16 t/m 31 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patriez26, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Michelle: dank u :) ik slaap ook minder en minder goed.. draai heel veel rond maar slaal al vanaf t begin met n zwangerschaps kussen. leuk he als de kast vol ligt ;)

2. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Slapen is bij mij echt wisselend.. Ene nacht slaap ik heerlijk andere nacht echt bagger..

3. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige foto's PGE. Die laatste vind ik extra mooi. En super fijn dat de kleine nog braaf in jr. buik zit

Michelle: ionze eerste twee schelen ruim 20 mnd dus ook lekker dicht op elkaar. Twee meiden en spelen echt veel samen. De jongste wordt in okt drie dus nu iets meer tijd ertussen. Leuk dat je meekletst

Slapen gaat bij mij best goed. Bij draaien vaak veel last maar heb ook nachten dat ik lang achter elkaar gewoon doorslaap. Heel fijn

4. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Mooie foto's pge.

Hier gaat t slapen nog prima alleen erg vaak wakker om naar de wc te gaan. Wij hebben de babykamer af alleen nog gordijnen ophangen en dan is alles klaar. Ook de kleertjes al gewassen in de kast hangen.
    Vandaag weer een groeiecho gehad en kleintje was niet heel veel gegroeid. Buikje blijft wat achter lopen. Beentjes en hoofd wel goed. Ctg en doppler meting waren ook prima in orde. Arts ging overleggen met de andere artsen wat ze nu gingen doen. Mocht gelukkig nu nog wel naar huis. Ze hebben na t overleg besloten dat er geen ernstige zorgen waren. Mag volgende week terugkomen voor weer een ctg scan en doppler meting van de navelstreng. Ook gaan ze dan een doppler meting doen van de bloed/voedingstoevoer van de hersenen (schijnt dat ze daar ook veel aan kunnen aflezen) Dus t blijft hier nog wel even spannend of ons kindje goed blijft groeien. Gelukkig ziet alles er op t kleine buikje van de baby na er perfect uit. En iedere week is er weer een meegenomen.

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Winky, spannend hoor... Iedere week is er idd weer eentje meegenomen! Hopelijk blijft het goed genoeg gaan, dat de kleine nog ff kan blijven zitten..

6. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer even! Vooral voor de meiden die geen FB hebben dan :)

PGE, wat een mooie foto's zeg! En fijn dat je kereltje toch nog steeds in je buik zit, nog een paar weekjes volhouden zo!

Michelle, welkom!

Hier gaat het slapen ook verschrikkelijk. Veel plassen, zware buik, maagzuur, actieve baby... Ik zal echt blij zijn als het +- eind september is :)
    Ik ben anderhalve week geleden opgenomen in het zh voor 3 dagen. Ging oorspronkelijk voor een vreemd/verdoofd gevoel in mijn rug maar ze hebben eiwitten gevonden in urine en ook de bloedafname was niet zoals het moest. Enkele dagen opgevolgd en daarna onder voorwaarden naar huis mogen gaan.
    Vandaag op controle geweest, bloeddruk veel te hoog dus aan de bloeddrukverlagende medicatie, 3x per dag zelf meten en regelmatig op controle. Ben nu ook in de ziektewet.

7. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Winky, idd erg spannend! Wel fijn dat je zo goed opgevolgd word!
    Slapen gaat hier nog redelijk alleen 's nachts een keer eruit voor te plassen (en dan doet het echt pijn omdat m'n blaas zo vol zit) en de laatste dagen weer overgeven 's ochtends.. Lijkt wel of ik terug in het begin van m'n zwangerschap zit hahah..
    Zondag nog alle laatste dingetjes gaan halen bij prenatal dus hebben alles in huis! Nu volop wassen en rommelen! Fijn is dat!!

8. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    @ Winky: heb je ook een kleine buik dan? en hoe veel kilo ben je aangekomen tot nu toe? ik ben zelf namelijk een beetje bang dat onze kleine niet goed groeit. omdat mijn buik best klein is en ik nog maar 4 kilo aangekomen ben. terwijl ik bij de eerste en tweede toen op ruim 6 kilo zat en een grotere buik had.
    ik heb het aangegeven bij de vk en die zei alleen maar dat ik me niet druk moet maken en dat de baby goed voelt.
    ik heb gevraagd om een echo, dus nu krijg ik die vandaag gelukkig, maar ik ben er een beetje zenuwachtig om. ook omdat echt iedereen tegen me zegt, wow ben jij 30 weken?! wat een klein buikje!
    dat maakt me dan onzeker.

hebben jullie ook een fb groep?

9. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    bedankt voor het complimentje spring :)

winky zo moet je idd denken.. elke week is er weer een extra.

oei kim, klinkt ook niet zo goed.. hopelijk alles snel inotde!

michelle een kleine buik heeft niets temaken met de groote van de baby. ale.. lees ik overal. vind van mezelf dan ik ook niet zo een grote buik heb hoor.

hier: foei foei.. net geslapen tot 11u00.. en ja hoor weer met muziekje gaan slapen. gisteren avond immens veel zeer net onder mn ribben aan de rechterkant. denk dat de kleine goed zn best doet daarbinnen :) straks ff melden bij de gyn.
    *31 weken dansje* JOEPIE!!
    heb me net weer gewogen (doe ik iedere week)... AMAI wel verschoten op 1 week tijd 1,4kg bijgekomen! PIJNLIJK! hihi ;)
    nu in totaal dus 7,9kilo erbij. ik wilde niet over de 10kilo gaan maar qls het zo blijft doorgaan zal me dat niet lukken ..

10. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Michelle ik ben 31 weken zwanger, 3 kilo aangekomen en volgens de groeiecho word deze kerel bijna 9 pond! 😜

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik slaap over het algemeen goed. Moet er 1 of 2 keer uit om te plassen. Ik draai wel meer dan voorheen maar heb verder geen klachten. Lig vnl op mijn zij en soms half op mijn buik

12. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik heb een grote buik maar ben ook nog maar 4/5 kg aangekomen hoor! Wilt niets zeggen! Succes met de echo vandaag!!

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Er is een fb oktober 2015 mama's

14. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Direct naar de 3D/4d echo die ik gewonnen heb! Ben benieuwd naar de plaatjes :) hopelijk ligtie er een beetje goed voor....

15. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Spannend! Veel plezier Jughi!

16. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ♥16 tm 31 oktober 2015 mama's ♥

Uitgerekende datum:

16 oktober
    Spring28 , 29 jaar , 3e kindje
    Aislyn, 34 jaar, 2e kindje

19 oktober
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje
    SteffieD, 27 jaar, 1e kindje

20 oktober
    Meisje1977, 37jaar, 1e kindje
    Pretty Green Eye, 23jaar, 1e kindje
    Winky, 32 jaar, 2e kindje
    Jughi, 27 jaar, 1e kindje
    MotherMary, 31 jaar, 2e kindje

21 oktober
    Molly27, 27 Jaar, 1e kindje

22 oktober
    KimG, 32 jaar, 2e kindje
    MamaTom, 28 jaar, 2e kindje

23 oktober
    Bloem93, 21 Jaar, 1e kindje

24 oktober
    xDanielle, 24 Jaar, 2e kindje

25 oktober
    Chelsje, 27 jaar, 1e kindje
    Sunshine813, 34 jaar, 2e kindje

26 oktober
    Zeehondje, 34 jaar, 2e kindje
    Colinn, 27 jaar, 1e kindje
    Michelle27, 30 jaar, 3e kindje

Totaal: 19 Jongen (9), meisje (9), verrassing (1)

Sterretjes:
    Cdvg☆
    Lolliebol☆
    Lieke86☆
    Vanille☆
    Zeedauw☆
    Thea23☆
    Butterfly☆
    Kreeftjes☆
    Disneymama☆
    Besjes☆
    Mavane☆
    KimmyCalypso☆
    ☆

Afspraken en echo's:
    Augustus
    21-8 Bloem 3/4D Echo
    21-8 Spring controle en groeiecho
    24-8 Zeehond, groei echo
    24-8 Colinn, controle VK
    25-8 KimG, 32weken echo
    26-8 Aislyn, controle vk
    27-8 Bloem93, controle vk

September
    1-9 Pretty Green Eye, echo 33 weken
    1-9 Aislyn, groeiecho 34 weken
    8-9 KimG, 34weken echo
    8-9 Meisje, 34 weken groei echo en controle gyn
    10-9 SteffieD, groeiecho + controle gyn
    22-9 KimG, 36weken echo
    29-9 Pretty Green Eye, echo 37 weken

Oktober
    6-10 KimG, 38weken echo
    13-10 Pretty Green Eye, echo 39 weken

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Jughi veel plezier. Hopelijk mooie foto's.

Vandaag 31 weken dansje en groei echo en controle gyn.
    Beeb zit net onder p 10 lijn, Groeit wel op de eigen lijn dus artsen zijn tevreden.
    Daarom wel een medische indicatie gekregen.
    Beeb weegt 1363 gram

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hopelijk heb je een paar mooie plaatjes Jughi!

Ik ben met het gezin nog een weekendje naar Drenthe geweest. Er zat een grote indoorspeeltuin bij het bungalowpark, wat mijn dochter helemaal geweldig vond. We zijn ook naar kabouterland gegaan, zo schattig! Zat een lief winkeltje bij waar ik een rammelaar in de vorm van een paddenstoel heb gekocht voor de baby.

19. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Toch een beetje balen Meisje, dat het kindje net onder de P10 zit. Blijkbaar hebben dus ook kindjes die gewoon genetisch klein zijn het wat zwaarder dat je een medische indicatie hebt gekregen. Ik ben toch wel benieuwd waar hem dat in zit.

20. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    jughi ben benieuwd naar je echo / foto's!

net terug van de gynaecoloog. alles weer heel goed. friemeltje is nu 1kg800gram hij zit boven het gemiddelde. baarmoederhals weer helemaal dicht en 3cm. nog rusten tot 35weken en dan mag ik stilletjes terug meer doen.

Deel Deze Pagina