkig zijn met allebei, maar aangezien wel al een jongetje hebben, lijkt een meisje mij ook zo mooi om eens mee te maken. En inderdaad, PGE, ik zou ook makkelijker namen en zo kunnen bedenken voor meisjes dan voor jongens. Het was al een worsteling om de naam voor onze zoon te vinden, maar een tweede jongensnaam wordt pas echt een uitdaging!

Heb geen idee waar jullie wietlucht vandaan kan komen... delen jullie ventilatie met de buren misschien? Wij wonen in een oud, raar aangelegd huis. Toen ik hier kwam wonen, kwam de afzuigkap uit in de kamer van mijn zoontje. Rook de hele babykamer naar de boerenkool na het koken! Misschien is het zoiets?

20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik heb geen voorkeur voor een jongen of meisje. Vind het allebei leuk. Meisjesnaam hadden we al een poos. Met een jongensnaam wordt het moeilijk

Deel Deze Pagina